Articole
24-04-2014

Ogilvy on Advertising de David Ogilvy, aparuta la editura Carlton Books Ltd, este un ghid care explica cum poti sa faci publicitate care sa vanda, cum sa conduci o agentie de publicitate, cum sa rezolvi cu succes un brief, dar si ce rezerva viitorul acestei industrii.

 

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului de Al Ries si Laura Ries, publicata la editura Brandbuilders este un best-seller in acest domeniu. Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes sau a unora mai putin norocoase, cartea dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca adevertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului – acela de a construi branduri – si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are intotdeauna credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce a fost consacrat cu ajutorul PR-ului, potrivit site-ului elefant.ro.

 

Tot ce ar trebui sa stii despre PR de Anthony Davis, publicata la editura Publica, arata faptul ca orice am crede despre relatii publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importanta din managementul modern, dar si din viata contemporana in general. Acest ghid, foarte usor de citit, cuprinde peste 500 de intrebari si raspunsuri ce vizeaza probleme actuale din acest domeniu care pot da confuzie, o parte fiind exagerate sau au beneficiat de o interpretare gresita.

 

Viata mea in publicitate. Publicitatea stiintifica de Claude Hopkins, aparuta la editura Publica, contine doua carti de referinta in publicitate. Publicitatea stiintifica este clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare si a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu, Claude Hopkins si-a scris autobiografia Viata mea in publicitate. Cele doua volume raman si astazi ghiduri esentiale pentru generatiile de azi, dar si cele viitoare de profesionisti in publicitate. David Ogilvy afirma despre carte: „Nimanui n-ar trebui sa i se permita sa aiba de-a face cu publicitatea, pana cand nu a citit de sapte ori aceasta carte (Publicitatea stiintifica). Mie mi-a schimbat viata”.

 

Relatii Publice – Strategii si tactici de Dennis L. Wilcox s.a., publicata la Curtea Veche, este cea mai cunoscuta lucrare internationala academica, care contine cel mai amplu set de studii de caz. Lucrarea este un instrument necesar de lucru pentru practicienii din domeniile: relatii publice, jurnalism, comunicare, diplomatie, politica, management si afaceri, oferind totodata o privire de ansamblu asupra principiilor, conceptelor si metodelor de relatii publice. Abordarea ce combina conceptele fundamentale cu studiile de caz, ajuta cititorii sa relationeze teoria cu practica actuala din domeniu si demonstreaza modalitatile prin care relatiile publice joaca un rol vital in economia globala si in dezbaterea publica a  problemelor contemporane.

 

Strategii publicitare  de Luc Marcenac s.a., publicata la Polirom, ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing, cum pot fi apreciate intrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei sau ce suporturi mediatice sunt utile mesajului publicitar pentru a optimiza vanzarile firmei. Aspectele teoretice sunt sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale.

 

Manual de branding de Wally Olins, aparuta la editura Vellant, este un ghid prin care Olins explica in stilul sau direct ce este brandingul, cum este creat, cum este facut sa functioneze si mai ales cum este sustinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui si designul logo-ului la lansarea si managerierea unui program de branding de succes. Rezultat al experientei acumulate de Olins si de colegii sai de la Saffron, cartea mizeaza pe dimensiunea practica a activitatii de branding, prezinta idei si metodologii, care provin din practica lor curenta.

 

Foto: ogilvy.com

 

Autoare: Denisa Cristache

Redactor Femei in Afaceri

 

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24