Articole
15-01-2014

In China, mai exact in Wuxi, provincia Jiangsu, exista o strada plina de magazine cu brand-uri celebre din industria fashion. Doar ca exista mici diferente: brand-urile au logo-urile schimbate, atat cat sa nu poata fi dati in judecata si suficient cat sa poata fi justificat moral si strategic, ca fiind “o strategie de marketing pentru a atrage mai multi investitori”, dupa cum au declarat un reprezentant de vanzari pentru OffbeatChina.

Ce pare la prima vedere Starbucks este de fapt SFFCCCKS Coffee. In loc sa cumperi de la Hugo Boss, vei cumpara de la Hugo Bgss. Si chiar magazine cu preturi mai mici: H&N (H&M) sau Zare (Zara).

Fenomenul nu este unic. Si in provincia Liaoning, bulevardul Shenyang este plin de magazine ca Cnanel (Chanel) sau Herwes (Hermes).

Foto: golem13.fr

Autoare: Alina Burlacu
Editor Femei in Afaceri

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24