

Pay Per Click este una dintre cele mai eficiente si exacte forme de publicitate online,aici incadrandu-se si campaniile de Google adwords. O astfel de campanie se poate face prin anunturi text afisate in motorul de cautare sau prin anunt imagine (bannere) afisate in reteaua de continut Google (site-uri partenere Google). Avantajele incontestabile alea promovarii prin google adwords:
Publicitatea platita pe Google este perfect targetata, anunturile fiind afisate doar persoanelor interesate de domeniu.
Advertiserul plateste doar pentru utilizatorii care dau click pe anunt si îi acceseaza site-ul.
Clientul stie exact cati vizitatori va avea pe site in urma campaniei si poate calcula inclusiv o rata de conversie.
Pare a fi simplu si multi clienti opteaza sa isi gestioneze singuri conturile de Google adwords. Nu este greu sa faci un cont, dar dincolo de elementele strict tehnice, sunt cateva reguli ce trebuie respectate pentru a avea o campanie de succes. Cand optezi sa iti promovezi afacerea contextual, cu cost per click, scopul nu trebuie sa fie doar acela de a aduce oameni pe site. Trebuie sa aduci oamenii care trebuie – clientii tai.
Campania trebuie optimizata continuu. Asta inseamna sa ai anunturi relevante si cu un call to action puternic. Cuvintele cheie trebuiesc alese cu grija si sa fie cat mai reprezentative pentru business-ul tau. Si cum reusita unei campantii tine cont intotdeauna si de suma de bani investita, optimizarea campaniei inseamna si o optimizare a costului. Cat platesti pentru fiecare vizitator ce ajunge pe site-ul tau?
Cand stii daca e mult sau putin sau daca bugetul total alocat este suficient sau nu pentru a avea niste rezultate optime.
O agentie specializata stie sa seteze de la inceput campania astfel incat sa obtina rezultate maxine dintr-un anumit buget. Partea frumoasa a mediului online este data de faptul ca orice campanie se poate optimiza in timp real.
Un expert in marketing online va sti intotdeauna daca anuntul text (sau banner) este relevant si atractiv pentru potentialii clienti. In permanenta se pot seta cuvinte cheie noi si se poate renunta la cele neperformate, anunturile sau URL-urile se pot schimba, rata de click poate evolua favorabil sau nu. O multime de detalii fac diferenta intre o campanie reusita si una care doar consuma bugetul. Nu irosi bugetul de promovare daca nu esti stapan pe tot ceea ce inseamna Google adwords. E mult mai bine sa apelezi la o agentie specializata. In acelasi buget, poti avea rezultate de doua ori mai bune.
Articol scris de Daniela Irimia, Limonade.
Articole din aceasi categorie
- Vrem sa fim intre principalele agentii de PR pentru companiile de tehnologie
- Top cele mai performante agentii de PR 2020
- Doi tineri români stârnesc și modelează piața de comunicare elvețiană
- CUP FACTORY - un nou produs media
- Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online
- Rebranding in industria de branding: Innerout isi lanseaza portofoliul sub o noua promisiune si un nou design
- Branding personal pentru introvertiti
- Branding-ul personal in 3 axiome si 4 intrebari
- Cine are cea mai multa nevoie de branding personal in Romania: vedetele, politicienii sau antreprenorii?
- NAKED PR, primul laborator de PR specializat din Romania, implineste doi ani
- CSR – responsabilitatea face diferenta
- Cat de mare este potentialul Instagram pentru publicitatea din Romania
- A zecea editie ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania
- In premiera in topul Agentiilor de publicitate publicat de revista Forbes
- Ce este si mai ales ce nu este Branding-ul Personal?
- Atelier de Public Relations
- Incepe cea de-a treia editie NAKED PR, din 20 octombrie 2014
- 10 idei pe care sa le comunici online
- Publicitatea stradala. Traditional vs. Ambiental
- Cheia succesului in relatii publice: evaluarea
- Cum comunicam in perioada de criza
- Cele mai utile carti in PR si Publicitate
- CSR – o strategie win-win
- Psihologia culorilor in branding
- Anne Marie Obretin este noul director executiv al UAPR
- Top 7 campanii de publicitate care ne-au transformat din simpli spectatori in consumatori
- PR in-house versus agentia de PR: avantaje si dezavantaje
- Reclamele din competitiile sportive au in target femeile
- Studiu EY: inovatia, singura sansa a companiilor de media si divertisment
- Diversitatea Twitter-ului avantajeaza actiunile de promovare
- Provocarile unui director de publicitate: Susan Wojcicki
- Elemente esentiale in campania de PR
- Intrebari esentiale in PR
- Tendintele anului 2014 in Relatii Publice
- PR, marketing sau publicitate?
- Publicitatea. Moft sau necesitate?
- Cum le merge agentiilor de publicitate digitala din Romania
- Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
- Avantajele promovarii prin Google Adwords