Articole
17-09-2012

Nevoia m-a impins deunazi sa apelez la serviciile unei firme cu ceva prestigiu local, ce confectioneaza si monteaza tamplarie termopan sub sigla unui brand nemtesc celebru - Rehau. Pentru activitatea firmei am platit o suma consistenta si am primit, ce-i drept, calitate nemteasca, insa servicii 100% romanesti.

Va voi spune doar ca am primit produsele pe bucati si cu doua saptamani intarziere, dupa amanari, telefoane si reclamatii repetate. Asa am avut insa ocazia sa constat ca unii oameni, chiar de la nivel de management, efectiv nu stiu cum sa se comporte in vanzari si asa s-a nascut o lista de 6 „NU-uri” in materie.

NU va tutuiti clientii – Indiferent de varsta, este inadmisibil sa va adresati la persoana a II-a, singular. Acest lucru este permis numai si numai atunci clientul insusi solicita acest lucru. Am intalnit destui ospatari care isi tratau clientii cu o exagerata familiaritate, familiaritate care in final i-a lasat fara bacsis, iar pe unii chiar fara serviciu.

NU stati jos – Cand un client va paseste pragul, ridicati-va de pe scaun si oferiti-i un loc. Daca persoana respectiva refuza sa se aseze, ramaneti si voi in picioare.

NU mestecati guma in fata clientilor – Este poate cea mai deranjanta forma de lipsa de respect fata de clienti. Daca sunteti sunteti totusi prinsi in fapt, cereti-va scuze politicos si aruncati obiectul de molfait.

NU va plangeti – Niciun client nu vrea sa stie ce probleme ori dificultati intampina compania voastra, ca aveti sau nu suficient personal, un sediu adecvat ori suficient cashflow. Aceste lucruri tin exclusiv de bucataria interna si trebuie sa ramana acolo.


Cititi tot articolul aici.

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24