Articole
05-05-2014

YouTube a devenit in ultimul timp un canal puternic de comunicare si de promovare in mediul online, oferind nenumarate oportunitati pentru ca orice user, fie brand, fie persoana, sa isi marcheze prezenta in mediul digital. Mai mult decat atat, specialistii considera acest mijloc de promovare ca fiind unul cu o mare posibilitate de apropiere de consumatori, dat fiind faptul ca aceste filmulete postate sunt mult mai accesibile si mai apreciate de publicul larg, iar numarul de vizualizari in crestere permite obtinerea unor rezultate optime in cadrul promovarii unui brand, potrivit promovare-socialmedia.blogspot.ro.

 

Nu trebuie uitat nici faptul ca YouTube a devenit in ultima vreme al doilea mare motor de cautare, depasind Yahoo sau Bing, iar faptul ca este integrat de Google, ofera tuturor postarilor o valoare importanta in cadrul criteriilor de pozitionare.

 

Insa cum poate ajuta acest mijloc de comunicare la cresterea notorietatii unui brand? In primul rand trebuie adus in discutie „viralul” sau acel spot cu concept inedit, cu un mesaj promotional, si cel mai adesea emotional, care atrage publicul tinta si isi pune amprenta asupra criteriilor de pozitionare. O postare cu un numar reprezentativ de vizualizari, va fi intotdeauna mult mai bine pozitionata in cadrul paginilor de rezultate, oferite in urma cautarilor. 

 

Pentru o promovare si mai eficienta a unui brand este necesara si o alta retea de socializare care sa poata fi folosita in paralel. Astfel, pe o pagina de facebook se poate posta spoturile video, care pot fi redistribuite de userii interesati, cu ajutorul unui link de trimitere. Un numar reprezentativ de vizualizari zilnice este un avantaj important. Cu cat calitatea continutului este mai buna, cu atat numarul celor interesati sau care apreciaza mesajul va creste semnificativ.

 

Primul lucru care trebuie facut pentru a creste numarul de vizualizari pe YouTube este optimizarea continutului video, cu ajutorul urmatoarelor componente: „tag-urile”, „description”, „title” sau „keywords”. Astfel, fiecare filmulet postat trebuie sa fie insotit de un titlu si o scurta descriere, iar ambele sa contina cuvinte-cheie aflate in topul clasamentelor de cautari.

 

Continutul interactiv, dar si atragator al filmuletelor, precum si utilitatea si acuratetea informatiilor furnizate atrag intotdeauna atentia navigatorilor, care nu vor ezita sa isi manifeste direct comentariile si aprecierile, reusind sa obtina cele mai importante doua aspecte ale campaniilor de promovare video pe YouTube: fidelizarea consumatorilor si atragerea altora noi, care vor avea ca rezultat cresterea numarului de vizualizari.

 

Foto: developers.google.com

 

Autoare: Denisa Cristache

Redactor Femei in Afaceri 

 

 

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24