Articole
16-02-2015

In ultima vreme a inceput sa se vorbeasca din ce in ce mai mult si la noi despre Personal Branding. Asa cum exista strategii pentru brandurile care se impun pe piata, la fel de atent trebuie tratat si brandul personal, pentru ca vorbim de reputatia ta - acea carte de vizita ce calatoreste constant cu tine. Iar pentru ca este un domeniu nou, e destul de des confundat cu eticheta in afaceri, manierele, stilul vestimentar sau chiar cu puterea de persuasiune in mediul business. Insa nu despre ele e vorba cand vorbim de Personal Branding.

 

Dar despre ce? Sa luam pe rand ce este si mai ales ce NU este Brandingul Personal in 6 puncte cheie pentru intelegerea lui corecta.

 

1. Personal Branding-ul nu e sinonim cu orice curs de dezvoltare personala. Fireste, e important sa stii care-ti sunt punctele forte si cele slabe, ce trebuie imbunatatit. Dar aceste aspecte nu sunt sinonime cu dezvaluirea brandului personal. Cursul de Personal Branding inseamna o cristalizare si o actualizare a brandului personal, iar pe acest drum al dezvaluirii si comunicarii vei fi acompaniat de traineri certificati in domeniu. La fel cum un brand este permanent sustinut, comunicat si dezvoltat de strategi cu experienta.

 

2. Personal Branding-ul nu este despre eticheta, maniere si stil vestimentar in afaceri. Ci este despre armonizarea si comunicarea eficienta a reputatiei tale. Cursul de Personal Branding te ajuta sa-ti dezvalui avantajele unice si sa le comunici autentic, astfel incat tu sa fii prima alegere atat pentru un angajator, cat si pentru un client sau partener de afaceri. Pentru ca ne alegem partenerii si suntem alesi in functie de claritatea cu care ne comunicam atuurile si de influenta reputatiei noastre intr-un mediu din ce in ce mai competitiv.

 

3. Personal Branding-ul nu este despre strategii de public speaking, ci te invata sa-ti expui eficient ceea ce ai valoros de oferit, cum sa depasesti situatiile de criza din cariera ta si cum sa-ti mentii constant o pozitie clara, independenta, consecventa in activitatea pe care o desfasori si care, fireste, iti doresti sa-ti aduca mai multe beneficii. Un exemplu de brand personal de succes din show biz este cel al Loredanei -  datorita constantei, claritatii si a actualizarii permanente. La fel, brandul tau personal poate aduce prestigiu si ajuta major in a influenta proiectele la care participi sau cauzele in care esti implicat.

Un alt exemplu de brand personal care ne place este Moise Guran, care, jurnalist la baza, prin autenticitatea stilului sau, prin constanta livrarii unei analize originale, atipice pentru mediul economic si de business, s-a impus ca unul dintre cei mai credibili si respectati formatori de opinie pe domeniul sau.

 

4. Nu poti fi acompaniat in dezvaluirea brandului personal decat de traineri cu experienta in domeniu, care stiu cum sa elaboreze un plan de comunicare si actiune dedicat scopului, reputatiei si brandului tau personal. Nu e de ajuns sa fii tu un brand puternic pentru a-i acompania pe altii in dezvaluirea brandului lor personal, caz in care am putea vorbi cel mult despre un discurs inspirational. De aceea cursul de Personal Branding de la Creative Learning este sustinut de Larisa Petrini - cu o experienta de peste 12 ani in domeniul comunicarii si expertiza in Personal Branding, Managementul Reputatiei si Comunicare de Criza, si Simona Gherasim - certificata ca Personal Branding Strategist de catre Reach, liderul mondial in domeniu, formandu-se cu William Arruda, pionier al personal branding-ului.

 

Afli mai multe despre traineri aici.

 

 

5. Branding-ul Personal nu se adreseaza doar vedetelor din showbiz. Cursul de Personal Branding este pentru profesionistii ce vizeaza un salt la urmatorul nivel in cariera sau afacerea lor, oricare ar fi nivelul prezent, sau consolidarea acestei pozitii. Practic, cursul de Personal Branding scurteaza drumul catre consolidarea reputatiei business-ului tau prin ce esti, ce faci si cum actionezi. Vorbim astfel despre obiective pe termen lung, ce pot fi atinse intr-un timp mai scurt datorita unor cunostinte si a unui plan concretizat numai cu ajutorul unui trainer specializat in acest domeniu. Chiar si oamenii de succes, ca si brandurile de succes au nevoie de consultanta permanenta, un plan de comunicare si metode de reinventare.

 

Exista anumite categorii profesionale pentru care un brand personal puternic este vital pentru succes: consultanti, arhitecti, medici, avocati, terapeuti, designeri sau brokeri, antreprenori al caror nume este strans legat de afacerea lor, persoane din mediul politic, artisti si profesionisti din media si entertainment, middle managerii din corporatii care se pregatesc sa faca trecerea la pozitii de top management, C level Managers care isi doresc sa isi fructifice brand-ul personal pentru a creste vizibilitatea si rezultatele companiei.

 

6. Branding-ul Personal NU inseamna succesul dobandit in urma unei retete fabricate. E vorba de dezvaluirea avantajelor tale unice si dezvoltarea lor autentica, fireasca. Inveti fundamentele si drumul catre urmatorul nivel, acela pe care doresti sa-l atingi. Sa nu uitam ca, la fel ca orice brand, si brand-ul personal evolueaza permanent, asa cum evolueaza si persoana. Vei fi insa mult mai constient de pozitia si reputatia ta si vei dobandi instrumentele ce-ti asigura stabilitatea unei cariere independente pe termen lung intr-un mediu in continua schimbare - pe scurt, armonizarea si difuzarea eficienta a brandului tau personal.

 

Programa completa a cursului aici. 

 

Cursul de Personal Branding incepe pe 4 martie. Numarul locurilor este limitat.


Te inscrii la: contact@creativelearning.ro
www.creativelearning.ro

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24