

Compania de consultanta in branding si management de reputatie Innerout, fondata de Mihaela Radulescu isi prezinta portofoliul de clienti si proiecte la 4 ani de la lansare si revine cu o pozitionare interesanta de hub de resurse senioare in domeniul branding-ului si managementului de reputatie.
Lansata in 2012, strict ca o consultanta in branding personal, Innerout si-a dezvoltat in timp portofoliul de clienti catre antreprenoriate mici si medii, dar si catre zona de corporate branding. Rebranding-ul vine la pachet cu o retrospectiva a proiectelor si expertizei acumulate si cu o reimprospatare a identitatii vizuale sub promisiunea de “reputation management”.
Compania se pozitioneaza ca un hub versatil de resurse senioare agregate in jurul unui proiect, de la designeri seniori la dezvoltatori UX/UI si programatori pana la fotografi specializati si resurse de PR. Abordarea este adhoc, iar echipa personalizata in jurul tipologiei de proiect si de client.
Promisiunea de brand vizeaza clientii de la startup-uri si antreprenoriate pana la corporatii, care au un numitor comun in asteptari: managementul coerent al reputatiei lor in industriile de care apartin.
Compania ofera servicii complete de consultanta si design de brand de la cercetare perceptionala de profunzime pentru stakeholderii cheie – clienti, parteneri, furnizori - pana la servicii de strategie de brand, retorica de brand, naming si design de brand.
Clientii pentru care a lucrat sunt companii mari si medii antreprenoriale, dar si startup-uri create in jurul brandurilor personale ale liderilor lor: Up Romania (Cheque Dejeuner), Qualitance QBS, Privileg Catering, Gealan Romania, Mercury 360, Agricover, Men in Black, Foodwise, ID Therapy, Upperself, Sega Flores, DC Catalyst, Alisia Enco, Iconic Health, NN Natural Nutrition etc
Mihaela Radulescu: “Am lansat Innerout acum 4 ani in dorinta de a activa intr-o nisa generoasa, in care am crezut de la inceput: branding-ul personal pentru antreprenori. Dupa 4 ani portofoliul a crescut frumos, iar antreprenorilor li s-au adaugat proiectele de employer branding pentru corporatii. Le multumesc clientilor mei care au acceptat provocarile cu deschidere si curaj, iar viitorilor clienti le spun ca gasesc in Innerout un consultant matur si experimentat care ii va ajuta sa-si dezvolte frumos reputatia personala si a afacerilor lor”
Mihaela Radulescu a absolvit Facultatea de Filosofie Bucuresti, un Master in Filosofia Culturii, Master in Stiintele Comunicarii la Facultatea de Jurnalism, Managementul Relatiilor cu Clientii si Cumparatorii la CODECS Open University de nenumarate cursuri de branding si comunicare in afara. A lucrat in advertising din 1999, a condus departamentele de Client Service in companii precum DDB, Mercury 360, GMP si a fost Senior Brand Consultant in Brandient pana in 2012.
Articole din aceasi categorie
- Vrem sa fim intre principalele agentii de PR pentru companiile de tehnologie
- Top cele mai performante agentii de PR 2020
- Doi tineri români stârnesc și modelează piața de comunicare elvețiană
- CUP FACTORY - un nou produs media
- Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online
- Rebranding in industria de branding: Innerout isi lanseaza portofoliul sub o noua promisiune si un nou design
- Branding personal pentru introvertiti
- Branding-ul personal in 3 axiome si 4 intrebari
- Cine are cea mai multa nevoie de branding personal in Romania: vedetele, politicienii sau antreprenorii?
- NAKED PR, primul laborator de PR specializat din Romania, implineste doi ani
- CSR – responsabilitatea face diferenta
- Cat de mare este potentialul Instagram pentru publicitatea din Romania
- A zecea editie ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania
- In premiera in topul Agentiilor de publicitate publicat de revista Forbes
- Ce este si mai ales ce nu este Branding-ul Personal?
- Atelier de Public Relations
- Incepe cea de-a treia editie NAKED PR, din 20 octombrie 2014
- 10 idei pe care sa le comunici online
- Publicitatea stradala. Traditional vs. Ambiental
- Cheia succesului in relatii publice: evaluarea
- Cum comunicam in perioada de criza
- Cele mai utile carti in PR si Publicitate
- CSR – o strategie win-win
- Psihologia culorilor in branding
- Anne Marie Obretin este noul director executiv al UAPR
- Top 7 campanii de publicitate care ne-au transformat din simpli spectatori in consumatori
- PR in-house versus agentia de PR: avantaje si dezavantaje
- Reclamele din competitiile sportive au in target femeile
- Studiu EY: inovatia, singura sansa a companiilor de media si divertisment
- Diversitatea Twitter-ului avantajeaza actiunile de promovare
- Provocarile unui director de publicitate: Susan Wojcicki
- Elemente esentiale in campania de PR
- Intrebari esentiale in PR
- Tendintele anului 2014 in Relatii Publice
- PR, marketing sau publicitate?
- Publicitatea. Moft sau necesitate?
- Cum le merge agentiilor de publicitate digitala din Romania
- Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
- Avantajele promovarii prin Google Adwords