Articole
24-08-2015

ADfel, singurul eveniment de branded entertainment din Romania, implineste 10 ani. Pentru al zecelea an consecutiv, ADfel demonstreaza cum arata publicitatea bine facuta, dovedind ca poate fi interesanta, interactiva si chiar asteptata. Editia aniversara va avea loc intre 21 si 27 septembrie 2015, pe terasa Fabrica.

 

Evenimentul reuneste activitati neconventionale prezentate de branduri, proiectii de reclame, competitia de parodii publicitare Grand Spoof, idei neconventionale ale organizatiilor care vor sa faca lumea mai buna si cele mai bune idei publicitare din lume la ADfel Galleries. 7.000 de oameni sunt asteptati sa participe la intamplarile din Fabrica si alte sute de mii sa le urmareasca online.

 

Ce vom vedea la ADfel 2015

Experientele de brand si activarile destepte vin si anul acesta pe terasa Fabrica, pentru a demonstra cum ideile bune ajung din brainstorming-uri in lumea reala. Ideile din acest an sunt inca in curs de pregatire, impreuna cu partenerii evenimentului si cu brandurile creative din Romania.

 

Joi, 24 septembrie, Pate-ul Ardealul va da gust reclamelor romanesti la Grand Spoof by Ardealul, premiind creatiile castigatoare, inscrise pe platforma The Creator.

 

Companiile si agentiile care vor sa creeze experiente pentru cel mai cool public din Bucuresti se pot alatura ADfel luand legatura cu Marin Preda (Events Manager IQads), la marin@IQads.ro.  Puteti face istorie, intrand in galeria celor 400 de idei ADfel de pana acum, fie creand idei originale care vor putea fi apoi implementate si in alte contexte, fie aducand si la ADfel idei neconventionale deja create. Vedeti cele mai bune idei de pana acum de la ADfel pe site-ul evenimentului si in selectia de mai jos.

 

„In 10 ani, am vazut cum ADfel s-a umplut de idei neconventionale mult peste media publicitatii pe care o vedem zi de zi in jurul nostru. Asa ca ne pastram misiunea de a schimba felul in care este vazuta publicitatea – atat de catre cei care genereaza si aproba ideile, cat si de ce cei care le vad, silit sau cu placere”, declara Marin Preda, coordonatorul ADfel si Events Manager IQads.

 

In primele 3 zile ADfel, publicul se va intalni cu ONG-urile care salveaza lumea prin metode de promovare alternative. La Zilele Culturale ADfel, organizatiile non-guvernamentale, asociatiile si institutiile din zona culturala, educationala, ecologica si sociala ne vor arata cele mai nastrusnice idei pentru cele mai nobile cauze.

Va puteti implica organizatia printr-un mail la adresa andrei.buhlea@IQads.ro (pentru Andrei Buhlea, Project Manager Zilele Culturale ADfel).

 

Vedeti cum a fost editia 2014 si editia 2013.

 

Despre ADfel

De zece ani, copilul neconventional al IQads intretine setea de publicitate altfel a publicului bucurestean. Singurul eveniment de branded entertainment din Romania, ADfel creeaza un playground in care brandurile si agentiile creative interactioneaza cu publicul. In 9 editii, peste 100 de branduri si organizatii au venit cu peste 400 de idei implementate pentru mai mult de 7.000 de participanti pe an.

 

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24