Articole
10-06-2013

Oxette este pozitionat atat pe piata nationala cat si internationala ca un brand aparte de bijuterii, definit prin conceptul de fashion jewelry, fiind rezultatul designului de avangarda, inspirat din tendintele actuale ale modei internationale, dublat de calitatea impecabila a materialelor si tehnologiei utilizate, precum si de preturile competitive.

 

Oxette a fost lansat in Grecia in anul 1998, insa la nivel national istoria brandului incepe cu anul 2004, cand se deschide primul magazin Oxette in Plaza Romania. In perioada imediat urmatoare expansiunea internationala a brandului a continuat intr-atat de mult incat in prezent exista nu mai putin de 350 puncte de vanzare.

 

Recunoscut ca unul dintre  business-urile de succes intr-o perioada de criza, cu o crestere de 10% a cifrei de afaceri in 2012, fata de rezultatele vanzarilor din 2011, Oxette isi doreste pentru anul 2013 consolidarea business-ului existent, dar si dezvoltarea acestuia atat in magazinele proprii, cat si prin francizati in marile orase din Romania. Evolutia va fi insa marcata si de penetrarea vanzarilor online si prin deschiderea de cornere in diverse magazine multibrand de accesorii, parfumerie si cosmetice sau chiar haine si incaltaminte. Raportul dintre preturile accesibile si calitatea ridicata ofera premisele unei afaceri infloritoare care-si deschide portile  intr-un ambient placut si prietenos.

 

Oxette si Loisir se adreseaza persoanelor ce investesc in propria lor imagine si care doresc sa isi exprime personalitatea prin vestimentatie si accesorii moderne si efervescente. Bijuteriile si ceasurile sunt concepute pentru accesorizarea tinutelor zilnice, dar un loc important il ocupa colectiile de seara si piesele in editie limitata. Aceste branduri se adreseaza atat doamnelor, cat si domnilor pasionati de frumos cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani, insa nu putem exclude nici celelalte categorii deoarece stilul nu are varsta” sustine Alexandra Popescu, Country Manager Oxette si Loisir.

In prezent, magazinele Oxette sunt renumite pentru comercializarea unei game variate de bijuterii (argint, inox, pietre pretioase si semipretioase), alaturi de ceasuri de dama sau barbatesti marca OXETTE precum si accesorii (genti, manusi de piele, gulere de blana, curele etc.).  Din punct de vedere al designului, magazinele se disting prin liniile minimaliste si pure conturate in alb ca element cromatic principal, completat de accente indraznete de turquiose si fucsia.

 

Valorile Oxette sunt unele foarte bine stabilite. Cateva dintre cele care ne ghideaza in misiunea noastra sunt inovatia si creativitata, orientarea catre client, pasiunea pentru ceea ce cream, responsabilitatea sociala si loialitatea. In definitiv, Oxette este un brand deschis la nou, unic prin designul produselor si al magazinelor, in permanenta chic, definind trendurile actuale printr-o invitatie in lumea frumosului” – completeaza Alexandra Popescu, Country Manager Oxette si Loisir.


www.bijuteriisiaccesorii.com

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24