Articole
27-02-2014

Industria publicitara isi orienteaza majoritatea campaniilor spre femei, considerate responsabile de cele mai multe decizii in achizitiile personale si familiale. Si, daca pana acum, reclamele din domeniul food, health & lifestyle erau plasate in cadrul unor emisiuni dedicate femeilor sau intr-un interval orar sincronizat programului acestora, in ultimii ani campaniile publicitare intra tot mai mult in competitiile sportive, inclusiv evenimente ca Super Bowl.

De fapt, advertiser-ii se bazeaza pe participarea activa si emotionala a femeilor in retelele de socializare. Din cele 20,9 milioane de postari pe Twitter, legate de acest eveniment anul trecut, aproape 30 de procente au fost reclame iar postarea si distribuirea a fost facuta in principal de femei, scrie adweek.com. Alegerea lor ca target este justificata si de faptul ca numarul femeilor ce urmaresc principalele evenimente sportive este cu mult mai mare decat cel al ceremoniilor de decernare a premiilor Oscar, Grammy si Emmy, la un loc.

Strategiile firmelor de publicitate urmaresc si impactul emotional, mult mai mare in cazul femeilor. De aceea, este frecvent asociat un produs cu starurile din lumea filmului si sportului. "Pentru companii, avantajul este ca reclama este imediat recunoscuta. Daca oamenii il vad pe Arnold Schwarzenegger, in reclama Bud Light, vor fi mai atenti. Daca o vad pe Miley Cyrus, se vor uita la ea", explica James Cooper, directorul revistei Adweek, preluat de incont.ro. Si daca nu sunt folosite vedete, sunt gasite solutii la fel de ingenioase ca raspuns emotional: catelusi, bebelusi si maimute.

Foto: adweek.com

Autor: Cristina Andrei
Redactor Femei in Afaceri

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24