

Inspirate de un set format din sutien si chiloti pe care il crease Gale Epstein in dar pentru prietena ei Lida Orzeck in 1977, cele doua au pus bazele unei companii, avand strategia declarata ”facute de femei pentru femei”.
"Hanky Panky le promite femeilor ca le va face sa se simta excelent in privinta chilotilor si a acelor femei care iubesc brandul,” spune Epstein, presedinte si director de creatie. ”Livram intotdeauna un produs exceptional care e feminin, le pune in valoare si le vine de minune.”
Brandul cu sediul la New York a avut legiuni de cliente – care sunt foarte multumite de stilurile sexy si comfortabile si de chilotii tanga, disponibili intr-o gama vasta de culori – fondatoarele pun cresterea recenta pe seama extinderii brandului cum ar fi licentele collegiate si Hello Kitty, o colectie de nunta si linia de produse mai fierbinte, numita After Midnight.
M.P. Mueller, expert in branding, presedinte al Door Number 3 Advertising cu sediul in Austin, Texas, spune ca Hanky Panky abordeaza cu intelegere si implicare emotionala felul complex in care femeile relationeaza cu trupurile lor. ”Scopul lenjeriei intime nu mai este sa multumeasca partenerul, ci sa faca femeia sa se simta bine in pielea ei si sa se simta bine in dormitor in toate perioadele din viata ei: de la lenjeria de maternitate care nu o face pe mamica sa se simta de parca e dusa la pascut timp de noua luni, pana la linia Hello Kitty care isi da seama ca mai sunt femei in jur de douazeci de ani care oscileaza intre stilul vampa si pantofi de lac negri”, afirma ea.
Un alt pas inainte l-a reprezentat in 2012 lansarea programului Hanky Panky Pep Squad, care numeste reprezentanti la colegii din toata lumea pentru a introduce brandul in campus si sa-l promovezi via social media si evenimente speciale. Numarul de studente este o parte a motivului pentru care brandul se apropie de 20.000 de like pe Facebook, aproape dublu fata de anul trecut.
”Clientii nostri fac promovarea in locul nostru”. ”Brandul a fost construit pe reclama facuta de clientele noastre.”
Anul trecut, Ryan Klarner, membru in echipa de inot a liceului sau din Illinois, a postat o rugaminte pe pagina de Facebook a Taco Bell. Stalcind gramatica engleza, pustiul de 15 ani a intrebat: ”Ati putea sa-mi faceti un slip pe care sa scrie pe spate ”nu te gandi doar la chiflele mele?” Treisprezece zile mai tarziu, Taco Bell a postat urmatorul raspuns: ”Ce marime porti? Si care e adresa ta?”
Peste 2.600 de oameni au apreciat postarea lui Ryan, iar mai mult de 1.000 au dat ”like”. Ryan era deja client fidel – in postare s-a precizat ca mananca la Taco Bell de ”cel putin” cinci-sapte ori pe saptamana – dar acum e fan devotat, sau ”ambasador de brand” in lumea marketingului.
Pentru Raquel Smith, marketing manager la Oneupweb, la agentia de marketing digital din Traverse City, Michigan, felul in care s-a ocupat Taco Bell de aceasta solicitare a fost o lectie pentru antreprenorii care nu stiu cum sa-si inspire clientii. ”Asa demonstrezi ca iti ascultii fanii, acordandu-le valoare si creand o reprezentare puternica,” spune ea.
Afacerile se bazeaza in mod obisnuit pe clienti fideli in rol de ”ambsadori” – clienti valorosi pe care se pot baza sa raspandeasca vesti bune despre produsele companiei, servicii sau pur si simplu un gand bun. Unele companii ofera ceva in schimb, cum ar fi acces exclusiv la vanzari sau lansari de produse. Dar expertii in marketing insista ca antreprenorii nu au nevoie de bugete de milioane de dolari pentru a ”cultiva” reprezentanti de brand. ”Trebuie sa fii in stare sa gasesti acei consumatori ca sa-ti dai seama cine sunt,” afirma Perry Fair, chief creative officer la agentia de publicitate globala JWT. ”Acest lucru nu ia foarte multi bani, ci mult efort.”
Procesul de formare al ”ambasadorilor” are loc pe retelele de socializare (desi expertii spun ca interactiunea personala nu ar trebui discreditata). Ideea e sa atragi clientii in conversatii si sa le spui ca esti interesat de ce spun. ”Totul se rezuma la dialog – sa asculti – iar daca acesti oameni iti ”poarta torta”, multumeste-le si rasplateste-i intr-o maniera care ii face sa se simta bine,” spune Karen Post, presedinte al Brain Tattoo Branding, cu sediul in Tampa, Florida.
Fair face referire la cazul Crayola. Cand un client s-a plans pe Facebook ca o cutie cu carioci continea una neascutita, compania a trimis prin posta alta. Clientul a postat din nou pe Facebook urmatorul mesaj: ”Ghici cine are o noua carioca?”
Fair spune ca gestul companiei Crayola a demonstrat ca e interesata sa asculte si sa le raspunda favorabil clientilor. ”Cand atat de multe se intampla online, reprezentantii de brand se nasc datorita bunelor practici de servicii clienti,”, spune el. ”Pana la urma, asta conteaza.” -Christopher Hann.
Sursa: www.entrepreneur.com
Traducere; A_BEST
Articole din aceasi categorie
- 9 din 10 romani cred ca schimbarea incepe cu fiecare dintre noi
- Esecul incurajeaza inovarea, considera Generatia Z
- Aproximativ 300 de programatori așteptați să se înscrie la hackathonul din cadrul TechFest connected by Vodafone
- Inteligența artificială, diversificarea talentelor și noile reglementări sunt motoarele de creștere ale companiilor de dimensiuni medii în următoarele 12 luni
- Perspective și trenduri în sectoarele Retail și FMCG
- Tokinomo, singura companie românescă premiată la Retail Business Technology Expo
- Andreea Răducan, Corul Madrigal și echipa „România, te iubesc!”, laureați ai Galei “Valori de România” 2018
- Biz Innovation Forum
- Fonduri europene de 64 de milioane de euro pentru proiecte private inovative românești
- Am dezvoltat o aplicație pentru a ajuta companiile să se conformeze mai ușor sistemului TVA split
- Secom® deschide prima locație dintr-un mall
- Cum a fost la cea de-a doua editie a Business Diplomacy Conference
- Este suficient să investeşti bani într-un brand pentru a crea valoare?
- Tendinte privind leadership-ul de business in 2017
- 89% dintre executivii companiilor de dimensiuni medii sunt încrezători în perspectivele lor de creștere
- Alevia estimează o cifră de afaceri de 5.8 milioane de euro pentru 2017
- România, 5% creștere economică. Încotro și până când?
- SafeDrive a reprezentat Romania in finala globala "The Venture", o competitie de antreprenoriat cu impact social
- Cele 2 axiome ale unui business de succes
- 59% dintre antreprenori intentioneaza sa creasca numarul angajatilor in 2016
- 40 de speakeri din SUA, Germania, Olanda, Anglia si Romania vin la DevTalks Bucuresti
- Antreprenorii de start-up muncesc la fel de mult ca antreprenorii cu afaceri mature
- Conferinta Forbes Agriculture: despre business in domeniul agricol
- Expertii internationali in e-commerce iti dau intalnire miercuri la GPeC Summit 25-26-27 Mai!
- Care sunt perspectivele economice si financiare ale companiilor din Romania?
- Doi din trei antreprenori romani spun ca in cel mult 10 ani Romania va oferi un mediu prietenos pentru afaceri
- Ultimele zile de inregistrare la SMEs How-To 2016
- Forbes a premiat tinerii cu cele mai semnificative reusite profesionale in cadrul Galei 30 sub 30
- 53% dintre liderii companiilor din Romania sunt prezenti pe retele de socializare
- Cat muncesc antreprenorii de startup din Romania si care sunt obstacolele cu care se confrunta?
- Concurs pentru antreprenori: castiga consultanta pentru afacerea ta!
- Gala Forbes Best Office Buildings a premiat cele mai impunatoare concepte office
- Startup – un exercitiu de sinceritate cu tine insuti
- Startup Europe Week – evenimentul european pentru antreprenoriat al inceputului de an
- Strategic Restart – o competitie pentru antreprenorii la inceput de drum
- AIESEC Open Doors
- Care sunt industriile creative ce modeleaza economia globala?
- Forbes Romania lanseaza Forbes 500 editia 2015
- Platforma EY pentru paritatea de gen a castigat un premiu international de recunoastere
- Cadrul negocierii. Elimina frustrarea esecului construind o baza solida.
- Cum aleg domeniul in care sa imi incep afacerea?
- Afacerile de familie in Romania: cum functioneaza, ce le diferentiaza si cum se realizeaza succesiunea?
- Elita mediului de afaceri romanesc, premiata la Gala Forbes 500 Business Awards
- Business-ul meu sau business-ul altuia? Angajat sau antreprenor? Siguranta sau risc?
- Ascensiunea in mediul de business prin limba germana – Impactul proiectelor de training corporate de limba germana
- Succesul in antreprenoriat depinde de viziunea fiecaruia
- 25 de strategii de crestere sustenabila de la Forbes CEE Forum 2015
- „The Venture” – o competitie de antreprenoriat cu impact social
- O noua editie a programului de training si mentorat Tineri Antreprenori 2015
- Esecul in afaceri: bariera in calea viitoarelor proiecte sau prilej de invatare?
- 40 de idei de afaceri urmeaza sa fie finantate cu cate 10.000 de euro
- Principalele obstacole pentru antreprenorii romani
- 70% dintre afacerile de familie iau in considerare numirea unei femei in fruntea companiei
- Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda
- De la lideri vine cresterea
- 18 motive sa-ti insusesti kit-ul complet pentru o afacere de succes – SMEs How To 2015
- Start-up – Inovatie, creativitate sau drumul pavat de altii?
- Sapte elemente cheie pentru succesul unei afaceri de familie
- Antreprenoriatul – multi chemati, putini alesi
- De la comunicare si PR, la Nutritie si Wellbeing
- Madalina Balan: Antreprenorii au o anumita doza de sare si piper
- Afaceri incepute de femei in luna martie: a investit in potentialul turismului de lux in Romania
- Afaceri incepute de femei in luna martie: din corporatie in propria companie de servicii software
- Castigatorii premiilor Business Review 2015
- Gala Forbes Woman: 50 Cele Mai Influente Femei din Romania
- Romania la egalitate cu SUA ca numar de antreprenori inscrisi in competitia EY Accelerating Entrepreneurs
- Care sunt premizele si tendintele in economie pentru anul 2015?
- Ziua Portilor Deschise la CCIR - un eveniment de business networking si oportunitati
- Afla care sunt nominalizatii Business Review Awards 2015
- Apa tratata – idee de business pentru un roman
- Gala Forbes Best Office Buildings, 19 februarie 2015
- S-a dat startul la nominalizarile online in cadrul Business Review Awards!
- A fost lansat Accelerating Entrepreneurs, un nou program pentru sprijinirea antreprenorilor
- Femei in Afaceri reprezinta Romania in cadrul proiectului european „SHE DECIDES, YOU SUCCEED”
- Vinde-ti ideea...ACUM!
- Grupul Cheque Dejeuner isi schimba numele
- Antreprenorii pot beneficia de fonduri guvernamentale sau europene la inceput de 2015
- EY Romania a lansat Entrepreneur Of The Year Alumni Club
- Ambasada SUA lanseaza proiectul Antreprenorul lunii
- Peste 1.000 de posibili parteneri de afaceri te asteapta la Bucuresti Business Days
- Femei in Afaceri transforma Black Friday in Gold Friday!
- Romania ramane printre destinatiile cele mai atractive pentru investitii din Europa de Est
- Antreprenorul Mircea Tudor, MB Telecom, va reprezenta Romania la Monte Carlo, in finala World Entrepreneur Of The Year
- TheAutoExperience, despre perfectiunea unui stil de viata
- Cum sa-ti promovezi afacerea cu succes: strategii si modele antreprenoriale
- Google Romania lanseaza un program de sprijinire a IMM-urilor
- O oportunitate de business de 10 miliarde USD
- Competitia “Antreprenorul anului” si-a desemnat finalistii
- Workshop-ul Antreprenoriat - cum sa va atingeti obiectivele de business
- Networking. Pentru ca afacerile se fac intre oameni.
- Motivatia – sufletul business-ului tau!
- 5 ani de business la feminin alaturi de Femei in Afaceri
- UE promoveaza antreprenoriatul prin campania “Saptamana europeana a IMM-urilor”
- Tinerii romani au acces din aceasta vara la Certificatul european de abilitati antreprenoriale
- Stilul de leadership adoptat iti influenteaza afacerea
- Inovatia, “vitamina” afacerilor
- Tu stii cum sa obtii finantare pentru afacerea ta?
- Iti plac produsele organice? S-a lansat noul magazin online Bioki!
- Peste 100 de magazine online s-au inscris la GPeC 2014, iar prima etapa de jurizare a inceput!
- Magazine bio multibrand, in Bucuresti
- Cererile in casatorie, o afacere prospera
- Cifra de afaceri de 44 milioane de euro in mainile unei doamne
- Lectia de antreprenoriat: Agatha Ruiz de la Prada
- Afacere desfasurata in opt tari, condusa de o romanca
- Cel mai puternic CEO din Romania, Mariana Gheorghe anunta investitiile pentru 2014
- Limonade: marketing online, o afacere de 70.000 de euro
- Business de succes din arta: Rodica Seward, de la finante la opere de arta
- Noul pariu in business: mancarea
- Copiii antreprenori: 3 povesti incredibile
- Lectii de business: start cu zero angajati, prezent cu 323
- Noua tehnologie 5G: timp record de descarcare
- Antreprenoriat fara varsta: povesti de succes la peste 50 de ani
- Idee de business: cum ajungi de la 600 de lire la 13 milioane de lire
- Afacere de succes cu lipii
- Business-ul de acasa: cinci idei de afaceri simple cu invesitii nesemnificative
- Idee de business ecologic, cu produse de curatare reincarcabile
- Business inedit cu kit-uri de facut branzeturi in casa
- Afacere de nisa cu succes international
- Dreaming of a Gold Christmas!
- Pe 1 decembrie se deschide World Class Fitness at Promenada!
- Afla totul despre clienti si furnizori mai ieftin – 30% reducere la abonamentele RisCo!
- Doamnele si domnisoarele se pregatesc de Black Friday!
- Membra Femei in Afaceri: Larisa Petrini – excelenta in PR!
- Membra Femei in Afaceri: Adina Filculescu – La vie „EnRose”
- Membra Femei in Afaceri: Anamaria Damian - pasiune pentru marketing si comunicare
- Cautati o sala de conferinte in Cluj? Hotelul Granata va sta la dispozitie!
- Membra Femei in Afaceri: Adriana Alionte si Shakespeare School – un business de nota 10!
- Membra Femei in Afaceri: Nicoleta Magargiu – sanatate cu pietre de jad
- Membra Femei in Afaceri: Marilena Paunescu – experienta lucrurilor bine facute
- De ce sa fii membra a comunitatii Femei in Afaceri?
- Membra Femei in Afaceri: Alina Alecu si estetica portelanului pictat
- Warby Parker – O vedere clara
- Lululemon Athletica - Semnale benefice
- TED – gandeste liber
- Hanky Panky – Cunoastere in profunzime
- Vodca facuta de Tito – Independent Spirit Award
- Pinterest – cu totii la bord
- Mediul international de afaceri – o provocare culturala pentru femei
- Oxette - un business de succes in domeniul accesoriilor fashion din argint
- Cum arata Romania antreprenoriala?
- Cand zona de confort devine disconfort
- 3 ani de Macarons Madame Lucie
- Ai un startup? Inscrie-te in competitie pentru o finantare totala de 300.000 de lei
- Cum sa iti creezi credibilitatea ca tanar antreprenor
- Femei in Afaceri IASI - venim in orasul tau!
- Motor AG, dealer BMW si MINI
- Femei in Afaceri – business la feminin in BARCELONA!
- Noul magazin online dedicat exclusiv dermatocosmeticelor
- Femei in Afaceri la IMM Forum 2013
- A_BEST: Traduceri profesionale pentru companii, intr-o gama larga de limbi straine
- Proiectul Femei in Afaceri este nominalizat la Annual Investment Awards 2013, eveniment organizat de Business Review
- M & N Italy Trading - peste 2 decenii pe piata electrocasnicelor
- Competitie de afaceri sociale cu finantari de pana la 350.000 euro
- Training lingvistic complet pentru angajatii din companii
- Gabriela Szabo, noul Ambasador BIO Life Care
- Cautam voluntare pentru articole in limba romana si engleza!
- IVATHERM - compania romaneasca premiata pentru exploatarea resurselor naturale ale tarii
- Cine va conduce Hotel Cismigiu
- Pour les connaisseurs