Articole
01-07-2013

Warby Parker, un comerciant de ochelari la moda si convenabili ca pret, a carui filozofie cuprinde sofisticare, scop si divertisment, a construit incet si sigur increderea consumatorilor, obtinand vanzari care au crescut cu cateva sute de procente de cand s-a lansat in 2010.

 
Neil Blumenthal, co-fondator si co-director, spune despre aceasta companie cu sediul la New York – al carei nume se trage dupa personajele mai putin cunoscute ale lui Jack Kerouac, Warby Parker si Zagg Parker –ca  incearca sa se tina de promisiune si sa faca rame cu stil folosind materiale de calitate, oferindu-le la un pretcompetitiv de 95 de dolari, in care sunt incluse si lentilele.

 

Compania are si un program numit „cumpara o pereche, doneaza una”, care ii ajuta pe cei cu venituri mici sa-si inceapa propria afacere vanzand ochelari la un pret bun. Pe deasupra, este si singura companie de producatori de ochelari care foloseste doar carbon neutru. Warby Parker este pe piata pentru a va demonstra ca poti fi profitabil si poti face bine in lume fara sa ceri foarte multi bani, spune Blumenthal.

 

Acest punct de vedere i-a atras pe consumatori, afirma Tracy Lloyd, partener al strategiei de brand de la San Francisco si consultant de design la Emotive Brand. Astazi consumatorii vor ca respectivele produse de firma sa conteze mai mult; vor sustine brandul care are aceleasi valori ca si ei, spune ea. Aceasta mentalitate de a da ceva in schimb societatii rezoneaza cu societatea.

 

Evident ca un pic de experienta in ceea ce priveste consumatorii si putina inovatie nu strica. Warby Parker pune accentul pe un serviciu clienti rapid si eficient si ofera experiente de cumparaturi ca de pilda: optiunea incearca acasa sau un magazin mobil improvizat intr-un autobuz scolar renovat.

 

Incercam sa cream experiente pe care oamenii sa le povesteasca prietenilor, spune Blumenthal, recunoscand ca aceste povesti reprezinta peste jumatate din traficul si vanzarile Warby Parker.

 

Anul trecut compania a deschis sase noi reprezentante si a dublat numarul angajatilor. Blumenthal motiveaza aceasta crestere rapida pe seama faptului ca brandul inseamna ceva pentru multe categorii de consumatori, de la amatorii de stil la cei constinciosi din punct de vedere social. Am descoperit ca diferite aspecte ale brandului rezoneaza cu diferite comunitati, spune el. Desi nu poti fi totul pentru oameni, poti fi o mica parte pentru unii din ei. 


Sursa: www.entrepreneur.com

Traducere: A_BEST


Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24