Articole
01-07-2016

Andreea Pirvu este Corporate Sales Representative al grupului Automobile Bavaria de peste 5 ani, insa activitatea ei in domeniul auto a inceput acum aproape 11 ani, ca Sales Assistant in cadrul companiei IPSO SA, pentru marcile Dacia, Renault si NISSAN.

 

Adina David, Femei in Afaceri: Buna, Andreea, de mai bine de 5 ani faci parte din echipa Automobile Bavaria, povesteste-ne putin despre traseul tau profesional anterior functiei pe care o ocupi acum si despre motivele care te-au convins sa te alaturi companiei.

 

Andreea Pirvu: Lucrez in domeniul auto de 10 ani, am inceput ca Asistent Comercial in cadrul companiei IPSO SA, unde aveam ca activitate principala gestionarea stocului de masini pentru cele trei marci Dacia, Renault si Nissan.

Dupa 9 luni am decis sa trec din back office in „front office” si sa vand :). In acel moment am simtit ca aici imi este locul, lucru pe care il pot afirma si astazi.

De ce Automobile Bavaria? A fost o provocare, sa vinzi un produs premium, dar nu din showroom. Am fost primul vanzator de teren din echipa BMW de retail, iar in 6 luni am intrat in echipa de vanzari corporate din cadrul grupului Automobile Bavaria.

 

A.D.: Se spune ca pentru a fi memorabil trebuie sa fii diferit – cum se diferentiaza Automobile Bavaria pe piata auto din Romania?

 

Andreea Pirvu: Automobile Bavaria este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrala si de Sud-Est, avand o retea de 13 dealeri BMW in tara si un service Rolls Royce. Este singurul centru pentru Vanzari Speciale BMW din Romania – furnizare automobile speciale BMW pentru autoritati, ambasade, diplomati, sigurul dealer BMW M – reprezentand cu mandrie “cea mai puternica litera din lume” in Romania, iar incepand cu 2015 a devenit primul dealer autorizat BMW i in Romania.

 

A.D.: Din punctul tau de vedere, care sunt calitatile ce nu ar trebui sa lipseasca unui om de vanzari?

 

Andreea Pirvu: Trebuie sa-i placa in primul rand, iar de aici vine totul. In vanzari ai nevoie de naturalete. Dar daca ar trebui sa enumar cateva calitati, acestea ar fi: un bun ascultator, sa stie sa puna intrebari, bineinteles sa cunoasca produsulul, concurenta, sa construiasca relatii si, foarte important, sa le mentina.

 

A.D.: Relatiile colegiale au un impact important in productivitatea si rezultatele la locul de munca. Ce consideri ca sta la baza cooperarii intre colegi si cum decurg lucrurile in compania voastra?

 

Andreea Pirvu: In vanzari trebuie sa relationezi tot timpul, chiar si la munca. Este foarte important sa ai suportul colegilor din diferite departamente, marketing, service, backoffice, fara ei nu poti avea rezultate pe termen lung; in spate, de fapt, este o munca in echipa.

 

A.D.: Te-ai gandit vreodata sa alegi un alt domeniu de activitate sau sa mergi pe drumul antreprenoriatului? Daca da, ce ai alege sa faci?

 

Andreea Pirvu: DOAR vanzari, este ca un microb, nu pot sa scap, nu vreau sa scap. :) La antreprenoriat nu m-am gandit, dar poate o voi face candva cand nu voi mai avea alte provocari in jurul meu.

 

A.D.: Pentru a fi eficienti, in orice arie de activitate, este important sa fim tot timpul cu un pas inaintea tendintelor si sa ramanem informati. Tu cum alegi sa afli cele mai noi stiri din domeniu si sa inveti noi lucruri?

 

Andreea Pirvu: Accesul la informatie este vital in vanzari mai ales ca ne confruntam cu o concurenta din ce in ce mai acerba. Revistele de specialitate, ziarele finaciare si, nu in ultimul rand, oamenii din jurul meu sunt sursele de informatie .

 

A.D.: Ne inspira oamenii care fac lucrurile cu pasiune, iar acest lucru se observa imediat la tine. Ce sta in spatele acestei pasiuni? Pe tine cine te inspira?

 

Andreea Pirvu: Dorinta de a avea un job pe care sa-l fac din placere, sa ma trezesc dimineata cu sentimentul de implinire. In decursul acestor ani am avut norocul sa am in jurul meu oameni deosebiti, de la care am avut ce va invata.

 

A.D.: Dupa doua evenimente organizate impreuna cu Femei in Afaceri, ce au avut un succes grozav, ai descoperit cumva care sunt lucrurile de care femeile de afaceri din Romania au nevoie?

 

Andreea Pirvu: In urma acestor evenimente de succes, am avut placerea sa cunosc femei frumoase, femei independente, femei curajoase. Pot spune ca femeile de afaceri din Romania au tot ceea ce le trebuie pentru a reusi in tot ce isi propun.

 

http://www.automobilebavaria.ro/

 

Interviu realizat de Adina David

PR Manager Femei in Afaceri

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24