Articole
10-03-2014

O cerere in casatorie este un moment extrem de important in viata fiecarui cuplu, insa pentru domni poate insemna lipsa de inspiratie si impas. Pentru ca o cerere in casatorie se vrea a fi speciala si memorabila, Tiffany si Daisy, din Londra, s-au gandit sa transforme acest moment intr-o afacere, oferind, in schimbul unui tarif, idei si suport, scrie BBC.

Compania The Proposers a fost fondata in martie 2012, iar ideea a venit firesc, dupa ce, plimbandu-se prin parc, cele doua antreprenoare au ajutat un tanar sa isi ceara prietena de sotie.

Tiffany si Daisy au pus bazele afacerii cu un capital de doar 1.200 de lire si, in decurs de cinci luni, au reusit sa obtina profit.

Printre cele mai interesante propuneri in casatorie organizate de cele doua tinere se numara un flashmob in stil Bollywood si o propunere ce includea broaste testoase in scenariu.

Serviciul costa aproximativ 100 de lire sterline, iar clientul ofera fetelor de la The Proposers informatii legate de istoria cuplului, prima intalnire, lucruri preferate, visuri, cat si profilele de Facebook si Twitter, pentru a obtine cat mai multe informatii despre preferintele viitoarei sotii.

In numai doi ani de la infiintarea companiei, Tiffany si Daisy au reusit sa regizeze momente speciale pentru aproximativ 160 de cupluri fericite.

In Romania, domnii sunt nevoiti, cel putin deocamdata, sa se descurce pe cont propriu pentru a obtine raspunsul mult asteptat de la aleasa inimii.

Foto: bridalsoup.com

Autoare: Natalia Muntean
Redactor Femei in Afaceri

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24