Articole
08-09-2016

Dupa 6 ani de experienta ca manager, Mihaela Furtuna a facut pasul catre antreprenoriat in 2015, cand a creat compania Copil Drag, un magazin cu produse organice pentru copii. Alaturi de Copil Drag, Mihaela isi doreste sa ofere publicului larg sfaturi, informatii privind adoptarea unui stil de viata sanatos, precum si intalniri periodice pe diverse teme.


Adina David, Femei in Afaceri: Cum ti-a venit ideea pentru aceasta afacere si cum ai inceput?

 

Mihaela Furtuna: In rolul meu de mama m-am intalnit cu tot felul de dificultati, astfel am inceput sa cercetez si sa ma documentez despre cele mai naturale si mai practice produse potrivite pentru copiii mei. Am inceput sa analizez piata si sa descopar ca oferta in acesta directie este inca destul de limitata. Am purtat discutii cu specialisti si parinti si am luat decizia ca parintii din Romania merita sa se bucure de o oferta generoasa de produse necesare cresterii copilului si familiei. Am gandit un site care sa raspunda nevoilor lor, cu un sistem simplu de comanda si de livrare rapida. Pe site clientii pot citi povestile si intamplarile pe care l-am avut cu copiii mei folosindu-le. Ii prezint asa cum ii alint eu: Printesa, Domnul T și Pișcot, iar intamplarile sunt reale. Ei sunt cei trei Furtunoși, copiii mei, care au inspirat magazinul si care ma motiveaza in fiecare zi.  

 

A.D.: Cum arata piata produselor organice pentru copii?

 

Mihaela Furtuna: Pe piata produselor organice oferta este inca mica, iar majoritatea produselor provin din import, din tari precum Franta, Germania, Suedia, Marea Britanie, etc. Sunt produse inovatoare, practice sau care respecta si protejeaza natura. In magazine exista cate 2-3 firme concurente pe astfel de produse, in schimb oferta cu produse nu este cu mult mai mare. Astfel consumatorul este mult mai inclinat sa cumpere produse clasice.

 

A.D.: Cum descrii profilul clientului magazinului copildrag.ro?

 

Mihaela Furtuna: Clientii nostri sunt in mare parte femei, dar si tati care sunt din ce in ce mai implicati si mai activi in viata de familie si in cresterea copilului. Este vorba despre generatia millennials unde parintii isi impart cat mai egal sarcinile in cresterea si educarea copiilor.

 

A.D.: Care au fost cele mai importante avantaje de care te bucuri de cand ti-ai inceput propria afacere?

 

Mihaela Furtuna: Cea mai mare bucurie in a avea o afacere proprie este ca am intrat in contact cu clientii mei si am putut sa-i ascult pentru a-i ajuta cu produsele necesare nevoilor lor. Ma bucur foarte mult ca impartasim aceleasi viziuni si chiar multi mi-au devenit prieteni. Gandul ca prin oferirea de produse organice propriilor mei copii le induc si ideea de a avea grija pentru propria sanatate este un avantaj care imi aduce zambetul pe buze. Sunt convinsa ca viitorul consta in alegeri inteligente pentru un stil de viata  sanatos, nu doar in ceea ce priveste alimentatia, ci si in produsele de ingrijire pe care le folosim.

 

A.D.: Cu cati bani ti-ai inceput afacerea? Ai avut nevoie de finantare sau te-ai descurcat cu fonduri proprii? Daca da, cum ai facut rost de finantare?

 

Mihaela Furtuna: Investitia in dezvoltarea magazinului am facut-o cu ajutorul unor fonduri europene si a unei finantari proprii. Am creat locuri de munca pentru femei, am pus bazele unui plan de educare a parintilor in ceea ce priveste adoptarea unui stil de viata sanatos prin organizarea de evenimente, am investit mai ales in produse prietenoase cu mediul, punand astfel bazele unei companii cu valori care sa corespunda generatiei actuale de parinti care este preocupata de asigurarea unui un trai de viata in armonie cu mediul inconjurator si societatea.

 

A.D.: Ce faci ca sa ajungi la publicul tau? Care sunt metodele de promovare pe care  le preferi?

 

Mihaela Furtuna: copildrag.ro este un magazin online, de aceea, comunicarea brandului in social media constituie modalitatea primordiala prin care ajungem la publicul nostru. In plus, si  participarea la cele mai importante evenimente si targuri de profil ne ajuta sa fim aproape de clientii nostri si sa intelegem mai bine nevoia si dorinta parintilor de a le oferi propriilor copii o viata mai buna. Mai mult decat atat, seminariile pe care le-am organizat privind teme precum adoptarea unui stil de viata sanatos si parenting ne apropie de publicul caruia dorim sa ne adresam.

 

A.D.: Care sunt planurile de viitor pentru compania ta?

 

Mihaela Furtuna: In continuare ne dorim sa marim gama de produse pe care le comercializam, sa crestem recunoasterea serviciilor oferite si sa transformam magazinul copildrag.ro intr-un reper atunci cand vorbim despre produsele organice pentru copii. Totul pentru familiile sanatoase si fericite!

 

www.copildrag.ro

www.jucariideconstruit.ro

 

Interviu realizat de Adina David      

PR Manager Femei in Afaceri

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24