Articole
14-01-2015

Aceasta noua identitate este in concordanta cu schimbarile strategice din cadrul grupului, care, in doar cativa ani, a trecut de la stadiul de intreprindere bazata pe produse, la cel de grup mondial de servicii. Acest nou nume, care este insotit de refacerea totala a identitatii grafice, transmite ideea unor noi perspective si a unui plan strategic ambitios. Filiala din Romania, Chèque Déjeuner Romania va trece, de asemenea, prin aceste schimbari la nivel de identitate si va deveni Up Romania.

 

„Acest nou nume reflecta perfect valorile si personalitatea grupului nostru, subliniind bogatia si diversitatea ofertei noastre, fiind totodata dovada dimensiunii sale internationale. Numele “Grupul Up” a fost, prin urmare, o alegere evidenta, un nume al progresului, al dinamismului si al optimismului.”, declara Catherine Coupet, Presedinte si Director General al grupului Up.

 

De peste 50 de ani, grupul si-a dezvoltat activitatea prin produse si servicii care ofera solutii pentru o viata mai buna si contribuie la progresul social. In fata acestor evolutii, numele „Groupe Chèque Déjeuner” nu mai era suficient pentru a transmite bogatia activitatilor sale. Din acest motiv, in 2015, grupul a ales o noua identite vizuala capabila sa marcheze viitorul si sa ii confere o noua forta. Acum, devine grupul Up, sinonim cu actiunea, miscarea si progresul.

 

In ultimii ani, grupul s-a extins in special la nivel international si este prezent in acest moment in 14 tari. Noua identitate reflecta dimensiunea mondiala, denumirea Up semnificand atingerea unor noi culmi. In plus, numele este universal si poate fi usor inteles la nivel international.

In acest context, Chèque Déjeuner Romania, in urma procesului de rebranding al grupului international, devine Up Romania si urmeaza un amplu proces de rebranding al insemnelor grafice pentru toate produsele si marcile implementate la nivel local.

 

„Evolutia Up Romania confirma succesul international al grupului, iar rebranding-ul reprezinta un moment important, in care avem ocazia sa punem si mai mult in evidenta valorile si viziunea pentru viitor. Pe tot parcursul anului 2015 vom avea actvitati care vor integra viziunea noastra , o vor confirma si comunica spre toti stakeholderii nostri.”, a spus Elena Pap, Director General Up Romania.

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24