Articole
21-01-2011

Branduri mari au avut surprize de proportii atunci cand au vrut sa isi inregistreze marca. Iti poti imagina ce ai simti, dupa un efort constant, de ani in sir, atunci cand ai vrea sa iti inregistrezi marca si afli ca altcineva si-a insusit-o?


Pentru a evita sa ajungi in situatia de mai sus si sa platesti, dupa caz, zeci, sute sau milioane de euro, cartea Marcile comunitare. Ghid practic de inregistrare a marcilor in Uniunea Europeanascrisade Elena Grecu, iti ofera toate informatiile necesare constientizarii notiunii de marca.


Intr-o piata extrem de competitiva, brandul (marca) trebuie sa fie protejat, pentru ca reprezinta patrimoniul unei societati comerciale si pentru a-i asigura continuitatea.


Autoarea ne dezvaluie intr-un limbaj accesibil pasii pe care trebuie sa-i facem pentru a ne inregistra marca si pentru a o proteja de concurenta.


Ai o idee de afacere si o pregatesti de mult timp. Ai patruns pe piata, unde e o concurenta acerba. Ce te diferentiaza? Produsul, serviciile si atitudinea fata de clienti -    toate sub o marca si un slogan. Unul dintre concurentii tai merge si iti inregistreaza marca. Afacerea ta este in pericol si va trebui sa scoti din buzunar bani frumosi.


Aceasta e varianta negativa a povestii.


Ai o idee de afacere si o pregatesti de mult timp. Ai patruns pe piata, unde e o concurenta acerba. Ce te diferentiaza? Produsul, serviciile si atitudinea fata de clienti -    toate sub o marca si un slogan. Marca si sloganul tau sunt inregistrate la OSIM si sunt protejate. Simplu, nu?


Aceasta e varianta pozitiva a povestii!


Inregistratea marcii iti va oferi drepturi exclusive de folosire asupra ei, ii va impiedica pe altii sa comercializeze produse similare sub aceeasi marca si poate fi cesionata sau licentiata catre alte firme, adica iti va aduce venituri suplimentare!


Afla tot ce trebuie sa stii despre inregistrarea marcii si protejarea ei din carteaMarcile comunitare… 
Te vei edifica si asupra sistemelor de protectie a marcii (international – OMPI, national – OSIM, comunitar – OHIM), vei afla avantajele inregistrarii unei marci comunitare, astfel incat vei sti exact ce iti propui sa devina marca ta.


ELENA GRECU 
este avocat si consilier in proprietate intelectuala. Detine o certificare WIPO, are propriul cabinet de avocatura si publica articole in reviste de specialitate.


Evenimentul de lansare al cartii a avut loc
 marti, 25 ianuarie 2011, ora 17:00, la Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Sala Dacia, Bd. Octavian Goga, nr. 2, sector 3.


Contact


NOMENIUS • Avocat Elena Grecu – Consilier proprietate intelectuala

Tel.:  0745 007 311    

www.nomenius.ro

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24