

Nestlé se angajează public să continue susținerea diversității în toate formele acesteia în societatea românească, pornind de la valorile interne: respect pentru sine, pentru alții, pentru diversitate și pentru viitor.
„Suntem bucuroși și ne onorează să fim printre semnatarii Cartei Diversității în România. Inovația și dezvoltarea de noi produse sunt esențiale pentru succesul Nestlé, iar pentru a face aceste lucruri avem nevoie de o gândire diferită. Adoptând diversitatea de persoane și culturi în cadrul companiei vom putea, la rândul nostru, să contribuim la bunăstarea societății.
Principiile Cartei fac parte din cultura noastră organizațională, atât la nivel global, cât și local. Prin urmare, pentru noi este un pas firesc să ne reîntărim angajamentul de a respecta diversitatea societății românești. Încurajăm cât mai multe companii să se alăture acestui demers deoarece doar împreună putem face ca egalitatea și incluziunea socială să devină valori recunoscute și respectate”, declară Jackie Avery, HR Director Nestlé România.
Principiile Cartei Diversității sunt în armonie cu scopul companiei Nestlé: de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé promovează nu doar diversitatea de rasă, gen sau vârstă, ci și de educație, opinii, personalitate sau pregătire profesională, acestea fiind fundamentele pe care compania construiește o cultură diversă și incluzivă.
Carta Diversității din România urmează modelele de succes existente în alte state europene și are la bază un set de principii generale, asumate voluntar de către semnatar cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea și egalitatea de șanse la locul de muncă.
Nestlé la nivel global
Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și de băuturi din lume. Este prezentă în 191 de țări, iar cei 328.000 de angajați sunt inspiraţi de scopul companiei: de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie. Portofoliul nostru de peste 2.000 de branduri cuprinde atât mărci de renume global, ca Nescafé sau Nespresso, cât şi produse locale cum ar fi JOE. Performanța companiei este generată de strategia noastră de Nutriție, Sănătate și Wellness. Sediul central al companiei Nestlé se află în orașul elvețian Vevey, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.
Nestlé în România
Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestlé.
În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de alimente şi băuturi, cele mai multe dintre branduri fiind lideri în categorie. Portofoliul Nestlé România cuprinde o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor: băuturi (NESCAFÉ 3în1, NESCAFÉ Dolce Gusto, NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ Brasero, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), divizia de soluții „out of home” (Nestlé Professional), batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina). NESCAFÉ Dolce Gusto a deschis piața sistemelor de băuturi pe bază de capsule în România prin lansarea primului aparat NESCAFÉ Dolce Gusto în septembrie 2009, cunoscând o evoluție spectaculoasă și oferind în prezent peste 20 de sortimente de cafea de calitate profesională. Nespresso, nume de referință la nivel mondial în domeniul cafelei de lux sub formă de capsule, este prezent oficial în România ca divizie de lux a Grupului Nestlé, începând din anul 2014.
La fabrica din Timișoara sunt produse napolitane (JOE), Nesquik și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3în1.
Articole din aceasi categorie
- O echipa de romani a castigat cel mai mare concurs de inovare sociala din Europa
- Organizatia globala Ashoka a selectat trei romani sa faca parte din cea mai mare retea de inovatori sociali din lume
- Unicredit si NESsT sustin trei afaceri sociale din Romania cu 50.000 de euro
- Amadeus se alătură UN Global Compact pentru a răspunde apelului la sustenabilitate
- 5 ani de povesti romanesti cu Iutta au fost sarbatoriti prin lansarea Dor Regal
- Nestlé România semnează Carta Diversității
- Branduri românesti la Târgul internațional „New York Fashion Week”
- Secom® a urcat în 2017 pe locul 3 în topul celor mai mari jucători de pe piața de suplimente alimentare
- Mădălina Hodorog, noul Manager General The Woman
- Petreceri pentru copii alaturi de Vizoo of Vizlandia
- GRECU & ASOCIATII SCA - Perceptie clara, instinct in afaceri!
- Comunic ALTFEL - pentru o viata mai buna
- Inspired Design - arhitectura de interior si amenajari interioare
- Nomade Communication – solutii personalizate pentru afacerea ta
- Copil Drag – din grija pentru cei mici
- Cadou din suflet – rasfat prin flori
- INSIA EUROPE – specialisti in asigurari
- SAGA Kid – Scoala Alternativa de Gandire Aplicata
- The GOOD Company – lucrurile bune vin in perechi
- Avestis International – profesionisti in domeniul recuperarilor
- Personal Strengths – despre dezvoltare si leadership
- Agentia Social Lions - promovare online cu rezultate masurabile
- Oxette – accesorii si bijuterii cu stil
- JUSTAD – din pasiune pentru publicitate
- Clack International Solutions – apa mai curata pentru o viata sanatoasa
- Blue Film – productie film, video si TV
- Natural Paris – pionierii cosmeticii BIO in Romania
- Donna Medical Center – servicii medicale dedicate femeilor
- Dental One, servicii personalizate de stomatologie
- Oftalmestet - din grija pentru ochii nostri
- INNEROUT: branding personal si managementul reputatiei
- TRIPTAILOR - Agentie de Turism
- MMM Consulting, consultanta pentru afaceri si management
- Pathfinder, companie de management si consultanta
- CRG NEXIA, companie de audit, contabilitate si consultanta