Articole
05-01-2011

Pay Per Click este una dintre cele mai eficiente si exacte forme de publicitate online,aici incadrandu-se si campaniile de Google adwords. O astfel de campanie se poate face prin anunturi text afisate in motorul de cautare sau prin anunt imagine (bannere) afisate in reteaua de continut Google (site-uri partenere Google). Avantajele incontestabile alea promovarii prin  google adwords:


Publicitatea platita pe Google este perfect targetata, anunturile fiind afisate doar persoanelor interesate de domeniu.


Advertiserul plateste doar pentru utilizatorii care dau click pe anunt si îi acceseaza site-ul.


Clientul stie exact cati vizitatori va avea pe site in urma campaniei si poate calcula inclusiv o rata de conversie.


Pare a fi simplu si multi clienti opteaza sa isi gestioneze singuri conturile de Google adwords. Nu este greu sa faci un cont, dar dincolo de elementele strict tehnice, sunt cateva reguli ce trebuie respectate pentru a avea o campanie de succes. Cand optezi sa iti promovezi afacerea contextual, cu cost per click, scopul nu trebuie sa fie doar acela de a aduce oameni pe site. Trebuie sa aduci oamenii care trebuie – clientii tai.


Campania trebuie optimizata continuu. Asta inseamna sa ai anunturi relevante si cu un call to action puternic. Cuvintele cheie trebuiesc alese cu grija si sa fie cat mai reprezentative pentru business-ul tau. Si cum reusita unei campantii tine cont intotdeauna si de suma de bani investita, optimizarea campaniei inseamna si o optimizare a costului. Cat platesti pentru fiecare vizitator ce ajunge pe site-ul tau?


Cand stii daca e mult sau putin sau daca bugetul total alocat este suficient sau nu pentru a avea niste rezultate optime.


O agentie specializata stie sa seteze de la inceput campania astfel incat sa obtina rezultate maxine dintr-un anumit buget. Partea frumoasa a mediului online este data de faptul ca orice campanie se poate optimiza in timp real.


Un expert in marketing online va sti intotdeauna daca anuntul text (sau banner) este relevant si atractiv pentru potentialii clienti. In permanenta se pot seta cuvinte cheie noi si se poate renunta la cele neperformate, anunturile sau URL-urile se pot schimba, rata de click poate evolua favorabil sau nu. O multime de detalii fac diferenta intre o campanie reusita si una  care doar consuma bugetul. Nu irosi bugetul de promovare daca nu esti stapan pe tot ceea ce inseamna Google adwords. E mult mai bine sa apelezi la o agentie specializata. In acelasi buget, poti avea rezultate de doua ori mai bune.


Articol scris de Daniela Irimia, Limonade.

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24