Articole
13-08-2012

Prin definitie, eficienta inseamna sa faci cum trebuie cu minim de resurse, iar cand vine vorba despre social media marketing, a fi eficient insemana sa stii sa implementezi si sa utilizezi instrumentele potrivite, deoarece sunt peste 500 de astfel de site-uri pe care ai putea sa le utilizezi.


Ce putem folosi?

 

Ping.fm – Permite update-ul tuturor conturilor dvs. in social media


TweetDeck
 si HootSuite


http://www.tweetdeck.com/

http://hootsuite.com


Sunt doua aplicatii care va permit sa controlati actualizarile pentru Twitter, Facebook, LinkedIn dintr-o singura locatie. Acest lucru este foarte util, deoarece nu mai aveti nevoie sa intrati in fiecare cont pentru a posta o actualizare sau pentru a vedea ceea ce au altii de spus. O alta caracteristica a acestor servicii este abilitatea de a planifica sau de analiza actiuni pe care fanii / followerii le intreprind.


Aplicatii care permit monitorizarea discutiilor despre domeniul dvs de activitate, despre compania dvs. sau concurenta

 

Google Alerts

Social media mentions – http://www.socialmention.com/

Setati-va cuvinte cheie si incepeti monitorizarea!


Actiuni recomandate pentru transmiterea celor mai noi informatii catre fanii din Twitter, Facebook sau LinkedIn
.


- Identificati adresa fluxului de informatii si a fisierului feed

- Accesati www.feedburner.com


Aveti un cont gmail? Folositi-l ! Accesati adresa web mentionata mai sus, apoi login cu user si parola. Adaugati adresa feed-ului, apoi selectati tabul “Publicize”.


Nu uitati sa “salvati” setarile! Cele mai noi informatii adaugate pe site-ul dvs./blog sunt imediat publicate si pe Twitter.


Cum sincronizati contul de Twitter cu cel de pe LinkedIn?

- LinkedIn ofera posibilitatea de a adauga in profilul dvs. numele id-ului de pe Twitter si preia toate discutiile de acolo.


De pe Twitter pe Facebook aveti mai multe posibilitati:

- cautati aplicatii pentru autentificarea cu id-ul Twitter in baza de date Facebook


accesati http://apps.facebook.com/twitter/


De acum, fluxul de informatii trimis de Twitter va aparea pe wall-ul dvs.!


Sper ca toate aceste informatii sunt de folos pentru antreprenorii care doresc sa monitorizeze si sa foloseasca cat mai eficient aceste canale noi si dinamice de comunicare! Tineti cont, insa, de specificul audientei si nu uitati ca social media este despre relatii personale, comunicare directa cu piata-tinta, si nu despre vanzari. Mesajul trimis trebuie sa fie diferit, interesant si sa implice sau sa genereze actiuni.


Succes!

Articol de Adriana Ceausescu

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24