Articole
14-02-2014

Strategiile de marketing sunt esentiale in batalia cu brandurile mari. Daca vrei, este o alta traducere a sloganului: Think big! O campanie de marketing in online si nu numai, care poate concura cu cele ale marilor companii, nu are nevoie de un buget extraordinar, ci de idei noi, originale si de un plan bun. Ce te mai ajuta foarte mult? Cuvintele cheie si expresiile de cautare folosite in campania de marketing, cele care raman in mintea potentialilor clienti. Verticalresponse.com iti da cateva tips-uri despre cum poti avea o astfel de campanie competitiva.

Specificitatea cuvintelor cheie
Cuvintele cheie in compania de marketing trebuie sa fie extrem de familiare, usor de asimilat si care sa raman in mintea adresantului. Focuseaza-te pe cuvinte (keywords) care sa conduca spre linkuri de calitate care sa te puna si pe tine in valoare. In plus, un cuvant cheie lung, o expresie (numita long tail keyword) va permite o accesare mai usoara, mai precisa spre site-ul tau, si, desigur, mai ieftina. In plus, va elimina o buna parte din competitie, prin specificitatea expresiei. Dupa alegerea unei expresii in keyword, poti salva timp si bani restrictionand anumite cuvinte cheie care au conotatii negative.

Impartirea pe zone geografice
Un alt mod de a fi competitiv este folosirea in avantajul tau a zonei in care ai afacerea. Nu e cazul sa apari in keyword-urile din toata tara sau din intreg continentul, daca afacerea ta este locala si interesul tau e sa atragi clientii locali. In plus, fii atenta si la intervalul orar targetat. Cu cat intri cu campania de marketing intr-un interval mai bun, cu atat cresc sansele ca aceasta sa fie vazuta.

Adauga extensii
Daca in scurta campanie de marketing ai prea putine informatii, poti folosi alte extensii oferite de Google pentru ca informatia sa fie completata si sa iti aduca si mai multi oameni pe site: review-urile, link-urile click-to-call, sitelinks. In acest fel, utilizatorii vor avea mai multe optiuni si pot citi sau cumpara de pe site exact ceea ce ii intereseaza.

Originalitatea
Oricat de bine suna alte campanii, evita copierea stilului, sloganului lor. Risca, pentru a iesi in evidenta! Esential este sa obtii click-ul pe campania ta! Iar cand faci asta, nu pacali vizitatorul. Parasirea paginii dupa mai putin de 5 secunde va fi o pierdere pentru tine mai mare decat neaccesarea ei. Cu cat e mai amuzanta si mai adevarata legatura dintre imaginea de campanie si campanie (si site-ul in sine), cu atat vei obtine nu doar vizite, ci share-uri si like-uri organice.

Priveste si in afara gigantului Google
E adevarat ca Google e cel mai mare motor de cautare, dar nu e singurul. Profita de faptul ca alti advertiseri uita ca exista o zona foarte mare de cautare platita si in afara lui Google. Acolo unde sunt mai putine reclame si campanii de marketing e mai usor sa fii vizibil, asa ca profita de acest spatiu aproape gol.

Foto: kwikkopyqatar.com

Autoare: Alina Burlacu
Redactor-sef Femei in afaceri

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24