Articole
06-06-2016

Compania de consultanta in branding si management de reputatie Innerout, fondata de Mihaela Radulescu isi prezinta portofoliul de clienti si proiecte la 4 ani de la lansare si revine cu o pozitionare interesanta de hub de resurse senioare in domeniul branding-ului si managementului de reputatie.

 

Lansata in 2012, strict ca o consultanta in branding personal, Innerout si-a dezvoltat in timp portofoliul de clienti catre antreprenoriate mici si medii, dar si catre zona de corporate branding. Rebranding-ul vine la pachet cu o retrospectiva a proiectelor si expertizei acumulate si cu o reimprospatare a identitatii vizuale sub promisiunea de “reputation management”.

 

Compania se pozitioneaza ca un hub versatil de resurse senioare agregate in jurul unui proiect, de la designeri seniori la dezvoltatori UX/UI si programatori pana la fotografi specializati si resurse de PR. Abordarea este adhoc, iar echipa personalizata in jurul tipologiei de proiect si de client.

 

Promisiunea de brand vizeaza clientii de la startup-uri si antreprenoriate pana la corporatii, care au un numitor comun in asteptari: managementul coerent al reputatiei lor in industriile de care apartin.

 

Compania ofera servicii complete de consultanta si design de brand de la cercetare perceptionala de profunzime pentru stakeholderii cheie – clienti, parteneri, furnizori - pana la servicii de strategie de brand, retorica de brand, naming si design de brand.

 

Clientii pentru care a lucrat sunt companii mari si medii antreprenoriale, dar si startup-uri create in jurul brandurilor personale ale liderilor lor: Up Romania (Cheque Dejeuner), Qualitance QBS, Privileg Catering, Gealan Romania, Mercury 360, Agricover, Men in Black, Foodwise, ID Therapy, Upperself, Sega Flores, DC Catalyst, Alisia Enco, Iconic Health, NN Natural Nutrition etc

 

Mihaela Radulescu: “Am lansat Innerout acum 4 ani in dorinta de a activa intr-o nisa generoasa, in care am crezut de la inceput: branding-ul personal pentru antreprenori. Dupa 4 ani portofoliul a crescut frumos, iar antreprenorilor li s-au adaugat proiectele de employer branding pentru corporatii. Le multumesc clientilor mei care au acceptat provocarile cu deschidere si curaj, iar viitorilor clienti le spun ca gasesc in Innerout un consultant matur si experimentat care ii va ajuta sa-si dezvolte frumos reputatia personala si a afacerilor lor”

 

Mihaela Radulescu a absolvit Facultatea de Filosofie Bucuresti, un Master in Filosofia Culturii, Master in Stiintele Comunicarii la Facultatea de Jurnalism, Managementul Relatiilor cu Clientii si Cumparatorii la CODECS Open University de nenumarate cursuri de branding si comunicare in afara. A lucrat in advertising din 1999, a condus departamentele de Client Service in companii precum DDB, Mercury 360, GMP si a fost Senior Brand Consultant in Brandient pana in 2012. 

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24