Narcisa Pheres, romanca care a fondat brandul de bijuterii PHERES
Nume si prenume: Narcisa Pheres
Functie: Fondatoare
Compania: Brandul de bijuterii PHERES
Data: 19-04-2019

Inclusă în topul Forbes al celor mai puternici 100 de oameni din Hong Kong și apreciată de revistele Vogue și Vanity Fair ca fiind unul dintre cei mai talentați designeri de bijuterii din lume, Narcisa Pheres este originară din România.
Ea a studiat design vestimentar la Insistuto di Moda Burgo din Milano și a urmat studii de Fashion Marketing la Central St. Martins din Londra. Ulterior s-a specializat în designul de bijuterii la Universitatea din Carlsbad, USA și a devenit Expert Gemolog recunoscut pe plan mondial.


Piesele unicat create de Narcisa Pheres sunt create pentru reprezentanți ai caselor regale și celebrități, și au putut fi admirate pe covorul roșu la Premiile Oscar, Golden Globes, Vanity Fair Oscar Party, Grammy Awards, MTV Awards sau MET Gala.



Femei in Afaceri: Cum ai reusit sa pornesti un business de la zero in Japonia
într-un domeniu atât de exclusivist?  

Narcisa Pheres: După ce am absolvit universitatea în Europa, am început să lucrez la o casă de tranzacționare. Rolul meu era să cumpăr antichități, bijuterii unicat și vintage, opere de artă și vinuri vechi de la licitații de pe întreg mapamondul. Eu găseam și achiziționam aceste piese, iar unii dintre clienții noștri cereau ca ele să fie modificate, așa că am început designul de bijuterii și mi-am descoperit o adevărată pasiune în această industrie. Au urmat studii de specialitate în designul de bijuterie și gemologie la Londra. Pe parcursul anilor, mi-am deschis propriul meu business in Japonia, creând o nișă pentru bijuteriile unicat de lux, inspirate de o combinație de referințe culturale și elemente de epocă ce se potrivesc perfect esteticii contemporane.

 

Femei in Afaceri: Care este filozofia brandului Pheres? 

Narcisa Pheres: PHERES se concentrează în principal pe crearea de experiențe de lux, unice, mergând pe linia fină dintre eleganță și extravaganță, depășind limite și dând naștere unei simbioze a stilului. Brandul vorbește celor care știu că perfecțiunea și gustul nu pot fi grăbite; prin însăși natura lor nu sunt produse în masă. PHERES aduce luxul înapoi la rădăcinile sale, prin crearea de produse exclusiviste de o calitate extrem de înaltă, extrem de apreciate pe piața de nișă a cunoscătorilor.

 

La Pheres, tradiția este foarte importantă, dar într-un alt sens.

În viziunea mea, tradiția nu reprezintă închinarea la trecut, ci păstrarea esenței sale și trăiesc în totalitate ghidată de această credință.

 

Femei in Afaceri: Care sunt cele mai mari provocari in acest domeniu al luxului?


Narcisa Pheres: Când am început, primul obstacol întâmpinat a fost acela de a obține un echilibru între cerere și ofertă. Am vrut să creez ceva exclusivist, numai pentru cunoscători, așa că a trebuit să mă asigur că produsele vor fi exclusiviste și nu vor accesibile pentru masă, dar în același timp că afacerea este una profitabilă. Singura modalitate de a crea un brand internațional de lux este să te asiguri că vei fi în stare să îl susții pe o perioadă îndelungată. Totul trebuie planificat cu grijă și cu proiecții pe 3-5-10 ani. Nu poți grăbi luxul și nici nu-l poți produce în masă!

 

De asemenea, într-o industrie dominată în cea mai mare măsură de bărbați, este important să te faci remarcată ca antreprenor-femeie. Munca ta trebuie să vorbească de la sine; acesta este modul în care construiești relații de încredere și de lungă durată cu clienții / partenerii de afaceri.

 

Mai mult decât atât, trăim într-o eră în care dominația digitală depășește orice imaginație.

 

Suntem parte a evoluției sociale, ceea ce înseamnă că noua generație are valori diferite atunci când vine vorba despre consumul produselor de lux. Este important să înțelegi ce înseamnă acest concept pentru noua generație și să găsești echilibrul perfect între modă și valorile după care îți conduci brand-ul.

 

În mod tradițional, luxul a fost întotdeauna asociat cu caracteristicile fizice. Prin urmare, odată cu dezvoltarea Internetului, au existat o serie de provocări unice pentru brand-urile de lux ca acestea să-și poată menține fundamentele principale. Brand-ul trebuie să fie progresiv și să accepte schimbările, însă nu ne putem uita rădăcinile și tradițiile. În calitate de Director Creativ și CEO al PHERES, îmi place mereu să adaug colecțiilor noastre o tușă de glamour care nu se va demoda niciodată.

 

Femei in Afaceri: O colectie de bijuterii unicat inspirata de Romania. Crezi ca ar prinde?  

Narcisa Pheres: De-a lungul timpului, ca designer de bijuterii, am creat piese inspirate de România (fie că vorbim despre Transilvania sau Maramureș). O colecție completă ar fi cu siguranță interesantă, iar eu vă mărturisesc că mă inspir din Brâncuși destul de des.

 

Femei in Afaceri: Sunt multe antreprenoare romance care isi doresc sa-si dezvolte brandul pe plan la international. Ce sfaturi le poti oferi din experienta ta? 

 

Pe toți antreprenorii în curs de dezvoltare din România, îi îndemn să se provoace pe ei îșiși, să își facă un plan clar, să decidă calea pe care doresc să o urmeze și să-și asume riscul de a face acest lucru. Aceasta va deveni cea mai puternică motivație a lor, indiferent de orele suplimentare și de orice blocaje sau eșecuri de care s-ar putea lovi pe drumul către succes.

 

Cred, de asemenea, în a te înconjura de oameni care sunt la fel de pasionați și care te susțin în ceea ce faci. E important să fii înconjurat de pozitivism. Eu spun întotdeauna că succesul nu mi se datorează mie, ci echipei mele de oameni minunați care mă înconjoară cu energia lor și lucrează alături de mine pentru același scop.

 

Femei in Afaceri: Esti o fire foarte creativa si creezi piese unicat pentru celebritati si reprezentanti ai caselor regale. Ce te inspira ? 

Narcisa Pheres: Ideea principală după care mă ghidez mereu este că bijuteriile sunt sinonime cu arta. Prin tradiție, inovație și creativitate, faci ca bijuteriile să fie adevărate opere de artă. Sunt pasionată de reinterpretarea antichităților și pieselor cu valoare instorică, iar inspirația o primesc mereu în călătoriile mele.

Colecțiile PHERES și Narcisa Pheres Fine Jewelry sunt adesea inspirate de piese istorice, japoneze wabi-sabi, precum și de nuanțele arhitecturale ale lui Zaha Hadid. Toate bijuteriile pe care le creez spun povestea unei experiențe personale, unui patrimoniu cultural, unui laitmotiv semnificativ.  Las toate acestea să se dezvăluie oamenilor, întrucât eu cred că "frumusețea stă în ochii privitorului".

 

În aceeași manieră, piesele purtate  pe covorul roșu la evenimente prestigioase de către celebrități, au toate o poveste asociată cu purtătorul. Fie că este inelul cu diamante cu inima deschisă "Queen Bey" purtat de Beyoncé petrecerea pre-Oscar din 2017 (aceasta a spus povestea nașterii gemenilor săi), fie că vorbim despre bijuteriile gotice purtate de Madonna la Met Gala 2018 (care au rezonat cu titlul de "Queen of Pop"); toate aceste piese sunt cumva strâns legate de cel care le poartă, dar și de noi ca brand.

 

Femei in Afaceri: Ca antreprenoare care a construit un brand valoros, te–ai gandit vreodata sa vinzi brandul Pheres?  

Narcisa Pheres: Nu, cu siguranță nu încă. Nu cred că brand-ul și-a atins încă apogeul și din moment ce eu încă sunt "inima și sufletul" Pheres, nu cred că acum altcineva ar putea continua această viziune și să ducă brand-ul acolo unde eu îmi doresc ca el să ajungă. Mai există încă multe de făcut și multă muncă.

Dar, cine știe, cândva, am putea să vindem sau să luăm noi parteneri la bord. Niciodată să nu spui niciodată.

 

Femei in Afaceri: Cand ti se face dor de Romania, la ce te gandesti?  

Narcisa Pheres: La familie, prieteni, locuri, mirosul de iarbă proaspăt tăiat, pregătirile înainte de Paști sau de Crăciun, mirosul de vanilie și scorțișoară atunci când mama cocea prăjituri. Am multe amintiri minunate legate de România și încerc să retrăiesc acele momente de fiecare dată când mă întorc acasă.



#NarcisaPheres, antreprenoare, designer de bijuterii, fondatoarea brandului PHERES


https://pheres.com/

 

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24