Articole
24-07-2014

Ai o oferta speciala despre care vrei sa afle cat mai multe persoane sau vrei sa cresti traficul relevant pe website-ul afacerii tale cu ajutorul Facebook? Reclamele pe Facebook sunt solutia.

 

Rezultatele obtinute si consumarea eficienta a bugetului de comunicare depind de o strategie bine-gandita si de analizarea indicatorilor campaniei.

 

In acest sens, publicul catre care iti promovezi afacerea se numara printre acele detalii importante care influenteaza succesul campaniei tale.

 

Pentru a avea un trafic cat mai bine targetat pe site cu ajutorul Facebook Ads, iata cateva sfaturi  de care este bine sa tii cont la urmatoare campanie:

 

1.      Obtine un profil clar al audientei tale folosind setarile de targetare

 

O audienta nisata inseamna un buget de promovare bine-investit. Setari precum locatia, varsta, genul, limba, interesele, statusul de relatie, nivelul de educatie si locul de munca sunt doar cateva criterii de diferentiere.

 

Cu ajutorul lor, te asiguri ca mesajul ajunge la persoanele care conteaza pentru afacerea ta si care au nevoie de produsele sau serviciile promovate pe pagina de Facebook si pe website.

 

2.      Creste-ti pagina de Facebook si traficul de pe website cu Custom Audience

 

Aceasta optiune iti permite sa aduci noi fani paginii tale de Facebook prin incarcarea unui tabel cu datele de contact stranse de la persoanele care s-au aratat interesate de afacerea ta. Astfel, in cazul in care emailul sau numerele de telefon din lista coincid cu informatiile de inregistrare pe Facebook, persoanele respective vor fi invitate pe pagina ta.

 

De la pagina de Facebook la vizitarea website-ului tau mai este un singur pas care poate fi facut foarte usor promovandu-ti postarile si lansand reclame.

 

3.      Mergi un pas si mai departe cu Look Alike Audience

 

Pornind de la profilul publicului tau de pe Costum Audience, poti targeta persoane cu trasaturi similare folosind optiunea Look Alike Audience.

 

Mare atentie insa la specificarea tarii de provenienta a audientei vizate.

 

4.      De asemenea, nu uita sa retargetezi cu ajutorul AdRoll

 

AdRoll reprezinta o solutie foarte buna pentru a readuce in atentie produsele si serviciile promovate pe website persoanelor care l-au vizitat deja.

 

Similar remarketingului disponibil pentru Google Ads, retargeting-ul cu AdRoll inseamna ca in cazul in care cineva iti viziteaza website-ul, dar il paraseste fara a face o achizitie, AdRoll va afisa persoanei respective reclame cu afacerea ta pe Facebook.

 

 

Astfel, sansele de revizitare a website-ului si de cumparare a unui produs cresc.

 

5.      Alege modalitatea de plata a reclamelor de Facebook in functie obiectivele propuse

 

Compatibilitatea dintre ceea ce vrei ca audienta vizata sa faca dupa ce iti vede reclama si tipul de buget selectat este foarte importanta pentru o gestionare cat mai eficienta a costurilor de promovare.

 

In acest sens, CPC (Costul Per Click) este indicat pentru o campanie de crestere a traficului pe website, fiecare click dat reclamei fiind platit in timp ce CPM (Costul Per Impresie) este potrivit pentru marirea vizibilitatii si brand awareness, plata fiind facuta la 1.000 de vizualizari ale reclamei.

 

Sursa articol: social-lions.ro

 

Sursa foto: www.onbile.com

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24