Articole
19-03-2020

 

YOLO Media, agenția de PR în portofoliul căreia se regăsesc persoane publice, specialiști și companii nationale și globale, oferă pro bono consiliere în comunicare de criză companiilor afectate de criza Coronavirus.

Epidemia de Coronavirus a schimbat radical comportamentul consumatorului și, ca într-un lanț de piese domino, afectează majoritatea business-urilor din România bazate pe interacțiunea umană offline. Companiile mici și mijlocii au cel mai mult de suferit, în condițiile în care încasările au scăzut dramatic, iar chiriile, ratele și plățile angajaților trebuie efectuate. 



În această perioadă dificilă companiile au nevoie să comunice corect și eficient cu publicul și cu partenerii de afaceri, chiar și în cazul în care activitatea este suspendată temporar. 

Echipa agenției YOLO Media oferă gratuit, în această perioadă, consultanță în comunicare companiilor afectate de noua criză globală. 

“Am decis să oferim pro bono consultanță în comunicare firmelor care au de suferit în această perioadă din cauza crizei Coronavirus. 


Din experiență știm cât de importantă este comunicarea cu publicul și cu partenerii de afaceri în situații de acest tip. Cele mai afectate sunt companiile mici și mijlocii care se văd în prezent nevoite să suporte chetuieli și pierderi semnificative în contextul în care încasările au scăzut alarmant de mult, iar chiriile, ratele și plata angajaților trebuie suportate. Industria de orice tip din România trebuie sprijinită. Inițiativa YOLO Media este un mic ajutor pe care îl putem oferi celor aflați în situație de criză. 


Am primit multe cereri din partea companiilor și suntem deschiși să ajutăm în continuare. Economia trebuie susținută! Cine are nevoie de sprijinul nostru ne poate scrie la hello@yolomedia.ro. Uniți ne va fi bine!”, este mesajul transmis de Sorin Duțoiu și Christian Stan, managerii agenției YOLO Media.

Companiile care vor transmite cererea de suport, vor putea primi un plan de acțiuni și recomandări în modul de comunicare, ce le va ajuta să consolideze relația cu publicul.



“Alături de serviciile permanente pe care le oferim clienților din portofoliul nostru, suntem deschiși să alocăm timpul liber ajutându-i pe cei care sunt în impas în această perioadă. Chiar și o analiză și un simplu plan de comunicare pe termen scurt și mediu pot fi vitale pentru derularea business-ului în această perioadă”, adaugă Sorin Duțoiu. 



YOLO Media (www.yolomedia.ro), rebranding al fostei ADPM PR, oferă, din 2011, servicii de consultanță, comunicare și promovare Mass Media și online. Printre companiile din portofoliu se numără Top Line, flydubai, Emirates, Centrele Silhouette, Bodyshape Transformation Center, Federația Română de Canotaj, Institutul Guinot, Royal Caribbean, Six Senses Hotels and Resorts, Gianluca Mech Spa, precum și medici, specialiști, oameni de afaceri și persoane publice cunoscute în showbiz-ul românesc.

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2020 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24