

Angajatul cu numarul 16 la Google, Susan Wojcicki si-a mentinut un profil discret in companie de la infiintarea acesteia, la sfarsitul anilor '90. Pentru o vreme, Susan a gazduit compania in garajul ei din Menlo Park, California, iar in anii ce au urmat s-a facut remarcata prin abilitatile ei de leader.
De cativa ani, directoare a departamentului de publicitate de la Google, Susan Wojcicki este noua sefa de la YouTube, conform recode.net. Cumparat de Google, in 2006, cu 1.65 miliarde de dolari, YouTube este, practic, o subunitate a Google si se pare ca Susan a fost una dintre persoanele care a sustinut importanta acestei achizitii, argumentul forte fiind traficul mult mai mare obtinut de un filmulet cu niste copii care mimau pe melodiile trupei Backstreet Boys, fata de content-ul premium din Google Video.
Chiar daca cifrele profitului anual al YouTube nu au fost facute publice, estimarile facute de eMarketer sunt undeva la 5,6 miliarde din publicitate, in anul trecut. YouTube cu siguranta este unul dintre cele mai vizitate site-uri din lume: peste un miliard de vizitatori lunar, peste 40% acceseaza acest site de pe telefon sau tableta.
Intr-un interviu acordat revistei Forbes, Susan Wojcicki vorbeste despre eficientizarea reclamelor in YouTube, Google si, in general, in mediul online, ca despre o componenta a Internetului fara de care continutul variat nu poate exista. Practic, publicitatea este liantul intre ideile, afacerile, comentariile oamenilor din intreaga lume si, chiar daca va mai dura pana cand televiziunea sau presa scrisa vor lua o forma online, e doar o chestiune de timp ca advertiser-ii sa se mute si sa investeasca si mai mult in online.
"Cand vorbesc cu unii manageri ai marilor companii despre bugetul alocat in zona digitala, acestia spun ca ar trebui sa faca mai mult, sa creasca bugetele. Dar, sunt inca rezervati. Nu e o industrie in care oamenii pot sa ia media plan-ul care a adus rezultate anul trecut, sa il schimbe 100% pentru acest an si sa astepte sa vada ce se intampla. Asadar, in general, vor sa investeasca mai multi bani, sa experimenteze, sa faca teste in cadrul schemelor noastre de masurare a rezultatelor (nr. - prin click-urile facute pe reclama de vizitatori si prin timpul de vizionare a reclamei de catre acestia) si apoi, in baza acestor date sa faca schimbari in viitor, in media plan. Doar ca, in acest moment, sunt ceva mai inceti decat utilizatorii de internet."
Foto: tapscape.com
Autoare: Alina Burlacu
Redactor-sef Femei in Afaceri
Articole din aceasi categorie
- Vrem sa fim intre principalele agentii de PR pentru companiile de tehnologie
- Top cele mai performante agentii de PR 2020
- Doi tineri români stârnesc și modelează piața de comunicare elvețiană
- CUP FACTORY - un nou produs media
- Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online
- Rebranding in industria de branding: Innerout isi lanseaza portofoliul sub o noua promisiune si un nou design
- Branding personal pentru introvertiti
- Branding-ul personal in 3 axiome si 4 intrebari
- Cine are cea mai multa nevoie de branding personal in Romania: vedetele, politicienii sau antreprenorii?
- NAKED PR, primul laborator de PR specializat din Romania, implineste doi ani
- CSR – responsabilitatea face diferenta
- Cat de mare este potentialul Instagram pentru publicitatea din Romania
- A zecea editie ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania
- In premiera in topul Agentiilor de publicitate publicat de revista Forbes
- Ce este si mai ales ce nu este Branding-ul Personal?
- Atelier de Public Relations
- Incepe cea de-a treia editie NAKED PR, din 20 octombrie 2014
- 10 idei pe care sa le comunici online
- Publicitatea stradala. Traditional vs. Ambiental
- Cheia succesului in relatii publice: evaluarea
- Cum comunicam in perioada de criza
- Cele mai utile carti in PR si Publicitate
- CSR – o strategie win-win
- Psihologia culorilor in branding
- Anne Marie Obretin este noul director executiv al UAPR
- Top 7 campanii de publicitate care ne-au transformat din simpli spectatori in consumatori
- PR in-house versus agentia de PR: avantaje si dezavantaje
- Reclamele din competitiile sportive au in target femeile
- Studiu EY: inovatia, singura sansa a companiilor de media si divertisment
- Diversitatea Twitter-ului avantajeaza actiunile de promovare
- Provocarile unui director de publicitate: Susan Wojcicki
- Elemente esentiale in campania de PR
- Intrebari esentiale in PR
- Tendintele anului 2014 in Relatii Publice
- PR, marketing sau publicitate?
- Publicitatea. Moft sau necesitate?
- Cum le merge agentiilor de publicitate digitala din Romania
- Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
- Avantajele promovarii prin Google Adwords