Workshop Marketing A.B.C. Ghid de buzunar pentru orice business la inceput de drum.

Femei in Afaceri organizeaza workshop-ul „Marketing A.B.C. Ghid de buzunar pentru orice business la inceput de drum” – joi, 28 aprilie 2016, intre orele 10:00 si 14:00, la Ernst & Young Bucharest Tower Center.

Nume si prenume: Ana Stanel
Functie: Marketing Specialist & Owner
Compania: The Good Company
Tema intalnirii: Workshop Marketing A.B.C. Ghid de buzunar pentru orice business la inceput de drum.
Data: 28-04-2016

Joi, 28 aprilie 2016, intre orele 10:00 si 14:00, la Ernst & Young Bucharest Tower Center, Femei in Afaceri organizeaza workshop-ul Marketing A.B.C. Ghid de buzunar pentru orice business la inceput de drum, o intalnire dedicata atat antreprenoarelor, cat si persoanelor care lucreaza intr-o companie si care isi doresc sa dobandeasca cunostintele necesare pentru a-si marketa afacerea, produsele sau serviciile intr-un mod eficient.

 

UNDE?

Evenimentul va avea loc la sediul Ernst & Young: Bucharest Tower Center, etajul 22, Bulevardul Ion Mihalache, nr. 15-17, Sector 1, Bucuresti.

 

DE CE SA PARTICIPI?

Workshop-ul Marketing A.B.C. va ataca direct intrebari pe care si le pune oricine se aventureaza in propriul business atunci cand isi pregateste bugetul de investitii:

  • Sa fac marketing?
  • Unde si cat ar trebui sa investesc?
  • Ce trebuie sa stiu?
  • Ce trebuie sa urmaresc?

 

Workshop-ul nu isi propune sa dea raspunsuri tip reteta, ci sa dezvolte o formula prin care cei care, fie la inceput de drum, fie neinteresati de marketing pana acum, sa isi raspunda singuri la aceste intrebari.

 

Vom realiza aceste lucruri bazandu-ne pe experienta de lucru a trainerului cu bugete variate si cu branduri foarte diferite intre ele, de niste repere clare pentru statutul prezent al acestui domeniu si de o viziune realista asupra viitorului sau, astfel incat participantii sa poata pleca catre business-urile lor stiind ce pasi au de facut in continuare pentru a le marketa.

 

CINE ESTE TRAINERUL?

Ana Stanel lucreaza de 13 ani in marketing, implicandu-se in acest timp in toate aspectele acestui domeniu: de la cercetare de piata la comunicare si de la mercantizare la branding...si multe alte „si”-uri, pentru branduri locale sau internationale. Deloc intamplator, comunicarea de marketing s-a lipit in aceasta perioada de sufletul ei: de aceea, concluzionand ca treaba cu adevarat bine facuta e cea pe care o faci in nume propriu, sub deviza „Good things come in pairs” s-a nascut in 2014 The GOOD Company. In pereche, Ana lucreaza cu partenera sa, alaturi de care a construit un background excelent de marketing si PR: au resursele si competenta de a gestiona orice proiect de comunicare pentru partenerii lor din diferite piete, de la nivelul obiectivelor, al strategiei si al planificarii tacticilor, pana la cel a implementarii efective, monitorizarii si evaluarii ulterioare.

 

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 150 lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus). Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare. Taxa de participare pentru membre este de 112,5 lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

 

Va invitam sa aflati ce beneficii au membrele FEMEI IN AFACERI si sa cititi testimonialele celorlalte membre!

 

Inscrierile se fac la: membership@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111. Dupa confirmare, plata se face in contul organizatiei Femei in Afaceri: RO 58 BTRL 044 01 205 T 606 20XX deschis la Banca Transilvania, CIF 27192595. Dovada platii se va trimite prin e-mail la: membership@femei-in-afaceri.ro, insotita de urmatoarele informatii: numele dvs., compania, functia si date de contact.

 

DESPRE FEMEI IN AFACERI

Infiintata in 2009 de catre antreprenoarea Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri are ca scop dezvoltarea mediului feminin de afaceri din Romania atat prin activitatea desfasurata online (prin crearea primei platforme online de membership si a site-ului Femei in Afaceri, ce functioneaza ca un portal cu cele mai noi informatii din mediul business, stiri si interviuri cu femei de succes si cu femei care au afaceri la inceput de drum), cat si prin cele peste 200 de evenimente de business networking, prin workshop-urile si conferintele pe care le organizeaza de peste 6 ani, prin reprezentarea Romaniei la evenimente internationale si prin implicarea in proiecte europene.

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24