Articole
10-02-2014

Angajatul cu numarul 16 la Google, Susan Wojcicki si-a mentinut un profil discret in companie de la infiintarea acesteia, la sfarsitul anilor '90. Pentru o vreme, Susan a gazduit compania in garajul ei din Menlo Park, California, iar in anii ce au urmat s-a facut remarcata prin abilitatile ei de leader.

De cativa ani, directoare a departamentului de publicitate de la Google, Susan Wojcicki este noua sefa de la YouTube, conform recode.net. Cumparat de Google, in 2006, cu 1.65 miliarde de dolari, YouTube este, practic, o subunitate a Google si se pare ca Susan a fost una dintre persoanele care a sustinut importanta acestei achizitii, argumentul forte fiind traficul mult mai mare obtinut de un filmulet cu niste copii care mimau pe melodiile trupei Backstreet Boys, fata de content-ul premium din Google Video.

Chiar daca cifrele profitului anual al YouTube nu au fost facute publice, estimarile facute de eMarketer sunt undeva la 5,6 miliarde din publicitate, in anul trecut. YouTube cu siguranta este unul dintre cele mai vizitate site-uri din lume: peste un miliard de vizitatori lunar, peste 40% acceseaza acest site de pe telefon sau tableta.

Intr-un interviu acordat revistei Forbes, Susan Wojcicki vorbeste despre eficientizarea reclamelor in YouTube, Google si, in general, in mediul online, ca despre o componenta a Internetului fara de care continutul variat nu poate exista. Practic, publicitatea este liantul intre ideile, afacerile, comentariile oamenilor din intreaga lume si, chiar daca va mai dura pana cand televiziunea sau presa scrisa vor lua o forma online, e doar o chestiune de timp ca advertiser-ii sa se mute si sa investeasca si mai mult in online.

"Cand vorbesc cu unii manageri ai marilor companii despre bugetul alocat in zona digitala, acestia spun ca ar trebui sa faca mai mult, sa creasca bugetele. Dar, sunt inca rezervati. Nu e o industrie in care oamenii pot sa ia media plan-ul care a adus rezultate anul trecut, sa il schimbe 100% pentru acest an si sa astepte sa vada ce se intampla. Asadar, in general, vor sa investeasca mai multi bani, sa experimenteze, sa faca teste in cadrul schemelor noastre de masurare a rezultatelor (nr. - prin click-urile facute pe reclama de vizitatori si prin timpul de vizionare a reclamei de catre acestia) si apoi, in baza acestor date sa faca schimbari in viitor, in media plan. Doar ca, in acest moment, sunt ceva mai inceti decat utilizatorii de internet."

Foto: tapscape.com

Autoare: Alina Burlacu
Redactor-sef Femei in Afaceri

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24