Adina Filculescu, owner EnRose
Nume si prenume: Adina Filculescu
Functie: Owner
Compania: EnRose
Data: 03-04-2015

Pasionata de design floral si specializata in organizarea de evenimente, Adina Filculescu coordoneaza de cinci ani, cu rafinamentul ce o caracterizeaza, echipa EnRose, care transforma fiecare eveniment intr-o ocazie unica. Astfel, clientii ajung sa-si construiasca propria lume de basm, cu ajutorul Adinei, pentru care fiecare proiect devine unul de suflet, in care se implica 100%, cunoscand faptul ca recomandarile vin firesc, daca fiecare client este multumit. Adina este, totodata, membra Femei in Afaceri, organizatie despre care afirma ca este cea alaturi de care a crescut, odata cu dezvoltarea noastra din ultimii ani.

 

Anca Tanase, Femei in Afaceri: Buna, Adina. EnRose s-a mutat recent in „casa” noua, iar actualul sediu arata foarte frumos, imi place mult cum este decorat. Spune-mi, te rog, te-ai ocupat personal de conceperea decorului sau ai apelat la ajutorul unui specialist?


Adina Filculescu: Adevarul este ca imi doream de mult timp sa imi deschid un birou in zona Cotroceni si intamplarea a facut ca tocmai acesta sa fie exact ceea ce cautam si sa il gasesc chiar la inceput de an. Asa ca as putea spune ca am pasit in anul 2015 cu schimbari in bine. Biroul era deja renovat si finisat, iar multe dintre piesele pe care mi le doream aici si care au o poveste a lor si-au gasit perfect locul. M-am ocupat personal de tot ceea ce inseamna decor, insa m-a ajutat si prietenul meu, care este arhitect. Am vrut sa transmit foarte mult din ceea ce facem noi si prin decor si ma bucur sa primesc din partea clientilor aprecieri si in ceea ce priveste decorul, pentru ca asta inseamna ca mi-a reusit.

A.T.: Felicitari pentru acest nou sediu si pentru ca ai inceput cu dreptul anul 2015. Daca ar fi sa te gandesti la anul 2014, ce schimbari semnificative ai aminti in ceea ce priveste business-ul tau?


Adina Filculescu: Anul trecut a fost un an de crestere, in care am avut mai multe proiecte decat in anii trecuti, cumulate pe parcursul unui an, inclusiv mai multe evenimente in aceeasi zi si situatii pe care le-am gestionat cu succes.

 

A.T.: Ce ti-ai propus pentru viitor in ceea ce priveste EnRose care a crescut vizibil, pas cu pas, de la an la an?


Adina Filculescu: Am planuri mari si pentru 2015. Nu le voi dezvalui acum pe toate, insa, pentru viitorul apropiat, dupa recenta rebranduire si schimbarea logo-ului, imi propun materializarea unui magazin online si dezvoltarea echipei. Crestem firesc, dar sigur, pentru ca suntem flexibili si deschisi la schimbarile din jur si incercam mereu sa ne adaptam si sa aducem lucruri noi pe piata. Daca clientii sunt multumiti, recomandarile vin la fel de firesc.

A.T.: Pentru ca urmeaza o perioada de nunti si pentru ca ai mentionat faptul ca e important sa te adaptezi cerintelor pietei, care ai spune ca sunt tendintele in materie de design floral?


Adina Filculescu: As putea sa le clasific simplist, de dragul unui raspuns concis si as putea spune ca pot merge fie intr-o directie mai romantica, cu un stil mai natural si flori care dau impresia ca abia au fost culese din gradina, cu bucati de lemn si vase de sticla, fie intr-o directie mai eleganta, poate un elegant putin opulent, mai sofisticat. Aici ma refer la aranjamentele mai voluminoase si la flori din abundenta, vizibil mai multe decat in cazul primului stil mentionat. Depinde, in mod evident, de preferintele mirilor, dar si de locatie.

A.T.: Daca ar fi sa te gandesti la ultimii 3 ani de cariera universitara in cadrul ASE, care sunt convinsa ca reprezinta doar inceputul, ce satisfactii profesionale ti-a adus, pe langa business-ul pe care il ai, experienta faptului ca predai negociere in afaceri si antreprenoriat unor studenti aflati la inceput de drum?


Adina Filculescu: Am avut sansa ca, in perioada doctoratului, sa predau, lucru care imi face mare placere. Fiind cadru asociat al ASE-ului, am avut doua sau trei grupe pe semestru, ceea ce a facut posibil sa ajung sa-mi cunosc studentii foarte bine si sa ii pot indruma mai indeaproape.

A.T.: Din ceea ce ai remarcat, cati dintre studenti apreciezi ca urmeaza sa aleaga drumul antreprenoriatului?

 
Adina Filculescu: Dat fiind faptul ca materia de Antreprenoriat este una de anul I, iar cea de Negociere in Afaceri este o materie de anul al III-lea, am sansa sa vad cum evolueaza in cei trei ani de licenta. Am observat ca unii dintre ei, cei mai curajosi, isi deschid propria afacere, unii isi doresc, dar considera ca trebuie sa mai aiba parte de o experienta intr-o alta companie, iaraltii sunt sceptici si li se pare un pas indraznet, pe care nu il vad realizabil in viitorul apropiat. Faptul ca imi place ceea ce fac, dar si ca vin cu situatii concrete din experienta mea de business conteaza foarte mult pentru ei intrucat poate cea mai mare plangere a studentilor este aceea ca nuexista foarte multe conexiuni cu partea practica in sistemul nostru de invatamant.

 

A.T.: Pentru ca tu reusesti sa inspiri alti oameni si sa le transmiti entuziasmul tau, spune-mi ce te inspira pe tine?

 

Adina Filculescu: Ma inspira calatoriile, activitatile din timpul liber, tot bagajul emotional pe care il am, dar mai ales oamenii pe care ii intalnesc si povestile lor.

 

A.T.: Si networkingul cu acesti oameni te ajuta si te inspira, nu-i asa? In acest sens, poti spune ca organizatia Femei in Afaceri a contribuit la dezvoltarea ta profesionala?

 

Adina Filculescu: Da, foarte mult. Am dezvoltat foarte multe colaborari in cadrul evenimentelor organizate de Femei in Afaceri si, in plus, pot spune ca acolo am si crescut, odata cu organizatia.

 

Interviu realizat de Anca Tanase

Editor Femei in Afaceri si Founder JoelleMagazine.Ro

Copyright: Femei in Afaceri 2021 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24