Articole
17-09-2012

Departamentul de Marketing al unei companii are mai multe atributii principale, enumerate in cele ce urmeaza.

- prospectarea pietei interne;

- prospectarea pietei externe;

- propunerea structurii, volumului si a esalonarii produselor si serviciilor de realizat in firma;

- propunerea de modalitati in vederea accelerarii si amplificarii vanzarii produselor;

- prospectarea nevoilor de consum;

- fundamentarea strategiei societatii si la elaborarea programelor si planurilor de desfasurare a productiei si serviciilor;

- pregatirea pietei pentru primirea produsului printr-o alegere judicioasa a circuitelor si formelor de distributie, precum si printr-o campanie publicitara adecvata;

- propunerea structurii, volumului si esalonarii in timp a produselor si serviciilor pe care trebuie sa le realizeze societatea, precum si a modalitatilor de accelerare si amplificare a desfacerii acestora;


Cititi tot articolul aici.

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24