

Fundatia Calea Victoriei va invita vineri, 24 octombrie, de la ora 19:00, la Atelierul de Public Relations, sustinut de Anca Maria Banita, specialist in comunicare.
Oamenii de PR sunt considerati deseori ca fiind niste „vraci” care vindeca si au grija de imaginea unei companii, a unui produs sau a unei persoane. Dar care sunt tacticile pe care le foloseste PR-ul si ce rezultate poti obtine folosind aceste tactici? De ce aduce PR-ul valoare pentru un business?
PR-ul a insemnat intotdeauna sa construiesti relatii cu publicul tau, prin intermediul unei comunicari relevante, semnificative.
Obiectivul acestui atelier este de a oferi informatii concrete despre ce inseamna PR si care sunt instrumentele folosite de profesionistii in domeniu pentru a crea o campanie reusita.
Atelierul se adreseaza celor care vor sa afle mai multe despre PR, fie ca:
- Doriti sa incepeti o cariera in acest domeniu/sa va schimbati cariera si vreti sa intelegeti ce presupune aceasta meserie, cu avantajele si provocarile ei;
- Sunteti interesati sa aflati cum va puteti promova afacerea proprie prin intermediul PR-ului;
- Vreti sa aflati mai multe despre cum puteti folosi PR-ul in viata personala, avand in vedere ca ne intalnim zilnic cu situatii in care trebuie sa facem PR pentru noi sau pentru proiectele noastre;
- Sunteti curiosi sa aflati, din ipostaza de consumator/client, care sunt tacticile la care apeleaza companiile pentru a va influenta alegerile si perceptiile;
- Doriti sa explorati un domeniu nou, fascinant si sa aflati cum iau nastere campaniile senzationale care va fac sa spuneti „Wow, trebuie sa dau mai departe!”.
Lector: Anca Maria Banita
Data incepere: 24 octombrie 2014; Ora curs: 19:00
Numar ateliere: 5
Frecventa: saptamanal, vineri
Cost: 240 ron; Cost redus (card fidelitate, studenti, pensionari): 215 ron
Loc desfasurare: Fundatia Calea Victoriei - Str. Popa Soare nr. 40, etaj 1
Inscriere la CONTACT@VICTORIEI.RO
Articole din aceasi categorie
- Vrem sa fim intre principalele agentii de PR pentru companiile de tehnologie
- Top cele mai performante agentii de PR 2020
- Doi tineri români stârnesc și modelează piața de comunicare elvețiană
- CUP FACTORY - un nou produs media
- Design la rece #16 - Cum sa te promovezi online
- Rebranding in industria de branding: Innerout isi lanseaza portofoliul sub o noua promisiune si un nou design
- Branding personal pentru introvertiti
- Branding-ul personal in 3 axiome si 4 intrebari
- Cine are cea mai multa nevoie de branding personal in Romania: vedetele, politicienii sau antreprenorii?
- NAKED PR, primul laborator de PR specializat din Romania, implineste doi ani
- CSR – responsabilitatea face diferenta
- Cat de mare este potentialul Instagram pentru publicitatea din Romania
- A zecea editie ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania
- In premiera in topul Agentiilor de publicitate publicat de revista Forbes
- Ce este si mai ales ce nu este Branding-ul Personal?
- Atelier de Public Relations
- Incepe cea de-a treia editie NAKED PR, din 20 octombrie 2014
- 10 idei pe care sa le comunici online
- Publicitatea stradala. Traditional vs. Ambiental
- Cheia succesului in relatii publice: evaluarea
- Cum comunicam in perioada de criza
- Cele mai utile carti in PR si Publicitate
- CSR – o strategie win-win
- Psihologia culorilor in branding
- Anne Marie Obretin este noul director executiv al UAPR
- Top 7 campanii de publicitate care ne-au transformat din simpli spectatori in consumatori
- PR in-house versus agentia de PR: avantaje si dezavantaje
- Reclamele din competitiile sportive au in target femeile
- Studiu EY: inovatia, singura sansa a companiilor de media si divertisment
- Diversitatea Twitter-ului avantajeaza actiunile de promovare
- Provocarile unui director de publicitate: Susan Wojcicki
- Elemente esentiale in campania de PR
- Intrebari esentiale in PR
- Tendintele anului 2014 in Relatii Publice
- PR, marketing sau publicitate?
- Publicitatea. Moft sau necesitate?
- Cum le merge agentiilor de publicitate digitala din Romania
- Care sunt atributiile Departamentului de Marketing?
- Avantajele promovarii prin Google Adwords