Articole
18-06-2012

Cum a reusit un student de 19 ani sa cladeasca o companie care a revolutionat internetul?


Efectul Facebook este povestea captivanta a retelei de socializare care, incepand ca unul dintre multele proiecte ale lui Mark Zuckerberg, student in anul II la Harvard, a ajuns in mai putin de un deceniu sa conecteze peste 800 de milioane de oameni din intreaga lume.


David Kirkpatrick, jurnalist de referinta in domeniul tehnologiei, a avut acces la documente din cadrul companiei, ceea ce i-a oferit o baza de cercetare extrem de riguroasa pentru acest volum. Astfel, el ne ofera o imagine fidela a evenimentelor intr-o carte care trateaza cu eleganta, inteligenta si umor toate aspectele interesante din istoria acestui fenomen global.

 

Folosind un ton degajat si sprinten, Kirkpatrick combina tehnologia, statistica, economia, politica si naratiunea intr-un stil minutios si accesibil in acelasi timp. Fara a se feri de temele controversate, jurnalistul american prezinta si modul in care retelele de socializare ne influenteaza viata de zi cu zi, radiografiind una dintre cele mai de succes retete comerciale ale inceputului de secol XXI.

 

Dincolo de aspectele biografice, Efectul Facebook este si un veritabil manual alternativ de marketing, prezentand pas cu pas dezvoltarea unui gigant al tehnologiei informationale.


Despre autor

David Kirkpatrick a fost editor la “Fortune”. E considerat unul dintre cei mai importanti jurnalisti in domeniul tehnologiei, aparand ca expert in emisiuni TV la CNN si PBS.

A studiat impactul internetului asupra societatii si lumii afacerilor. A scris cu precadere despre Microsoft, IBM, Apple, Sun si Intel, ori despre Facebook, MySpace, Second Life sau tehnologia in China.

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24