Articole
19-02-2013

Alegerea sediului social pentru o societate este o operatiune foarte importanta in procesul de infiintare al unei firme. Intreprinzatorii care au probleme cu alegerea unei locatii ideale pentru sediu pot apela la serviciul de gazduire sediu social oferit de birourile de avocatura. Sediul este adresa unde asociatii pot fi identificati sau contactati de organele autoritatilor si de alti parteneri comerciali.
 

Sediul social poate fi un spatiu inchiriat printr-un contract incheiat cu proprietarul imobilului dar poate sa apartina si asociatului unic sau al unuia dintre fondatorii societatii. Starea spatiului si zona in care se situeaza sediul au un impact asupra credibilitatii si imaginii firmei. Antreprenorii trebuie sa aiba in vedere toate operatiunile juridice legate de stabilirea sediului inainte de a initia procesul de cautare.
 

Conform legislatiei in vigoare Art.3 litera h din legea 51/1995, anumite cabinete de avocatura pun la dispozitia intreprinzatorilor debutanti serviciul de gazduire al sediului social care presupune urmatoarele facilitati:
 

  • sediul social al firmei se va stabili tocmai la adresa biroului de avocatura, asociatul unic sau asociatii fiind scutiti de obligatia de a-si desfasura activitatea comerciala la acest sediu;
  • antreprenorii vor primi orice notificare, scrisoare sau mandat oficial in cel mai scurt timp;
  • intreprinzatorii vor fi scutiti de formalitatile pentru obtinerea acordului vecinilor sau al Asociatiei de Proprietari;
  • asociatul unic sau asociatii vor fi scutiti si de obligatia de a obtine certificatul care dovedeste ca spatiul ales poate fi folosit ca un sediu social ideal pentru o societate comerciala;
  • biroul de avocatura asigura rapiditatea incheierii contractului de gazduire sediu social intre asociatii societatii/asociatul unic si avocat;
  • biroul de avocatura ofera acest serviciu la un pret mai avantajos decat pretul platit de intreprinzator petru a cumpara sau a inchiria un alt spatiu social.
 

Pachetele de gazduire al sediului social se stabilesc in functie de perioada si serviciile incluse in aceste oferte. Birourile de avocatura ofera mai multe pachete de servicii pentru SRL-uri. Serviciile de baza puse la dispozitia clientului pot fi: preluarea corespondentei si primirea apelurilor telefonice. In linkul urmator gasiti informatii utile referitoare la servciul de gazduire al sediului social in Bucuresti: http://www.avocat-firme.info/gazduire-sediu-firma-in-bucuresti.html

Serviciile mai complexe precum servicii de infiintare si contabilitate, consultanta de management si afaceri sau consultanta fiscala  nu sunt garantate de fiecare birou de avocatura cu care se pot incheia contracte de asistenta juridica referitoare la gazduirea sediului social.
 

Conform legislatiei in vigoare din tara noastra, serviciul de gazduire al sediului social se poate realiza pe o perioada maxima de un an si astfel orice persoana eligibila poate infiinta o firma chiar daca nu dispune de un imobil destinat viitorului sediu social, apeland la serviciul de gazduire al sediului social.
 

Intreprinzatorii nu vor fi nevoiti sa obtina acordul vecinilor sau al Asociatei de Proprietari si  certificatul eliberat de Administratia Fianciara pentru a dovedi ca spatiul ales poate fi folosit ca sediul social al unei firme.
 

Actele necesare pentru a incheia un contract de gazduire al sediului social cu un birou de avocatura sunt:
 

-  C.I. asociat unic/asociati;

-  documentul doveditor pentru rezervarea denumirii firmei eliberat de Registrul Comertului.

Onorariul platit pentru serviciul de gazduire al sediului social oferit de un birou de avocatura se achita in momentul incheierii contractului de asistenta juridica.
 

Alte informatii suplimentare:
 

- Care sunt costurile totale de infiintare ale firmei?

- Cat dureaza infiintarea unei firme?

- Cum pot gazdui sediul social la un cabinet de avocatura?

 

Aflati aceste raspunsuri pe www.avocat-firme.info


Acest articol v-a fost oferit de Cabinet de avocatura Leonte Oana Madalina

 

 

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24