Articole
06-10-2015

Prima editie a seminarului „Ascensiunea in mediul de business prin limba germana”, organizat de Centrul de Limbi Straine A_BEST, pe data de 1 octombrie 2015, a reunit aproape 50 de participanti. Printre invitati, s-au numarat in special manageri de resurse umane, antreprenori si directori generali. Invitata speciala a evenimentului care a avut loc la Hotelul Cismigiu din Bucuresti a fost Magda Sandu, HR Manager Porsche Finance Group Romania - Member of Porsche Bank Group.

 

Seminarul „Ascensiunea in mediul de business prin limba germana” a debutat cu prezentarea intitulata „Criterii de selectie a programelor de training de limba germana”, sustinuta de Aura Ipate, Director General, Centrul de Limbi Straine A_BEST. In cadrul discursului s-a subliniat importanta pe care o au investitiile in programele de training de limba germana, in conditiile in care Germania este un partener de afaceri important pentru Romania, in momentul de fata existand la nivel local peste 14.000 de companii cu capital german.

 

Investitiile in studiul limbilor straine pot duce la cresterea vanzarilor intr-o companie multinationala, motiv pentru care se inregistreaza in randul departamentelor de resurse umane din companii o evolutie in implementarea de proiecte de training corporate. De exemplu, la Centrul de Limbi Straine A_BEST, 19,82% din proiectele de training derulate pe parcursul anului 2014 au vizat cursuri de limba germana, iar in prima jumatate a anului 2015, numarul solicitarilor a crescut considerabil, ajungand sa aiba o pondere de 32,5% din totalul cursurilor corporate predate.

 

„In conditiile in care companiile germane se numara printre principalii investitori de pe piata din Romania, acestea au nevoie de colaboratori cu care sa poata comunica in limba germana, pentru a stabili si a consolida parteneriate de succes, de aceea cunoasterea acestei limbi straine a devenit tot mai importanta”, a declarat Aura Ipate, Director General, Centrul de Limbi Straine A_BEST.

 

De asemenea, Aura Ipate a mentionat cateva elemente cheie in alegerea furnizorului de training lingvistic. Potrivit acesteia, printre cele mai importante elemente se numara: experienta pe piata, portofoliul de clienti, echipa de traineri, metoda de predare, capacitatea de a personaliza programele de training si oferta financiara.  

 

Seminarul „Ascensiunea in mediul de business prin limba germana” a continuat cu o scurta prezentare a Adinei Badea, trainer A_BEST de limba germana. Ea a evidentiat cateva particularitati ale limbii germane si a oferit sugestii de invatare a acestei limbi straine.

 

„Cei care vor sa cunoasca limba germana la un nivel avansat trebuie sa aiba in vedere studiul particularitatilor fonetice ale acestei limbi, precum si regulile de pronuntie, astfel incat sa nu existe dificultati de transmitere si intelegere a mesajelor”, a spus Adina Badea.

 In ultima parte a evenimentului „Ascensiunea in mediul de business prin limba germana”, Magda Sandu, HR Manager Porsche Finance Group Romania - Member of Porsche Bank Group, a sustinut un discurs pe tema „Limba germana si management de succes”.

 

„Am reluat colaborarea cu Centrul de Limbi Straine A_BEST in anul 2014 si, desi exista un numar mare de furnizori de limbi straine pe piata, am ales sa colaboram cu A_BEST in principal din doua motive. Primul argument tine de atitudinea proactiva a echipei A_BEST in ceea ce priveste organizarea si livrarea cursurilor. Al doilea motiv este legat de flexibilitatea trainerilor A_BEST si de metodele de predare moderne, ce se dovedesc eficiente si pe care reusim sa le punem in aplicare astfel incat sa obtinem rezultatele scontate.”

 

In ceea ce priveste programele de training de limba germana, Magda Sandu a precizat: „compania noastra este interesata de studiul limbii germane datorita specificului de activitate, care implica interactiuni in desfasurarea atributiilor profesionale zilnice, dezvoltarea de proiecte si parteneriate internationale.” Ea a adaugat ca „majoritatea candidatilor pe posturile disponibile, respectiv a angajatilor, cunosc deja limba engleza si atunci ne concentram pe limba germana. Atunci cand decidem sa investim in programe de training de limba germana, evaluam necesitatile interne ale companiei, iar angajatii care au interactiune frecventa si directa cu mediul german/ austriac pot beneficia de aceste programe de studiu, iar aspectul pe care il urmarim este ca acestia sa dobandeasca in timp un nivel profesional (cunostinte tehnice, de specialitate), conversational de utilizare a limbii respective.”

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24