În perioada pandemiei COVID-19, prin feedbackul luat de la clienți, echipa Lensa a ajuns la concluzia că timpul petrecut în fața ecranelor digitale a crescut semnificativ pe anumite segmente de populație, cu peste 20%, iar acest lucru poate ridica riscul apariției de probleme oftalmologice pe termen lung. România se poziționează pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește vânzarea de ochelari, în condițiile în care nevoia de corecție există, iar acest lucru are un impact major în calitatea vieții, dar și în randamentul profesional.
Potrivit unui studiu realizat de Lensa.ro anul trecut, pe un eșantion de 6.000 de respondenți, mai mult de 70% dintre români nu merg la timp la consultațiile oftalmologice sau de determinare a dioptriilor, deși peste 50% din români au nevoie de corecție.
Cercetarea demarată de Lensa a pornit de la premiza că, deși văzul este cel mai important simț, românii nu sunt preocupați suficient de aspectul prevenției sau al corecției la timp.
Frecvența cu care românii vin la consultații
Peste 70% dintre respondenți (2.630 de persoane) au recunoscut că a trecut mai mult de un an de zile de la ultima verificare a dioptriilor, în timp ce 18% (679 de persoane) au spus că vin la timp la consultații. Doar 13% (cc. 500 de persoane) dintre respondenți au ajuns la un control la 6 luni.
Prin urmare, Lensa.ro, cel mai mare magazin online de optică din România, încearcă să determine românii la un stil de viață sănătos printr-un program de reînnoire a ochelarilor de vedere.
Rabla la ochelari: până la 500 lei pentru o pereche veche
Timp de două luni, între 1 Septembrie - 31 Octombrie 2020, Lensa.ro lansează programul de reînnoire a ochelarilor de vedere, intitulat sugestiv "Rabla la ochelari". În cadrul acestui program, clienții care vor preda la showroom-urile Lensa.ro orice pereche veche de ochelari, vor primi până la 500 de lei în schimbul acesteia. Suma se va oferi sub formă de reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.
"Vedem în rândul românilor o preocupare în creștere atât pentru domeniul fashion, dar și pentru un stil de viață mai sănătos. Cu toate acestea, preocuparea de a avea o vedere perfectă nu este încă la același nivel. Atât timp cât înțelegem că la birou folosim un anumit tip de încălțăminte, iar în timpul activităților sportive un alt tip, ar trebui să aplicăm și aceleași reguli cu ochelarii – să folosim ochelari noi, performanți și mai ales adaptați activităților diverse. În special cei ce depind de ochelari nu ar trebui niciodată să stea fară o pereche de rezervă. Este o investiție obligatorie, care face diferența", este de părere Florin Niță, marketing manager la Lensa.ro.
Problemele frecvente ale purtătorilor de ochelari
Cele mai des întâlnite probleme ale purtătorilor de ochelari, pe care Lensa dorește să le conștientizeze prin programul “Rabla la ochelari” sunt:
- ruperea neașteptată a perechii vechi de ochelari, în condițiile în care nu există o altă pereche de rezervă
- purtarea unor rame vechi și deteriorate ce produc alergii, zgârieturi sau presiune excesivă pe nas și urechi
- purtarea de ochelari cu lentile ce nu mai corespund dioptriilor actuale, ce rezultă în vedere încețoșată sau dureri de cap și amețeli
- purtarea de ochelari cu lentile zgâriate sau mătuite, ce nu mai oferă acuitate vizuală optimă
- aspectul estetic – purtarea de rame ce nu se (mai) potrivesc cu stilul și personalitatea purtătorului
Consultații gratuite de determinare a dioptriilor
În sprijinul programului “Rabla la ochelari”, Lensa continuă seria de consultații gratuite de determinare a dioptriilor.
Optometriștii Lensa au realizat anul trecut peste 10.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează o depășire semnificativă a acestei cifre.
Consultațiile se pot programa online pe Lensa.ro și sunt realizate în cele 5 showroom-uri Lensa din București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța.
Această activitate, care continuă și în 2020, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind același, de educare și conștientizare.
Cum alegem corect lentilele și ramele?
Lentilele de vedere sunt produse extrem de complexe, ce pot corecta majoritatea viciilor de refracție. Alegerea lentilelor pornește de la nevoia specifică a purtătorului, lucru care se întâmplă în cadrul unei discuții individuale cu specialiștii din showroom-urile Lensa.
Astfel, lentilele se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanță și de aproape).
Cele mai populare lentile sunt cele ale mărcilor Essilor, Hoya, Polarizen și Zeiss.
Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opțiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalității, pentru adaptarea la diversele tipuri de activități (sport, citit, condus, lucru la calculator)
Atât în showroom-ul Lensa, cât și pe Lensa.ro, clienții pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar și dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.
Lensa.ro se așteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro.
Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților, în magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.
Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șapte ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.
Articole din aceasi categorie
- La ce ne putem astepta in urmatoarele 6 luni de pandemie
- 66% dintre clientii bancii intentioneaza sa isi ajusteze cheltuielile in contextul pandemiei si sa economiseasca mai mult
- Romanii petrec mai mult timp in fata ecranelor digitale din cauza pandemiei
- Restrictiile Guvernului sunt pe cale sa ingroape industria HoReCa
- SIGNAL IDUNA Romania anunta o cifra de afaceri de peste 57,4 milioane de lei in prima jumatate a anului, in crestere cu 44%
- Consumatorul roman devine atent la calitate, prefera produsele locale si este pregatit sa migreze catre cumparaturi online
- Granturi pentru transformarea digitala a afacerilor mici si mijlocii in valoare totala de 30.000 de euro
- Euler Hermes si Allianz prezinta evolutia riscului de tara pentru anul 2020, pentru 102 tari
- Vrei sa devii un broker de business?
- Perspective geostrategice: pandemia accelereaza cele patru forte care transforma peisajul global al afacerilor
- Romanii au dăruit 250.000 kWh pentru cei afectati de epidemia de Coronavirus
- Zona euro: economia unei recesiuni
- Relaxarea restrictiilor – O poveste cu patru capitole
- Cosul de cumparaturi al romanilor, din ce in ce mai mare.
- Importul de echipamente medicale, masti de protectie, kituri de testare in perioada COVID 19
- S-a lansat BizRomania.ro, ghidul comunitatii de business
- Program redus de lucru cu publicul pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank
- Biz a lansat BizRemote, o sectiune speciala, dedicata companiilor
- Munca la distanta in contextul epidemiei Covid-19. Ce masuri pot lua angajatorii in aceasta perioada?
- Inegalitatea de gen, prezenta si in randul conferintelor mari din Europa
- Femeia antreprenor a anului 2020 asteapta si flori, si rezultate in business
- Andra Olar-Caragea preia conducerea companiei CITR dupa 8 ani de evoluție ascendentă
- Clujana a iesit din insolventa
- Giulio Bertola, noul Presedinte al intreprinzatorilor italieni din Romania
- Ce se intampla cu business-urile romanesti?
- Cultura organizationala si increderea devin prioritare in raportarea corporativa
- Vanzarea activelor non-core business grabeste salvarea companiilor din insolventa
- Ce schimbari importante aduce pe piata muncii din Romania Directiva privind asigurarea echilibrului dintre viata profesionala și cea privata
- Franta, in top 5 tari care au investit cei mai multi bani in Romania in ultimii 10 ani
- De ce ar trebui companiile sa le ofere angajatilor abonamente la sala de fitness
- Omul de afaceri Brad Keywell este EY World Entrepreneur Of The YearTM 2019
- CITR: Directiva UE - Noi prevederi in sprijinul companiilor in dificultate
- Mandra, fabrica de ulei infiintata de inginerul Nicolae Malaxa, intra in portofoliul CITR
- Afacerile de familie se orienteaza catre noile tehnologii, insa diversitate de gen lipseste in consiliile de administratie
- 9 din 10 romani cred ca schimbarea incepe cu fiecare dintre noi
- Esecul incurajeaza inovarea, considera Generatia Z
- Aproximativ 300 de programatori așteptați să se înscrie la hackathonul din cadrul TechFest connected by Vodafone
- Inteligența artificială, diversificarea talentelor și noile reglementări sunt motoarele de creștere ale companiilor de dimensiuni medii în următoarele 12 luni
- Perspective și trenduri în sectoarele Retail și FMCG
- Tokinomo, singura companie românescă premiată la Retail Business Technology Expo
- Andreea Răducan, Corul Madrigal și echipa „România, te iubesc!”, laureați ai Galei “Valori de România” 2018
- Biz Innovation Forum
- Fonduri europene de 64 de milioane de euro pentru proiecte private inovative românești
- Am dezvoltat o aplicație pentru a ajuta companiile să se conformeze mai ușor sistemului TVA split
- Secom® deschide prima locație dintr-un mall
- Cum a fost la cea de-a doua editie a Business Diplomacy Conference
- Este suficient să investeşti bani într-un brand pentru a crea valoare?
- Tendinte privind leadership-ul de business in 2017
- 89% dintre executivii companiilor de dimensiuni medii sunt încrezători în perspectivele lor de creștere
- Alevia estimează o cifră de afaceri de 5.8 milioane de euro pentru 2017
- România, 5% creștere economică. Încotro și până când?
- SafeDrive a reprezentat Romania in finala globala "The Venture", o competitie de antreprenoriat cu impact social
- Cele 2 axiome ale unui business de succes
- 59% dintre antreprenori intentioneaza sa creasca numarul angajatilor in 2016
- 40 de speakeri din SUA, Germania, Olanda, Anglia si Romania vin la DevTalks Bucuresti
- Antreprenorii de start-up muncesc la fel de mult ca antreprenorii cu afaceri mature
- Conferinta Forbes Agriculture: despre business in domeniul agricol
- Expertii internationali in e-commerce iti dau intalnire miercuri la GPeC Summit 25-26-27 Mai!
- Care sunt perspectivele economice si financiare ale companiilor din Romania?
- Doi din trei antreprenori romani spun ca in cel mult 10 ani Romania va oferi un mediu prietenos pentru afaceri
- Ultimele zile de inregistrare la SMEs How-To 2016
- Forbes a premiat tinerii cu cele mai semnificative reusite profesionale in cadrul Galei 30 sub 30
- 53% dintre liderii companiilor din Romania sunt prezenti pe retele de socializare
- Cat muncesc antreprenorii de startup din Romania si care sunt obstacolele cu care se confrunta?
- Concurs pentru antreprenori: castiga consultanta pentru afacerea ta!
- Gala Forbes Best Office Buildings a premiat cele mai impunatoare concepte office
- Startup – un exercitiu de sinceritate cu tine insuti
- Startup Europe Week – evenimentul european pentru antreprenoriat al inceputului de an
- Strategic Restart – o competitie pentru antreprenorii la inceput de drum
- AIESEC Open Doors
- Care sunt industriile creative ce modeleaza economia globala?
- Forbes Romania lanseaza Forbes 500 editia 2015
- Platforma EY pentru paritatea de gen a castigat un premiu international de recunoastere
- Cadrul negocierii. Elimina frustrarea esecului construind o baza solida.
- Cum aleg domeniul in care sa imi incep afacerea?
- Afacerile de familie in Romania: cum functioneaza, ce le diferentiaza si cum se realizeaza succesiunea?
- Elita mediului de afaceri romanesc, premiata la Gala Forbes 500 Business Awards
- Business-ul meu sau business-ul altuia? Angajat sau antreprenor? Siguranta sau risc?
- Ascensiunea in mediul de business prin limba germana – Impactul proiectelor de training corporate de limba germana
- Succesul in antreprenoriat depinde de viziunea fiecaruia
- 25 de strategii de crestere sustenabila de la Forbes CEE Forum 2015
- „The Venture” – o competitie de antreprenoriat cu impact social
- O noua editie a programului de training si mentorat Tineri Antreprenori 2015
- Esecul in afaceri: bariera in calea viitoarelor proiecte sau prilej de invatare?
- 40 de idei de afaceri urmeaza sa fie finantate cu cate 10.000 de euro
- Principalele obstacole pentru antreprenorii romani
- 70% dintre afacerile de familie iau in considerare numirea unei femei in fruntea companiei
- Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda
- De la lideri vine cresterea
- 18 motive sa-ti insusesti kit-ul complet pentru o afacere de succes – SMEs How To 2015
- Start-up – Inovatie, creativitate sau drumul pavat de altii?
- Sapte elemente cheie pentru succesul unei afaceri de familie
- Antreprenoriatul – multi chemati, putini alesi
- De la comunicare si PR, la Nutritie si Wellbeing
- Madalina Balan: Antreprenorii au o anumita doza de sare si piper
- Afaceri incepute de femei in luna martie: a investit in potentialul turismului de lux in Romania
- Afaceri incepute de femei in luna martie: din corporatie in propria companie de servicii software
- Castigatorii premiilor Business Review 2015
- Gala Forbes Woman: 50 Cele Mai Influente Femei din Romania
- Romania la egalitate cu SUA ca numar de antreprenori inscrisi in competitia EY Accelerating Entrepreneurs
- Care sunt premizele si tendintele in economie pentru anul 2015?
- Ziua Portilor Deschise la CCIR - un eveniment de business networking si oportunitati
- Afla care sunt nominalizatii Business Review Awards 2015
- Apa tratata – idee de business pentru un roman
- Gala Forbes Best Office Buildings, 19 februarie 2015
- S-a dat startul la nominalizarile online in cadrul Business Review Awards!
- A fost lansat Accelerating Entrepreneurs, un nou program pentru sprijinirea antreprenorilor
- Femei in Afaceri reprezinta Romania in cadrul proiectului european „SHE DECIDES, YOU SUCCEED”
- Vinde-ti ideea...ACUM!
- Grupul Cheque Dejeuner isi schimba numele
- Antreprenorii pot beneficia de fonduri guvernamentale sau europene la inceput de 2015
- EY Romania a lansat Entrepreneur Of The Year Alumni Club
- Ambasada SUA lanseaza proiectul Antreprenorul lunii
- Peste 1.000 de posibili parteneri de afaceri te asteapta la Bucuresti Business Days
- Femei in Afaceri transforma Black Friday in Gold Friday!
- Romania ramane printre destinatiile cele mai atractive pentru investitii din Europa de Est
- Antreprenorul Mircea Tudor, MB Telecom, va reprezenta Romania la Monte Carlo, in finala World Entrepreneur Of The Year
- TheAutoExperience, despre perfectiunea unui stil de viata
- Cum sa-ti promovezi afacerea cu succes: strategii si modele antreprenoriale
- Google Romania lanseaza un program de sprijinire a IMM-urilor
- O oportunitate de business de 10 miliarde USD
- Competitia “Antreprenorul anului” si-a desemnat finalistii
- Workshop-ul Antreprenoriat - cum sa va atingeti obiectivele de business
- Networking. Pentru ca afacerile se fac intre oameni.
- Motivatia – sufletul business-ului tau!
- 5 ani de business la feminin alaturi de Femei in Afaceri
- UE promoveaza antreprenoriatul prin campania “Saptamana europeana a IMM-urilor”
- Tinerii romani au acces din aceasta vara la Certificatul european de abilitati antreprenoriale
- Stilul de leadership adoptat iti influenteaza afacerea
- Inovatia, “vitamina” afacerilor
- Tu stii cum sa obtii finantare pentru afacerea ta?
- Iti plac produsele organice? S-a lansat noul magazin online Bioki!
- Peste 100 de magazine online s-au inscris la GPeC 2014, iar prima etapa de jurizare a inceput!
- Magazine bio multibrand, in Bucuresti
- Cererile in casatorie, o afacere prospera
- Cifra de afaceri de 44 milioane de euro in mainile unei doamne
- Lectia de antreprenoriat: Agatha Ruiz de la Prada
- Afacere desfasurata in opt tari, condusa de o romanca
- Cel mai puternic CEO din Romania, Mariana Gheorghe anunta investitiile pentru 2014
- Limonade: marketing online, o afacere de 70.000 de euro
- Business de succes din arta: Rodica Seward, de la finante la opere de arta
- Noul pariu in business: mancarea
- Copiii antreprenori: 3 povesti incredibile
- Lectii de business: start cu zero angajati, prezent cu 323
- Noua tehnologie 5G: timp record de descarcare
- Antreprenoriat fara varsta: povesti de succes la peste 50 de ani
- Idee de business: cum ajungi de la 600 de lire la 13 milioane de lire
- Afacere de succes cu lipii
- Business-ul de acasa: cinci idei de afaceri simple cu invesitii nesemnificative
- Idee de business ecologic, cu produse de curatare reincarcabile
- Business inedit cu kit-uri de facut branzeturi in casa
- Afacere de nisa cu succes international
- Dreaming of a Gold Christmas!
- Pe 1 decembrie se deschide World Class Fitness at Promenada!
- Afla totul despre clienti si furnizori mai ieftin – 30% reducere la abonamentele RisCo!
- Doamnele si domnisoarele se pregatesc de Black Friday!
- Membra Femei in Afaceri: Larisa Petrini – excelenta in PR!
- Membra Femei in Afaceri: Adina Filculescu – La vie „EnRose”
- Membra Femei in Afaceri: Anamaria Damian - pasiune pentru marketing si comunicare
- Cautati o sala de conferinte in Cluj? Hotelul Granata va sta la dispozitie!
- Membra Femei in Afaceri: Adriana Alionte si Shakespeare School – un business de nota 10!
- Membra Femei in Afaceri: Nicoleta Magargiu – sanatate cu pietre de jad
- Membra Femei in Afaceri: Marilena Paunescu – experienta lucrurilor bine facute
- De ce sa fii membra a comunitatii Femei in Afaceri?
- Membra Femei in Afaceri: Alina Alecu si estetica portelanului pictat
- Warby Parker – O vedere clara
- Lululemon Athletica - Semnale benefice
- TED – gandeste liber
- Hanky Panky – Cunoastere in profunzime
- Vodca facuta de Tito – Independent Spirit Award
- Pinterest – cu totii la bord
- Mediul international de afaceri – o provocare culturala pentru femei
- Oxette - un business de succes in domeniul accesoriilor fashion din argint
- Cum arata Romania antreprenoriala?
- Cand zona de confort devine disconfort
- 3 ani de Macarons Madame Lucie
- Ai un startup? Inscrie-te in competitie pentru o finantare totala de 300.000 de lei
- Cum sa iti creezi credibilitatea ca tanar antreprenor
- Femei in Afaceri IASI - venim in orasul tau!
- Motor AG, dealer BMW si MINI
- Femei in Afaceri – business la feminin in BARCELONA!
- Noul magazin online dedicat exclusiv dermatocosmeticelor
- Femei in Afaceri la IMM Forum 2013
- A_BEST: Traduceri profesionale pentru companii, intr-o gama larga de limbi straine
- Proiectul Femei in Afaceri este nominalizat la Annual Investment Awards 2013, eveniment organizat de Business Review
- M & N Italy Trading - peste 2 decenii pe piata electrocasnicelor
- Competitie de afaceri sociale cu finantari de pana la 350.000 euro
- Training lingvistic complet pentru angajatii din companii
- Gabriela Szabo, noul Ambasador BIO Life Care
- Cautam voluntare pentru articole in limba romana si engleza!
- IVATHERM - compania romaneasca premiata pentru exploatarea resurselor naturale ale tarii
- Cine va conduce Hotel Cismigiu
- Pour les connaisseurs