Articole
11-02-2014

Una dintre cele mai populare platfome de blogging, Twitter este si cea mai diversa retea de social media din punctul de vedere al populatiilor ce o acceseaza, lucru care ar putea fi in avantajul advertiser-ilor, conform Wall Street Journal.

Un studiu despre Internet efectuat in cadrul Centrului de Cercetare Pew a relevat faptul ca 41% dintre cele 54 de milioane de utilizatori Twitter sunt persoane de culoare, asiatici si hispanici, cu 7% mai mult decat aceeasi categorie de utilizatori ai altei importante retele sociale, Facebook.

Aceste date demografice ale platformei Twitter sunt urmarite indeaproape de agentiile de advertising si marketing, care incearca sa isi promoveze produsele si serviciile pe aceasta retea sociala. Twitter pare sa atraga cel mai mult persoane de culoare, acestea reprezentand 18% din totalul persoanelor ce au cont pe aceasta platforma. Aceste cifre au dus la crearea unor campanii si actiuni de promovare, care au drept public tinta comunitatile de culoare. “Give It Up for Good” este o campanie conceputa de catre Allstate Corp. si destinata Twitter-ului. Ideea centrala a acestei actiuni este de a indemna persoanele de culoare sa impartaseasca lucruri si intamplari frumoase despre societatea in care traiesc.

De asemenea, o parte din actiunile de promovare a celui mai nou film care abordeaza subiectul sclaviei, “12 Years a Slave” au fost efectuate pe Twitter. Persoane influente, cu un numar m are de followers pe Twitter, au fost invitate la o proiectie privata a acestui film, pentru ca, ulterior, acestia sa dezbata subiectul filmului in scurtele mesaje de 140 de caractere.

Popularitatea platformei printre persoanele de culoare a dat nastere unui trend numit Black Twitter sau Twitter-ul Negru.

Foto: easybranches.com

Autoare: Natalia Muntean
Redactor Femei in Afaceri

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24