Raluca Milin, Managing Partner SENSIO, speaker la Meet the WOMAN!

Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.

Nume si prenume: Raluca Milin
Functie: Managing Partner
Compania: SENSIO
Tema intalnirii: Raluca Milin, Managing Partner SENSIO, speaker la Meet the WOMAN!
Data: 18-11-2015

Dupa 6 ani de existenta, cu peste 200 de evenimente de business networking feminin, o conferinta internationala, 70 de speakeri si mii de participante, organizatia Femei in Afaceri promoveaza mediul feminin de afaceri din Romania si ofera sprijin pentru dezvoltarea la nivel national si international antreprenoarelor, dar si specialistelor care lucreaza in companii in pozitii de middle si top management.

 

Miercuri18 noiembrie 2015, de la ora 19:00, la Ernst & Young Bucharest Tower Center, ne vom intalni cu Raluca Milin, Managing Partner SENSIO, pentru a discuta despre „Energia startup-ului: despre managementul resurselor personale, echilibru si propria descoperire”.

 

UNDE?

Evenimentul va avea loc la sediul Ernst & Young: Bucharest Tower Center, etajul 22, Bulevardul Ion Mihalache, nr. 15-17, Sector 1, Bucuresti (harta: https://goo.gl/maps/krVWkXjPgQF2).

 
Va invitam sa aflati ce beneficii au membrele FEMEI IN AFACERI si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!

 

RALUCA MILIN

Raluca Milin a facut schimbarea decisiva din mediul corporate in cel antreprenorial acum 6 ani, dupa ce lucrase timp de 13 ani in doua mari corporatii din Romania, in domeniul telecom, CONNEX si UPC. Astfel, in anul 2009, a pus bazele propriei sale companii, Sensio, o afacere de consultanta si import mobilier pentru HoReCa. Toate produsele si serviciile oferite de Sensio sunt custom made, plecand de la nevoile si bugetul clientilor, astfel incat rezultatul final sa fie un spatiu care sa ofere o stare de bine, sa aiba sens si sa te faca sa vrei sa revii. Sensio este o afacere business to business pentru hoteluri, restaurante, baruri, lounge-uri si cafenele. Din portofoliul lor fac parte: Hotel Epoque, Hotel Hilton – Bucuresti, Restaurant LOFT, Restaurant Embassy, Restaurant La Bonne Bouche, Hotel Ramada – Oradea, Cafeneaua Musetti Cocor – Bucuresti, Food Court – Vaslui si multi altii.

 

www.sensio.ro

 

TEHNICI DE NETWORKING CU PAUL RENAUD

Noua serie de evenimente Meet the WOMAN! il va avea prezent pe Paul Renaud, Executive Coach si autor al cartii „A Networking Book”, ce va prezenta cele mai bune tehnici de networking si beneficiile conectarii cu alte persoane.

Paul Renaud are peste 31 de ani de experienta profesionala, 15 dintre ei in functii executive in companii din 10 tari, este Executive Coach calificat pentru orice nivel de management, cu specializare in optimizarea performantei si desfasoara workshop-ul Masters of Networking, in care pune la dispozitia participantilor experienta lui in acest domeniu.

 

www.paul-renaud.com

 
paul renaud
 

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

 

Inscrierile se fac la: membership@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111. Dupa confirmare, plata se face in contul organizatiei Femei in Afaceri: RO 58 BTRL 044 01 205 T 606 20XX deschis la Banca Transilvania, CIF 27192595. Dovada platii se va trimite prin e-mail la: membership@femei-in-afaceri.ro, insotita de urmatoarele informatii: numele dvs., compania, functia si date de contact.

 

BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT

• Promovarea afacerii sau a domeniului in care activati • Acces la informatii de business

• Contacte, parteneriate de afaceri si viitoare contracte 

 

ACCESUL LA EVENIMENT PRESUPUNE

• Plata taxei de participare la eveniment • Atitudine profesionista • Carti de vizita • Respectarea orei de incepere a evenimentului

 

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI

18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee

19:00 – Inceputul evenimentului

19:15 – Tehnici de networking cu Paul Renaud

19:25 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are

20:20 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului

20:35 – Q&A

20:55 – Tombola cu premii oferite de parteneri

21:00 – Business Networking

 

PARTENERI

Ernst & Young Romania • ALISIA ENCO • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundatia Calea Victoriei • Editura Litera

 

PARTENERI MEDIA

Forbes • CARIERE • Comunicate de Presa • Romania Insider • City Compass • Business Review • Transilvania Business • Manager Express • IQads • PTIR • Doingbusiness.ro • Jurnalul de Afaceri • Learning Network • Designist.ro • Akcees • AIESEC • Romanian Business Leaders • AvocatNet • Maastricht School of Management Romania

 

DESPRE FEMEI IN AFACERI

Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.

Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 5 ani de existenta.

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24