Articole
01-07-2013

O simpla idee de a pastra imagini pe web a devenit un fenomen de exprimare si inspiratie pentru altii. ”Oamenilor le place Pinterest pentru ca ii ajuta sa se simta inspirati,” spune Don Faul, directorul operatiunilor pentru compania cu sediul in San Francisco, California. ”Ai putea incepe un nou hobby sau sa dai peste un produs despre care nu stiai ca exista sau sa gasesti ceva de gatit pentru cina. E si personal: despre lucrurile care-ti plac.

 

Acest gen de intimitate creeaza o legatura emotionala cu brandul. ”Suntem ceea ce ne place, asa ca, daca impartasim asta online, e si cum am spune ”Iata cine sunt,” spune Andy Spade, co-director de creatie la Partners & Spade, o firma de strategie de branding.

 

Faul spune ca popularitatea brandului se datoreaza modelarii acesteia de catre utilizatori. ”La inceput, Pinterest a fost o modalitate de a ajuta oamenii sa stranga imagini de pe web, dar nu a avut succes, asa ca am inceput sa vorbim cu oamenii care-l folosesc si am descoperit ca devenise un loc in care oamenii gaseau si salvau lucruri care-i inspirau,” spune el. ”Am aflat ca modalitatea cea mai eficienta de a crea un produs, serviciu sau afacere este sa vorbeste cu oamenii care folosesc acea facilitate.”          

 

Usurinta folosirii este de asemenea cheie. ”Felul in care este facut ca sa ”agati” pe o tabela e genial, pentru ca asta faci si acasa,” spune Spade. ”Oamenii inteleg asta.”

 

Klout a desemnat Pinterest una din cele mai influente companii din 2012. Site-ul a avut peste 27 de milioane de vizitatori unici in 2012, o crestere cu 1.047%. Pe deasupra, este reteaua sociala cu cea mai mare crestere a publicului de la an la an, potrivit lui Nielsen. ”Suntem norocosi ca avem o comunitate de oameni pasionata”, spune Faul. ”Inspira pe foarte multi.”

 
Sursa: www.entrepreneur.com


Traducere: A_BEST

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24