Articole
08-05-2012

Eisberg a inceput in 1930, in Elvetia,  cu o ferma a familiei Leuenberger, in 1976 si-a modernizat ferma, iar in 1983 a adaugat si o fabrica de procesare a legumelor incepand sa produca salate ready to eat.

De-a lungul anilor, s-a extins cu fabrici de procesare si in alte tari: 1992 in Polonia si Ungaria, 1995 in Italia si Romania, ajungand la acest moment  furnizorul de salate numarul 1 in Europa Centrala si de Est.

Cu peste 400 de angajati, eisberg livreaza pentru o piata larga de desfacere in tari ca Elvetia, Liechenstein, Ungaria, Austria, Slovenia, Italia, Malta, Polonia, Slovacia, Republica Ceha, Germania, Romania, Moldova si Bulgaria.

Secretul succesului este unul simplu: seriozitatea si precizia elvetiena,  o foarte puternica inclinatie catre cerintele clientior si ale consumatorilor, experienta si know-how-ul dobandit de-a lungul anilor atat in fabricile de procesare cat si in cultivarea materiilor prime, o calitate si un control strict al produselor isi spun cuvantul si fac ca eisberg sa fie un furnizor de nadejde pentru toate pietele enumerate mai sus.

De asemenea, politica eisberg de a se plia pe cerintele pietei locale, de a folosi intru totul resursele locale incepand cu materia prima si terminind cu forta de munca, a fost un avantaj in expansiunea grupului.

In 1995, langa Cernica, prima fabrica din Romania a inceput timid livrarile catre parteneri strategici ca  McDonalds sau Snack Attack, intrand cu pasi usori si in retelele de retail ca Billa, Carrefour, Cora etc.

Pe o piata in care salatele erau foarte putin cunoscute, eisberg si-a sustinut produsele cu foarte multa promovare direct la consumator, cu foarte multa educare a pietei  prin organizarea de degustari in magazine sau la locul de munca al clientilor, mentinandu-si promisiunea de a livra un produs proaspat care poate fi pus din punga direct in farfurie.

Fiecare intalnire, indiferent de locul in care s-a petrecut,  a fost insotita de explicatii despre componentele mixurilor, cu explicatii despre cum putem manca mai sanatos si cu sfaturi despre cum putem schimba modul nostru actual de a manca intr-unul mai sanatos, benefic atat sanatatii noastre cat si in cresterea calitatii timpului nostru liber.

Modul prietenos si convenabil  al companiei de a se adresa direct consumatorului a venit ca o adaugire la avantajele naturale ale salatelor, ceea ce a facut ca eisberg sa isi mentina imaginea de companie care se dreseaza familiilor  si in Romania.

Dupa extinderea pietei, la cerintele consumatorilor s-au adaugat mixuri diferite si inteligent create: salatei iceberg  i s-a adaugat varza rosie si morcov, iar in lista de produse s-au adaugat mixuri cu noi frunze: endivia, frisee, radicchio, lollo rosso, rucola sau adaosuri de legume ca varza alba si rosie, morcov, praz, marar sau chiar seminte de dovleac si boabe de porumb dulce.

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24