Interviu cu Mihaela Feodorof, detinatoare Yourway
Nume si prenume: Mihaela Feodorof
Functie: Owner
Compania: Yourway Counseling
Data: 04-11-2012

In urma cu trei ani a pus intr-un raft din biblioteca toate multumirile si realizarile profesionale din lumea angajatului si a pornit pe un drum nou, acela al antreprenorului.

A petrecut in BRD - Groupe Societe Generale 16 ani in care a coordonat echipa de recrutare, acoperind un volum de peste 6.500 de noi angajari. A asigurat gestiunea talentelor timp de 5 ani, implementand primul sistem de consultanta interna de resurse umane. In paralel, a reprezentat imaginea de angajator in mediul studentesc si profesional din tara si strainatate. A creat programe destinate tinerilor cu potential inalt de dezvoltare, resurse care au asigurat planul de succesiune al bancii.

Pe noul drum inceput cu Yourway, a avut ocazia sa construiasca programe de dezvoltare organizationala pentru clientii din Business, sa consilieze tineri din ONG-uri studentesti sau multinationale si, nu in ultimul rand, sa dea viata primei linii de business care are ca scop identificarea si dezvoltarea potentialului copiilor.

 

Veronica Stancu, Femei in Afaceri: Draga Mihaela, te rog sa ne spui care a fost punctul in care ai luat decizia sa renunti la statutul de angajat si sa infiintezi propria companie.


Mihaela Feodorof: Trebuie sa recunosc ca atunci cand ma plicitisesc, devin mai putin confortabila cu mediul in care functionez. Am nevoie de provocari, daca ele nu-mi sunt pregatite de altii (vezi angajator, parteneri) atunci mi le caut singuraJ


V.S.: Ce surse de finantare ai avut?


Mihaela Feodorof: Nu m-am gandit la surse de finantare, de regula ma gandesc la mine, ce pot sa fac ca sa dau viata visurilor mele, mai devreme sau mai tarziu. Asadar, sursele au fost constiutite de fondurile proprii, rezultatul muncii din ultimii ani si, mai ales, suportul moral al familiei.


V.S.: Cum e lumea antreprenoriatului?


Mihaela Feodorof: Spectaculoasa! Dupa trei ani de cand functionez din “papucii” antreprenorului spun cu mana pe inima ca, pentru moment, nu ma vad renuntand la ea pentru nicio alta oportunitate.

Este terenul propice pentru cei care au neastampar, creativitate si un pic de nebunie.

 

V.S.: De ce Yourway?


Mihaela Feodorof: Yourway este platforma mea de a ajunge la OAMENI. De toate varstele dar cu o caracteristica unica: aceea de a vrea sa lucreze cu potentialul lor.


V.S.: Ce greseli face un antreprenor la inceput de drum si ce recomandari ai pentru doamnele care doresc sa isi asume acest statut?


Mihaela Feodorof: Daca invata din greseli, le recomand tuturor doamnelor sa nu se fereasca de ele.

Entuziasmul cu care pleci la acest nou drum este ca o masina cu motor prea puternic pentru un incepator. Viteza, aventura, dorinta de a “arde” etape te poate pierde sau “dilua” in prea multe directii.

Pentru mine si Yourway, faptul ca am deschis trei linii de business simultan, inca de la lansarea companiei, poate ca nu a fost cel mai usor lucru de gestionat. La sfarsitul primului an de activitate am tras linie si am respirat, spunandu-mi: daca am avut clienti pe toate cele trei linii, inseamna ca mi-am atins obiectivul propus. Am invatat sa am mai multa rabdare, sa-mi aleg clientii si sa nu accept compromisuri in ceea ce priveste standardele calitative ale serviciilor noastre.

 

V.S.: Povesteai ca lucrezi cu copiii si ca ai dezvoltat prima linie de business care are ca scop identificarea si dezvoltarea potentialului copiilor. Te rog sa detaliezi.


Mihaela Feodorof: Cand m-am uitat la OAMENII pentru care am creat Yourway mi-am dat seama ca nu am niciun drept sa-mi limitez business-ul oprindu-ma la clienti “majori”. Misiunea asumata a echipei Yourway Counseling este sa identifice si  dezvolte potentialul acestora. Si atunci mi-am spus, “de ce nu si al copiilor?”

Linia de business dedicata copiilor oferă suportul liceenilor prin evaluarea vocationala cat si elevilor de invatamant primar si gimnazial prin maximizarea rezultatelor lor pentru performanta. Nu in ultimul rand, lucram cu micuti de la 2,5 ani  pana la 7 ani, evaluandu-le aptitudinile cu ajutorul carora se vor integra cu usurinta in  mediului in care urmeaza sa se dezvolte. Toate aceste servicii sunt asigurate pe baza instrumentelor psihologice care sunt prelucrate sub licenta Colegiului Psihologilor din Romania de catre specialisti certificati.

 

V.S.: Tema pe care o vei aborda la evenimentul “Meet the WOMAN!” de marti, 6 noiembrie, este:  “Excelenta in business prin autenticitate”. Obtii rezultate foarte bune daca esti autentic? Ce mai inseamna autenticitatea in zilele noastre?


Mihaela Feodorof: Autenticitatea este o calitate perena. Nu cred ca exista o perioada istorica in care aceasta caracteristica sa nu fi facut diferenta. Suntem personalitati unice care contribuie la lumea interesanta in care alegem sa traim. Asadar, daJ conteaza foarte mult sa ne redescoperim autenticitatea si sa o folosim in toate actiunile noastre, inclusiv cele profesionale.


V.S.: Cum se impaca antreprenoarea Mihaela Feodorof cu omul Mihaela Feodorof? Iti faci timp doar pentru tine si familia ta?


Mihaela Feodorof: BineJ, si tinde spre mai bine. Ma ingrijesc sa-mi fac loc in viata mea, sa petrec timp de calitate care sa ma hraneasca in perioadele pe care mi le asum, mai dificile. Cum spuneam, fac parte din categoria oamenilor carora le plac provocarile, asa ca am nevoie de “energizante” ca sa le traversez. Timpul personal, oamenii cu care ma inconjor, sunt ingredientele care ma hranesc pe termen lung. Familia mea, cei patru barbati care ma inconjoara cu dragostea lor neconditionata sunt cele mai importante proiecte din viata mea de femeie.


V.S.: Ai un model profesional si personal?


Mihaela Feodorof: Modele mele sunt istorice dar foarte actuale: Michelangelo Buonarroti si Mircea Eliade, dintre personalitatile universale marcante. In viata de zi cu zi intalnesc deseori modele de determinare asemanatoare lor. De ce? Pentru ca am regasit in ei pasiunea cu care fac lucrurile, un soi de combustibil care iti alimenteaza permanent rezervorul si te sustine sa-ti atingi visul oricat de indepartat ar parea.


V.S.: La final, te rog sa ne spui, prin prisma experientei tale, de ce e importanta apartenenta la o comunitate.


Mihaela Feodorof: Avem nevoie sa ne “validam” actiunile, gandurile, sa ne impartasim trairile. Apartenenta la un grup ne indica gradul de sociabilitate si ne ajuta sa ne dezvoltam comportamente umane: senzitivitate interpersonala, empatie, altruism, sunt doar cateva dintre cele in care cred cand ma gandesc la OAMENI.


Mihaela, iti multumesc si abia asteptam sa te intalnim marti, 6 noiembrie, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel!


Interviu realizat de Veronica Stancu

 

 

 

 

Copyright: Femei in Afaceri 2021 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24