Articole
14-02-2015

Moda se reinventeaza in mod constant, insa, asa cum insasi Coco Chanel afirma, “moda dispare, insa stilul este etern”.

 

Tinutele noastre sunt o forma de dialog cu un puternic impact social si profesional. Accesoriile pe care alegem sa le purtam, asortate cu hainele pentru care optam, hairstyle-ul si machiajul, toate au rolul lor in a le comunica celor din jur lucruri esentiale despre noi.

 

Prima impresie in mediul business

Menita sa diferentieze statutul in societate, moda reprezinta o unealta importanta a construirii unei imagini care sa reflecte realitatea cat mai fidel posibil. De aceea, femeile de afaceri inteleg importanta imaginii in societate, percep rigorile vestimentatiei de business si le adapteaza stilului lor in mod armonios.

 

Prima impresie conteaza mereu, insa este cu atat mai relevanta in mediul de business. Astfel, felul in care alegem sa ne imbracam vorbeste pentru noi chiar inainte de a incepe o conversatie, fiind totodata o oglindire a propriei personalitati.

 

Combinatii vestimentare ideale

Combinatiile vestimentare dintre cele mai variate ofera posibilitati infinite de a afisa o noua tinuta in fiecare zi, insa, pentru o femeie de afaceri, costumele cu sacou si fusta ori cu sacou si pantaloni in culori neutre, camasa alba, pantofii nedecupati si un toc rezonabil (sau inalt, atat timp cat este comod), precum si o geanta ale carei proportii sa fie in concordanta cu restul tinutei sunt indispensabile.

 

Culorile in tinuta business

Cu toate ca nuantele neutre, potrivite mediului de business, sunt considerate a fi negru, bleumarin, crem si gri, evolutia modei a determinat ca femeile de afaceri sa puna accent, din ce in ce mai des, pe a scoate tinuta in evidenta printr-o pata de culoare. Aceasta pata de culoare poate fi un colier statement viu colorat, o esarfa in nuante deschise sau, uneori, chiar camasa, sacoul ori fusta/pantalonii intr-o culoare mai vesela.

 

Pentru ca suntem diferite, societatea a incurajat adaptarea rigorilor de business astfel incat stilul fiecareia sa isi puna amprenta asupra tinutelor, retinand totusi importanta detaliilor care fac diferenta si a faptului ca anumite rigori sunt, uneori, de retinut fara a face schimbari semnificative.

Business-ul inseamna, inainte de toate, existenta relatiilor interumane, iar acestea se bazeaza pe increderea dezvoltata in timp, tinand cont si de un anumit cod vestimentar adecvat unui mediu destul de formal.

 

Sursa foto: www.gorgeautiful.com

 

Autoare: Anca Tanase

Editor Femei in Afaceri si Founder JoelleMagazine.Ro

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24