

Au inceput inscrierile la evenimentul Design la rece #16 - despre cum sa-ti promovezi online business-ul creativ, ce va avea loc miercuri, de la ora 19.00, la Dizainar.
"Design la Rece" este o serie de discutii liber-creative cu scop educativ pe care Dizainăr a inceput sa le desfasoare in primavara anului 2013. Acestea au ca obiectiv mijlocirea unui dialog intre designeri si cei care au ceva de spus despre domenii conexe.
Miercuri, 27 iulie, Dragos Smeu, Performance Media Manager Kubis Interactive, este invitat la Dizainăr pentru a vorbi pe o tema foarte actuala: promovarea online.
Discutia "Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online" se va orienta catre zona de design si industrii creative. Recomandam, celor interesati, sa se inscrie din timp completand formularul din eveniment!
Pe langa functia de performance media specialist, Dragos Smeu este si trainer regional Google investind pana acum peste 1.5 milioane de euro in campanii de performance media, pentru aproximativ 150 de clienti din peste 100 de domenii diferite de activitate: de la magazine online de carti, fashion sau de agricultura pana la B2B, start-up-uri si platforme online din industria berii, beauty sau FMCG.
Programul conferintei:
19:00 sosire invitati
19:30 speech speaker + o scurta sesiune de discutii
20:45 pauza de cafea
21:00 discutii libere
22:00 sesiune de networking
Participarea la eveniment: 25 lei | 25 locuri disponibile
Inscrierile se primesc prin completarea formularului de la acest link: https://goo.gl/4jQDV7.
Articole din aceasi categorie
- Doi tineri români stârnesc și modelează piața de comunicare elvețiană
- CUP FACTORY - un nou produs media
- Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online
- Rebranding in industria de branding: Innerout isi lanseaza portofoliul sub o noua promisiune si un nou design
- Branding personal pentru introvertiti
- Branding-ul personal in 3 axiome si 4 intrebari
- Cine are cea mai multa nevoie de branding personal in Romania: vedetele, politicienii sau antreprenorii?
- NAKED PR, primul laborator de PR specializat din Romania, implineste doi ani
- CSR – responsabilitatea face diferenta
- Cat de mare este potentialul Instagram pentru publicitatea din Romania
- A zecea editie ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania
- In premiera in topul Agentiilor de publicitate publicat de revista Forbes
- Ce este si mai ales ce nu este Branding-ul Personal?
- Atelier de Public Relations
- Incepe cea de-a treia editie NAKED PR, din 20 octombrie 2014
- 10 idei pe care sa le comunici online
- Publicitatea stradala. Traditional vs. Ambiental
- Cheia succesului in relatii publice: evaluarea
- Cum comunicam in perioada de criza
- Cele mai utile carti in PR si Publicitate
- CSR – o strategie win-win
- Psihologia culorilor in branding
- Anne Marie Obretin este noul director executiv al UAPR
- Top 7 campanii de publicitate care ne-au transformat din simpli spectatori in consumatori
- PR in-house versus agentia de PR: avantaje si dezavantaje
- Reclamele din competitiile sportive au in target femeile
- Studiu EY: inovatia, singura sansa a companiilor de media si divertisment
- Diversitatea Twitter-ului avantajeaza actiunile de promovare
- Provocarile unui director de publicitate: Susan Wojcicki
- Elemente esentiale in campania de PR
- Intrebari esentiale in PR
- Tendintele anului 2014 in Relatii Publice
- PR, marketing sau publicitate?
- Publicitatea. Moft sau necesitate?
- Cum le merge agentiilor de publicitate digitala din Romania
- Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
- Avantajele promovarii prin Google Adwords