Articole
18-08-2013

Uitandu-ma in urma, la cariera mea in vanzari, as putea spune ca focusul meu, pentru rolul pe care l-am avut la un moment dat, a variat din cauza unui numar de lucruri – externe sau interne companiei pentru care lucram.
 

Cei care imi urmaresc blogul au observat probabil mentiunea ca eu am lucrat cu si pentru 21 de manageri de-a lungul carierei mele in vanzari corporatiste – cu un numar de tehnologii, distributii si companii de servicii financiare, ca reprezentant de vanzari intern sau extern. Am condus, de asemenea, echipe de vanzari. Ceea ce era adevarat, la fiecare dintre aceste opriri pe drumul  in vanzare este, de asemenea, valabil si astazi - un loc de munca in vanzari este ceea ce faci tu din el.
 

Pe langa a avea energie si entuziasm pentru produsele sau serviciile pe care le vindeti, pastrarea focusului – abilitate pe care o puteti dezvolta – este esentiala pentru succes. Restrictionarea a orice probleme medicale, cum ar fi ADD / ADHD, va poate ajuta sa va setati asupra castigului dar cu accentul pe ceea ce este necesar  sa realizati, in scopul de a fi un producator de top. (Nota: eu nu sunt terapeut sau medic asa ca nu voi vorbi la acel nivel). Eu sunt un coach de succes in vanzari si trainer - ceea ce voi face este sa va distrug barierele de care s-ar putea sa nu fiti constienti in mediul de lucru si care v-ar putea afecta succesul. Devine dificil pentru ca suntem cu totii fiinte umane si motivatia (sau lipsa acesteia) vine din interior si este parte a fiintei umane. Daca aveti probleme medicale / psihologice, va rog sa discutati cu cineva calificat in asta, pentru ca va  puteti trata si veti obtine succesul in vanzari.
 

Metode de a va  pastra focusul:
 

  • Pastrati-va scopurile cu dumneavoastra – pe termen scurt sau lung. Daca folositi vreo aplicatie pentru asta, dati-mi de stire pentru ca pregatesc o lista de acest fel.
  • Creati o lista de “to do-uri” pe o zi, o saptamana, o luna. Daca va simtiti mai bine bifand lucrurile deja facute, faceti asta – dar nu este necesar pentru a va mentine concentrarea (functioneaza doar in cazul celor care au acest stil). Trebuie sa va fie clar ceea ce este facut si ceea ce mai trebuie sa faceti.
  • Lucrati la minimizarea intreruperilor/ distragerilor – este deja destul de dificil sa va pastrati focusul. Postati un anunt – “Momentul meditatiei – NU deranjati!” sau orice altceva si care sa determine pe ceilalti sa nu va intrerupa in timp ce previzionati.
  • Stiind de ce faceti ceea ce faceti – de ce lucrati pe vanzari in aceasta companie si nu in alta? Ce va determina sa actionati? Cand veti afla raspunsul, veti putea sa faceti diferenta. Pentru o buna doza de “de ce” urmariti discursul la TED al lui Simion Sinek.
  • Impartiti lucrurile in bucati mici pentru a obtine mici castiguri si victorii. Este mai bine sa incheiati astazi cu o victorie decat sa lucrati toata saptamana  la ceva care trebuie facut. Incercati sa gasiti modalitati de a sparge acel proiect mare de o saptamana in bucati mici de succes.

 

 

Autoare: Lori Richardson

 

 

Sursa articol: http://topsalesworld.com

 

 

Articol tradus si interpretat de Alina Sluser

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24