

Toamna aceasta, make yourself epic @NakedPR!
Au inceput inscrierile pentru o noua editie de cursuri, sesiuni si workshops NAKED PR, prima scoala de PR din Romania care dezvaluie adevaratele resurse, relatii, drumuri si informatii din industria de comunicare romaneasca.
Membrele Femei in Afaceri beneficiaza de 10% discount suplimentar la oricare dintre cursurile NAKED PR. Pentru a beneficia de acest discount, mentionati statutul de membra Femei in Afaceri in formularul de inscriere, la sectiunea "Alte specificatii".
Timp de sapte saptamani, Naked PR si echipa sa fantastica de profesori, SuperEroi din industria de comunicare romaneasca, restaureaza magia comunicarii, impartasesc toate fortele si vulnerabilitatile unei industrii de PR romanesti reale, dau acces la relatii puternice si la povesti de succes posibile.
Crisis PR, Business PR, Fashion PR intermediate, Fashion PR advanced, Film&actors PR, Political PR, PR 3.0 si PR-ul pentru industria de health&wellbeing compun colectia de cursuri din aceasta toamna.
"Tema campaniei de promovare din aceasta toamna o reprezinta SuperEroii din industria de comunicare romaneasca. Dincolo de marci, servicii, produse, business-uri, sunt poveștile, emoțiile și, mai ales, oamenii. Oamenii care cred in forța schimbarii, in menirea lor, in cunoaștere și responsabilitate, in magia comunicarii trainice. In ei credem, pe ei ii cautam. Ei sunt SuperEroii”, spune Raluca Cristea, fondatoare NAKED PR.
“In fiecare dintre noi exista un SuperErou. In fiecare actiune, business, constructie stau potentialul exceptionalului, forta schimbarii uimitoare, binele, bunul si incredibilul. Tot ce avem nevoie pentru a dezlantui succesul e sa cunoastem oamenii care sa ne ajute sa ne descoperim menirea, sa cream relatiile si sa ne spunem magistral povestile. In aceasta toamna, transformam oameni de comunicare in SuperEroi, in Superspecialisti de PR.”, spune Adelina Bortan, fondatoare NAKED PR.
Corina Vintan (Crisis PR), Mirela Bucovicean (Business PR), Ana Bucur, Noemi Revnic si Vicki Nicola (Fashion PR), Radu Magdin (Political PR), , Ileana Cecanu (Film&Actors PR), Victor Kapra (PR 3.0) si Sorina Fredholm (PR pentru industria de health&wellbeing)) formeaza echipa profesorilor NAKED din acest sezon.
Detalii despre agenda workshopurilor si inregistrare sunt disponibile pe site-ul Naked PR (www.nakedpr.ro).
Despre Naked PR
Naked PR este un proiect educational dedicat tuturor celor in cautare de upgrade si newins, fie ca sunt profesionisti, aspiranti, angajatori sau pasionati de PR. In cele doua editii desfasurate pana acum, au absolvit 220 de cursanti.
Articole din aceasi categorie
- Vrem sa fim intre principalele agentii de PR pentru companiile de tehnologie
- Top cele mai performante agentii de PR 2020
- Doi tineri români stârnesc și modelează piața de comunicare elvețiană
- CUP FACTORY - un nou produs media
- Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online
- Rebranding in industria de branding: Innerout isi lanseaza portofoliul sub o noua promisiune si un nou design
- Branding personal pentru introvertiti
- Branding-ul personal in 3 axiome si 4 intrebari
- Cine are cea mai multa nevoie de branding personal in Romania: vedetele, politicienii sau antreprenorii?
- NAKED PR, primul laborator de PR specializat din Romania, implineste doi ani
- CSR – responsabilitatea face diferenta
- Cat de mare este potentialul Instagram pentru publicitatea din Romania
- A zecea editie ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania
- In premiera in topul Agentiilor de publicitate publicat de revista Forbes
- Ce este si mai ales ce nu este Branding-ul Personal?
- Atelier de Public Relations
- Incepe cea de-a treia editie NAKED PR, din 20 octombrie 2014
- 10 idei pe care sa le comunici online
- Publicitatea stradala. Traditional vs. Ambiental
- Cheia succesului in relatii publice: evaluarea
- Cum comunicam in perioada de criza
- Cele mai utile carti in PR si Publicitate
- CSR – o strategie win-win
- Psihologia culorilor in branding
- Anne Marie Obretin este noul director executiv al UAPR
- Top 7 campanii de publicitate care ne-au transformat din simpli spectatori in consumatori
- PR in-house versus agentia de PR: avantaje si dezavantaje
- Reclamele din competitiile sportive au in target femeile
- Studiu EY: inovatia, singura sansa a companiilor de media si divertisment
- Diversitatea Twitter-ului avantajeaza actiunile de promovare
- Provocarile unui director de publicitate: Susan Wojcicki
- Elemente esentiale in campania de PR
- Intrebari esentiale in PR
- Tendintele anului 2014 in Relatii Publice
- PR, marketing sau publicitate?
- Publicitatea. Moft sau necesitate?
- Cum le merge agentiilor de publicitate digitala din Romania
- Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
- Avantajele promovarii prin Google Adwords