• Obiectiv: În 3-5 ani, între principalii furnizori de servicii de comunicare pentru companii IT&C;
• Dublare a businessului în 2020;
• Companiile trebuie să învețe să comunice chiar și când businessul scade.
Agenția DiFine PR, un business lansat deDiana Iosu, expert cu peste două decenii de experiență de comunicare în domeniul IT și telecom, are ca obiectiv ca în următorii trei-cinci ani să ajungă între principalele agenții de relații publice pe segmentul de tehnologie.
Încă de la lansare, orientarea spre zona IT&C a venit ca un pas firesc, primul client al DiFine PR fiind câștigat la scurt timp dupa lansare - GapMinder, un fond de capital de risc de 45 de milioane de dolari (în prezent), care investește în companii de tehnologie din regiune care cresc rapid la nivel internațional, aflate în faza de Seed sau Serie A. Odată cu acesta, în portofoliu a intrat si programul de accelerare Techcelerator. DiFine PR acordă suport în ceea ce privește comunicarea și pentru startup-urile aflate în rundele de accelerare ale Techcelerator. În prezent, mai mult de 60% dintre clienții DiFine PR provin din domeniul IT&C.
Până la acest moment, agenția de comunicare a lucrat cu 45 de branduri, cele mai multe dintre acestea fiind din zona de tehnologie sau domenii conexe: programul global de incubare NASA Space Apps Challenge, McKinsey & Company, GapMinder Venture Capital, Techcelerator, InnoEnergy Central Europe, ClujHub, Fenix,Bitcoin Romania, Emailtree AI (Luxembourg), Innoship Technology, Cyscale, SecurifAI, Xvision, Gumzzz, Smartdreamers, Future Work Force, Cassa, Cartloop, Apiary, etc.
Principalele servicii oferite sunt consultanță în comunicare, strategie, campanii integrate de comunicare, anunțuri de lansare pe piață și/sau listări, organizare de evenimente, consultanță pentru situații de criză, comunicare digitală și social media, în funcție de nevoile si de stadiile businessurilor comunicate.
“În pofida contextului dificil pe care îl experimentăm, anul acesta am avut un parcurs sănătos în business, ne-am mărit echipa și vom continua să ne extindem. De asemenea, această toamnă este foarte intensă. Vom termina chiar mai bine anul acesta decât anul trecut; estimez o dublare a business-ului la final de an. Ne-am propus ca în 3-5 ani să fim între principalele agenții care oferă servicii de comunicare pentru companii de tehnologie mai ales că experiența și portofoliul pe care îl avem ne recomandă pentru această poziție”, afirmă Diana Iosu, fondatoarea DiFine PR și expert cu 22 de ani de experiență în comunicare pentru doi dintre cei mai mari operatori telecom, Vodafone și Telekom.
Antreprenoarea mizează pe o creștere susținută a veniturilor DiFine PR ca urmare a faptului că a optat pentru o abordare de perspectivă, se bazează pe o echipa solidă, cu experiență vastă în domeniul comunicării, dar și datorită faptului că baza clienților provine din IT&C, un domeniu mai puțin afectat economic în contextul pandemiei.
De asemenea, specialistul în comunicare crede că proiectul va crește și pentru că firmele încep să înțeleagă că trebuie să comunice și în momentele dificle, nu doar când au succes.
“Companiile, brandurile trebuie să comunice și când businessul scade. Oamenii tind să se deschidă doar când au succes, doar când compania crește. Avem clienți afectați de criza cauzată de pandemie, pe care i-am sfătuit să comunice în această perioadă. Au fost curajoși și am văzut rapid primele rezultate. Dacă nu ești prezent constant în atenția oamenilor, te costă mult mai mult să revii când economia își reia cursul de creștere decât atunci când comunici recurent și când nu îți este la fel de bine”, afirmă Diana Iosu, fondatoarea DiFine PR.
O componentă importantă a strategiei de creștere a DiFine PR este organizarea a doua evenimente cu licență internațională: NASA Space Apps Challenge și Fuckup Nights Bucharest.
NASA Space Apps Challenge este un hackthon anual prin care NASA implică persoane din toată lumea pentru a găsi soluții pentru o serie de provocari cu impact major în ceea ce privește viitorul omenirii, în timp ce Fuckup Nights este un eveniment recurent, informal, de business, organizat în peste 320 de orașe din întreaga lume, o mișcare globală care prezintă lecțiile învățate în urma nereușitelor profesionale și se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații și liber profesioniștilor.
Scurt istoric DiFine PR, în imagini, aici.
Articole din aceasi categorie
- Vrem sa fim intre principalele agentii de PR pentru companiile de tehnologie
- Top cele mai performante agentii de PR 2020
- Doi tineri români stârnesc și modelează piața de comunicare elvețiană
- CUP FACTORY - un nou produs media
- Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online
- Rebranding in industria de branding: Innerout isi lanseaza portofoliul sub o noua promisiune si un nou design
- Branding personal pentru introvertiti
- Branding-ul personal in 3 axiome si 4 intrebari
- Cine are cea mai multa nevoie de branding personal in Romania: vedetele, politicienii sau antreprenorii?
- NAKED PR, primul laborator de PR specializat din Romania, implineste doi ani
- CSR – responsabilitatea face diferenta
- Cat de mare este potentialul Instagram pentru publicitatea din Romania
- A zecea editie ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania
- In premiera in topul Agentiilor de publicitate publicat de revista Forbes
- Ce este si mai ales ce nu este Branding-ul Personal?
- Atelier de Public Relations
- Incepe cea de-a treia editie NAKED PR, din 20 octombrie 2014
- 10 idei pe care sa le comunici online
- Publicitatea stradala. Traditional vs. Ambiental
- Cheia succesului in relatii publice: evaluarea
- Cum comunicam in perioada de criza
- Cele mai utile carti in PR si Publicitate
- CSR – o strategie win-win
- Psihologia culorilor in branding
- Anne Marie Obretin este noul director executiv al UAPR
- Top 7 campanii de publicitate care ne-au transformat din simpli spectatori in consumatori
- PR in-house versus agentia de PR: avantaje si dezavantaje
- Reclamele din competitiile sportive au in target femeile
- Studiu EY: inovatia, singura sansa a companiilor de media si divertisment
- Diversitatea Twitter-ului avantajeaza actiunile de promovare
- Provocarile unui director de publicitate: Susan Wojcicki
- Elemente esentiale in campania de PR
- Intrebari esentiale in PR
- Tendintele anului 2014 in Relatii Publice
- PR, marketing sau publicitate?
- Publicitatea. Moft sau necesitate?
- Cum le merge agentiilor de publicitate digitala din Romania
- Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
- Avantajele promovarii prin Google Adwords