Articole
17-09-2012

Cu siguranta nu la fel de bine ca agentiilor care activeaza pe piata de publicitate clasica, insa suficient de bine cat sa se constate ca lucrurile se misca si pe piata online din Romania.

Cifrele de afaceri cumulate ale celor 32 de agentii de publicitate digitala au atins anul trecut 17,5 milioane de euro, noteaza Forbes Romania. O cifra care nu da efectul de „uau”, specific publicitatii clasice, dar care ilustreaza o crestere comparativ cu anul 2010.

Potrivit bilanturilor depuse la Ministerul Finantelor Publice, exista cateva firme specializate in comunicarea online care si-au crescut afacerile cu trei puncte procentuale: Republika Interactive (263%), The Geeks (289%), Carnation (203,3%) si Kaleidoscope Digital (135,7%). Altele in schimb, au depasit pragul de crestere cu peste 50%: Hyperactive (84,5%), Kubis Interactive (78,5%), Kondiment Egov (69,5%). Pe de alta parte, afacerile a cinci companii au depasit in 2011 pragul de un milion de euro.

Intre toate se remarca insa iLeo Marketing Interactive, parte a grupului Leo Burnett Romania, care a inregistrat o cifra de afaceri ce se apropie de doua milioane de euro. La randul sau, Infinit Solutions a raportat un profit net de 136.000 de euro, cel mai mare din TOP 10 agentii digitale.


Cititi tot articolul aici.

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24