

EY România a deschis campania de recrutare de juniori, prin care va angaja peste 150 de studenți și absolvenți din întreaga țară, care se vor alătura companiei în birourile EY din București, Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara. Procesul se va desfășura în cadrul unui amplu program bazat pe învățare și dezvoltarea competențelor candidaților. EY Express se derulează pe parcursul a patru luni și reprezintă un program de inovare a procesului de recrutare.
„Suntem în plină desfășurare a celui mai amplu și inovator proces de recrutare, care pune accent pe întreaga experiență a candidaților, oferindu-le acestora nu doar oportunitatea unei cariere, ci și oportunitatea de a învăța, de a se dezvolta și de a se auto-cunoaște pe durata întregului program. Mai mult decât atât, candidații vor primi feedback continuu și personalizat, încă din prima etapă de selecție, privind comportamentele și abilitățile dezirabile, precum și punctele lor forte și ariile de îmbunătățit. Programul EY Express este dedicat studenților și absolvenților și se va încheia în decursul lunii mai, prin ofertarea celor mai buni candidați”, explică Andreea Mihnea, Director Resurse Umane, EY România.
Compania caută să angajeze studenți din ciclul universitar și de masterat, sau proaspăt absolvenți din domeniul economic, juridic, dar și tehnic. Procesul este structurat în trei etape, în cadrul cărora specialiștii în recrutare, alături de consultanții EY, oferă feedback permanent și extrag informații complexe referitoare la candidați, pe care le folosesc ulterior pentru a le propune oferte în cadrul unui departament potrivit profilului lor:
- Testarea online: după ce aplică la una dintre pozițiile de junior, candidații sunt invitați să parcurgă două teste online care au scopul de a identifica atât trăsături de personalitate, cât și aptitudini numerice, verbale și de logică. Rezultatele vor fi însoțite de un raport care le va indica tinerilor punctele forte, dar și aspectele care pot fi îmbunătățite.
- Interviul video: este ocazia potrivită pentru candidați să se remarce mai mult decât au făcut-o prin intermediul CV-ului sau a rezultatelor de la teste. În urma acestuia, candidații cei mai potriviți vor fi invitați să participe la etapa finală.
- EY Express: reprezintă etapa finală de evaluare și are o durată de trei zile, pe parcursul cărora candidații participă la diferite training-uri și exerciții individuale și de echipă. Evenimentul urmărește dezvoltarea competențelor ce vor fi relevante pe piața muncii în viitor, atât la EY, cât și în oricare altă companie: abilitatea de a rezolva probleme complexe, gândirea critică, managementul proiectelor, managementul riscului și abilitatea de a oferi servicii excepționale clienților. Cu suportul mentorilor EY și a formatorilor MMM Consulting, participanții la EY Express vor primi scurte sesiuni de training pentru a înțelege competențele pe care va fi nevoie să le cultive, pe de o parte, și vor fi ghidați printr-o serie de activități gamified, pentru a-și testa propriile abilități, pe de alta. Participanții vor primi feedback în urma fiecărui exercițiu, pentru a se putea calibra progresiv la așteptările mediului de business și pentru a putea vedea ei înșiși progresul de la o zi la alta, chiar în timpul evenimentului. La final, vor primi o evaluare individuală privind rezultatele și progresul fiecăruia pe parcursul acestei etape finale.
Cei mai buni candidați care vor parcurge acest program vor primi o invitație la un ultim interviu, în urma căruia pot primi o ofertă de angajare, alături de tot sprijinul necesar dezvoltării unei cariere în cadrul EY. Mai multe informații despre întregul program de recrutare EY Express pot fi găsite accesând http://eyromania.ro/ey-express, iar CV-urile pot fi trimise la adresa: eycareers@ro.ey.com
„Ne-am dorit să creăm o oportunitate inedită de învățare, care să aducă o valoare adăugată pentru toți candidații, indiferent de rezultatul final al aplicației lor. În acest sens, am lucrat cu MMM Consulting, o companie specializată de training pentru a dezvolta conceptul EY Express, concentrându-ne permanent pe învățarea experienţială. Este o inovație majoră a procesului de recrutare, întrucât ne permite să avem un dialog valoros cu noile generații de tineri și să ne cunoaștem reciproc, astfel încât matching-ul între candidat și profilul job-ului, cultura organizațională și echipa din care va face parte să fie cât mai bun. Iar așteptările și planurile noilor colegi privind parcursul lor profesional în EY să fie cât mai aproape de potențialul lor ”, adaugă Andreea Mihnea.
Cei 150 de juniori care vor fi selectaţi în această primăvară îşi vor începe activitatea în septembrie 2018, când se vor alătura celor peste 750 angajați care fac parte din echipa EY, în 5 birouri din ţară şi din Republica Moldova.
****
Despre EY România
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 250.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 31,4 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2017. Reţeaua noastră este cea mai integrată la nivel global iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienţilor servicii prin care să beneficieze de oportunităţile din întreaga lume. În România, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale încă de la înfiinţare, în anul 1992. Cei 770 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale. Avem birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău. EY România s-a afiliat în 2014 singurei competiții de nivel mondial dedicată antreprenoriatului, EY Entrepreneur Of The Year. Câștigătorul ediției locale reprezintă România în finala mondială ce are loc în fiecare an în luna iunie la Monte Carlo. În finala mondială se acordă titlul World Entrepreneur Of The Year. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi pagina noastră de internet: www.ey.com
Articole din aceasi categorie
- Mars lansează campania #HereToBeHeard pentru promovarea egalității de gen
- 60% dintre angajatori considera ca afacerea lor se afla intr-o „mare dificultate” din cauza Covid-19
- Top 700 companii locale au generat 45% din cifra de afaceri a tuturor companiilor nefinanciare din Romania
- Trei noi parteneri asociati consolideaza expertiza departamentelor de Audit și Taxe ale EY Romania
- EY Romania a finalizat documentul programatic pentru digitalizarea serviciilor publice
- Sustenabilitatea va juca un rol important in redresarea companiilor
- Munca de la birou devine munca de oriunde în lume, o tendinta cu consecinte fiscale
- Raportarea rezultatelor de mediu, social si guvernanta (ESG) de catre companii devine foarte importanta in evaluarea investitorilor
- Fiscul si-a intarit randurile – toate persoanele fizice sa se astepte la verificari ale situatiei fiscale personale
- Claudia Sofianu este noul lider EY Europa Centrala si de Sud-Est si Asia Centrala pe zona de consultanta pentru dezvoltarea capitalului uman
- 10 informatii pe care trebuie sa le stii despre Kurzarbeit
- Georgiana Iancu se alatura ca Partener in departamentul de taxe indirecte al EY Romania
- Un salariu minim decent – o noua politica a Uniunii Europene
- Top 5 greseli comune facute inainte sau in timpul unui incident informatic
- Companiile raman optimiste in privinta planurilor de investitii straine directe, in pofida ingrijorarilor legate de COVID-19
- EY se aliaza cu SAP si Qualtrics in lupta impotriva COVID-19
- Firmele de posta si curierat ar putea ajunge la afaceri aproape de sase milarde de lei in acest an
- Noi reglementari juridice in domeniul insolventei. Ce modificari sunt propuse si care sunt beneficiile pentru companii
- Patru tendinte in comportamentul consumatorilor determinate de pandemia COVID-19
- Piata locala de servicii de resurse umane va scadea cu aproximativ 15% in 2020
- ROCA Investments se pregateste sa contribuie la reconstruirea economiei romanesti
- Interpretarile agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca privind acordarea indemnizatiei de somaj tehnic
- Liderii de business privesc dincolo de criza si configureaza noi planuri de fuziuni si achizitii
- Cum ar putea automatizarea sa sustina sanatatea organizatiilor in criza pandemica?
- Importul, productia si distributia de alcool sanitar – ce implica din perspectiva accizelor?
- Ashoka si EIT Climate-KIC identifica 189 de inovatori in domeniul climei in Romania
- Anuntul facut de agentia internationala de rating Moody’s privind asigurarile de credit comercial, in contextul pandemiei de coronavirus
- Ce masuri au inceput sa ia tarile pe perioada crizei Covid-19
- Cum putem limita expunerea personalului implicat in operatiuni vamale an contextul crizei COVID-19?
- Criza Covid-19 in Europa va pune in pericol 13.000 de corporatii
- EY Romania - Sprijin pentru medici, pentru spitale si pentru cei afectati
- Economia colaborativa – evolutie si tendinte
- Ajutoare de stat pentru sprijinirea economiei Statelor Membre in contextul focarului de infectie cu COVID-19
- Comisia Europeana demareaza procesul de revizuire a Directivei privind raportarea nefinanciara
- Munca la distanta in contextul epidemiei Covid-19. Ce masuri pot lua angajatorii in aceasta perioada?
- Pactul ecologic european – Cum ar putea Romania sa transforme provocarile in oportunitati?
- Fetele nevazute ale Declaratiei Unice
- Inteligenta artificiala va redefini sectorul serviciilor financiare in urmatorii doi ani
- Un salariu minim european – realitate sau fantezie?
- Andrei Eftimie este noul Partener Asociat al EY Romania in departamentul de Asistenta in Tranzactii
- Ne asteptam ca 2020 sa fie anul simbiozei “transparenta fiscala – automatizare fiscala”
- 2019 - un an lipsit de stralucire in activitatea globala IPO
- Studiu EY: Asiguratorii au nevoie de o transformare profunda si de forta de munca specializata
- Microintreprinderile inregistreaza cele mai multe restante la plata
- Taxele de mediu pot fi un stimulent pentru reducerea poluarii
- Noi obligatii pentru producatorii de echipamente electrice si electronice
- Invitatie la conformare voluntara sau ultima sansa de evitare a impozitarii cu 16%
- Sectorul retail navigheaza intre perturbarile digitale si volatilitatea consumatorilor
- Yves Maitre, noul CEO HTC, sustine tehnologiile 5G, AI si XR
- Alice Ivanovici devine Partener in cadrul Departamentului de Audit al EY Romania
- Sunt angajat temporar. Am drepturi egale cu salariatii permanenti?
- Companiile orientate catre consumatori risca sa-si piarda relevanta in lipsa unor planuri indraznete de transformare
- Cine beneficiaza de 5% TVA destinata serviciilor de restaurant si catering?
- În 2018, 69% dintre companii detin echipe de HR pregatite de noi provocari
- Extinderea internațională accelerează creșterea companiilor mijlocii europene
- Comerțul electronic este principalul motor al creșterii și schimbării pentru piața depozitelor
- Doar 48% dintre companiile din România au o agendă de schimbare disruptivă a organizației
- EY și Tech Hub lansează seria de întâlniri StartUp Advantage
- 90% dintre companii întâmpină dificultăți în calculul contribuțiilor către Fondul de Mediu
- Aurelia Costache este noul lider al departamentului de Asistență în afaceri al EY România
- GDPR poate genera un nou val de procese colective împotriva companiilor care au portofolii mari de clienți persoane fizice
- EY România deschide un nou program de recrutare bazat pe învățare și dezvoltarea candidaților
- Noile priorități ale băncilor sunt creșterea, digitalizarea și inovația
- Liderii organizației – părinții erei digitale
- EY raportează o creștere puternică a veniturilor globale în anul fiscal 2017
- Valoarea globală a tranzacţiilor din energie şi utilităţi a scăzut
- Reprezentanții mediului de afaceri din România concurează la turneul Corporate Tennis Open
- EY Express - acceleratorul de carieră pentru piața de muncă a viitorului
- Adriana Tabac - director de brand, marketing și comunicare al EY România
- Despre leadership si antreprenoriat cu Roxana Magopet
- Andreea Pirvu: „In vanzari ai nevoie de naturalete”
- Violeta Mihai-Staicu: „Orice schimbare in viata inseamna intotdeauna un progres”
- Si-a transformat pasiunea pentru psihologie intr-o cariera de peste 10 ani in HR
- Despre fiscalitate si antreprenoriat in Romania, cu Miruna Enache
- Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience in cadrul Grupului BCR
- Peste 9 ani de experienta in marketing si comunicare alaturi de GETT'S Salons
- Cu 10 ani de experienta in domeniu, Catrinel Burghelea devine noul partener al IMAGE PR
- Si-a indeplinit un vis din copilarie si l-a transformat intr-o cariera de succes
- Madalina Rachieru este noul Partener global Clifford Chance
- Raluca Teodorescu este noul Managing Director Oxygen PR
- Daniela Dumitrascu este noul Director de Marketing al Heidi Chocolat
- Sonia Nastase: Viata incepe acolo unde se termina zona ta de confort.
- Egalitatea de gen genereaza performante mai bune in companii
- Cu o experienta de peste 18 ani in industria bancara, Ioana Mihai se alatura EY Romania
- O pozitie nou creata pentru Andreia Cucu la GSK Romania
- Sorana Georgia, CEO BILLA Romania: O experienta de peste 17 de ani in retail si leadership
- Luana Crivat, noul Director de HR al GSK Romania
- Ioana Moga este noul Sales and Marketing Director in cadrul ROVESE ROMANIA
- Cu 9 ani de experienta in consultanta, Olivia Franculescu se alatura echipei Qualia
- Natalia Stroe, noul manager de Marketing si Business Development al Coca-Cola Romania
- Florentina Totth, prima femeie la conducerea subsidiarei Schneider Electric Romania
- Violeta Luca, noul vicepresedinte si director executiv al eMAG