Articole
24-02-2013

Cum sa livrezi fericire este o scurta adaptare grafica a bestsellerului international cu acelasi titlu.

 

TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:

 

10. Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.

 

9. Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.

 

8. Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am facut la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat voi sa le puteți evita.

 

7. Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.

 

6. Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.

 

5. Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.

 

4. Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.

 

3. Doriti sa construiti ceva special.

 

2. Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.

 

1. Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu. Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.

 

„Cartea aceasta ar putea naște o revoluție! Tony Hsieh ne arata cum oricine iși poate crește spectaculos gradul de fericire – și de succes – prin sporirea fericirii celor din jur.” Marshall Goldsmith, autor Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe (Publica, 2012)

„Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne. Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire.” Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii „Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow”

 

In anul 1999, la varsta de doar 24 de ani, Tony Hsieh a vandut LinkExchange, companie printre ai carei membri fondatori se numara, catre Microsoft, contra sumei de 265 de milioane de dolari. Apoi s-a alaturat celor de la Zappos, in calitate de consultant si investitor, sfarsind prin a deveni CEO al acestei companii. In aceasta calitate a reusit un lucru incredibil, Zappos reusind sa creasca de la aproape nimic la vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari, iar in paralel a ajuns in topul revistei Fortune al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”.

 

www.publica.ro

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24