

Cu siguranta nu la fel de bine ca agentiilor care activeaza pe piata de publicitate clasica, insa suficient de bine cat sa se constate ca lucrurile se misca si pe piata online din Romania.
Cifrele de afaceri cumulate ale celor 32 de agentii de publicitate digitala au atins anul trecut 17,5 milioane de euro, noteaza Forbes Romania. O cifra care nu da efectul de „uau”, specific publicitatii clasice, dar care ilustreaza o crestere comparativ cu anul 2010.
Potrivit bilanturilor depuse la Ministerul Finantelor Publice, exista cateva firme specializate in comunicarea online care si-au crescut afacerile cu trei puncte procentuale: Republika Interactive (263%), The Geeks (289%), Carnation (203,3%) si Kaleidoscope Digital (135,7%). Altele in schimb, au depasit pragul de crestere cu peste 50%: Hyperactive (84,5%), Kubis Interactive (78,5%), Kondiment Egov (69,5%). Pe de alta parte, afacerile a cinci companii au depasit in 2011 pragul de un milion de euro.
Intre toate se remarca insa iLeo Marketing Interactive, parte a grupului Leo Burnett Romania, care a inregistrat o cifra de afaceri ce se apropie de doua milioane de euro. La randul sau, Infinit Solutions a raportat un profit net de 136.000 de euro, cel mai mare din TOP 10 agentii digitale.
Cititi tot articolul aici.
Articole din aceasi categorie
- Vrem sa fim intre principalele agentii de PR pentru companiile de tehnologie
- Top cele mai performante agentii de PR 2020
- Doi tineri români stârnesc și modelează piața de comunicare elvețiană
- CUP FACTORY - un nou produs media
- Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online
- Rebranding in industria de branding: Innerout isi lanseaza portofoliul sub o noua promisiune si un nou design
- Branding personal pentru introvertiti
- Branding-ul personal in 3 axiome si 4 intrebari
- Cine are cea mai multa nevoie de branding personal in Romania: vedetele, politicienii sau antreprenorii?
- NAKED PR, primul laborator de PR specializat din Romania, implineste doi ani
- CSR – responsabilitatea face diferenta
- Cat de mare este potentialul Instagram pentru publicitatea din Romania
- A zecea editie ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania
- In premiera in topul Agentiilor de publicitate publicat de revista Forbes
- Ce este si mai ales ce nu este Branding-ul Personal?
- Atelier de Public Relations
- Incepe cea de-a treia editie NAKED PR, din 20 octombrie 2014
- 10 idei pe care sa le comunici online
- Publicitatea stradala. Traditional vs. Ambiental
- Cheia succesului in relatii publice: evaluarea
- Cum comunicam in perioada de criza
- Cele mai utile carti in PR si Publicitate
- CSR – o strategie win-win
- Psihologia culorilor in branding
- Anne Marie Obretin este noul director executiv al UAPR
- Top 7 campanii de publicitate care ne-au transformat din simpli spectatori in consumatori
- PR in-house versus agentia de PR: avantaje si dezavantaje
- Reclamele din competitiile sportive au in target femeile
- Studiu EY: inovatia, singura sansa a companiilor de media si divertisment
- Diversitatea Twitter-ului avantajeaza actiunile de promovare
- Provocarile unui director de publicitate: Susan Wojcicki
- Elemente esentiale in campania de PR
- Intrebari esentiale in PR
- Tendintele anului 2014 in Relatii Publice
- PR, marketing sau publicitate?
- Publicitatea. Moft sau necesitate?
- Cum le merge agentiilor de publicitate digitala din Romania
- Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
- Avantajele promovarii prin Google Adwords