Articole
22-04-2015

Daca aveti un magazin online, cu siguranta v-ati confruntat cu aceasta situatie. Oamenii intra pe site, parcurg primii pasi, insa abandoneaza cosul de cumparaturi la final. De la constientizare la rezolvarea problemei sunt multi pasi de parcurs, iar Baymard Institute, realizatorii studiului porivit caruia 68% din utilizatori abandoneaza cosul de cumparaturi fara sa finalizeze tranzactia, ofera 63 de recomandari practice despre cum pot fi optimizate magazinele online din punct de vedere UX (user experience) in asa fel incat rata de abandon sa scada, iar conversiile/vanzarile sa creasca.

 

Peste 90% din recomandarile Baymard Institute se regasesc in criteriile de jurizare GPeC (Gala Premiilor eCommerce).

 

Cu o traditie de 10 ani in piata romaneasca de comert electronic, Competitia Magazinelor Online GPeC are la baza un set de peste 120 de criterii de evaluare si de departajare a magazinelor, acestea fiind considerate drept “un adevarat ghid despre cum sa ai un magazin online de succes”, potrivit principalilor jucatori din piata.

 

Cele peste 120 de criterii de jurizare GPeC vizeaza toate elementele esentiale de imbunatatire a experientei utilizatorilor pe site si de optimizare a ratei de conversie (cresterea vanzarilor), avand la baza numeroase studii si cercetari de piata internationale, precum si bune practici in comertul online.

 

Fiecare sectiune importanta a unui magazin online este evaluata prin criterii specifice, in asa fel incat sa poata fi optimizata: homepage; functia de cautare interna (search); pagina de contact / “despre noi”; pagina de categorie; pagina de produs; cosul de cumparaturi; procesul de comanda; pagina de confirmare a comenzii / “thank you page”.

 

De asemenea, este analizata versiunea de mobile a magazinelor online, precum si aspectele tehnice cum ar fi SEO, securitatea website-ului sau termenii si conditiile de derulare a tranzactiilor pentru a fi in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

Deloc n ultimul rand, magazinele online care se inscriu in Competitia GPeC sunt evaluate si din punct de vedere al calitatii serviciilor oferite, fiind testate prin comenzi de “mystery shopping” pentru a nota profesionalismul magazinelor in relatia cu clientii.

Evaluarea magazinelor online este realizata de peste 20 de specialisti in e-commerce, membri in juriul GPeC. Acestia reprezinta companii importante din mediul online romanesc si au o experienta vasta in comertul electronic.

 

 

Ultimele zile de inscrieri in Competitia GPeC 2015!

 

Competitia GPeC este dedicata tuturor magazinelor online din Romania care isi doresc o evaluare profesionista a afacerii lor, tinand cont de peste 120 de criterii analizate de peste 20 de specialisti. O astfel de evaluare valoreaza minimum 2.500 EUR pe piata de profil, dar costul inscrierii unui magazin in Competitia GPeC 2015 porneste de la 250 EUR + TVA.

 

Cele peste 120 de criterii de jurizare sunt publicate pe website-ul organizatorilor si pot fi consultate de magazinele interesate pentru a-si face idee despre complexitatea raportului de evaluare pe care il vor primi. Este de mentionat ca toate magazinele online care se inscriu in Competitia GPeC primesc raportul de auditare care contine note pentru fiecare criteriu in parte si scurte explicatii si recomandari din partea juriului, acolo unde este cazul.

 

Inscrierile magazinelor in competitie se vor incheia in doar cateva zile, respectiv pe data de 27 Aprilie 2015, ora 23:59 (ora Romaniei). Regulamentul competitiei, beneficiile participarii precum si formularul de inscriere pot fi accesate pe www.gpec.ro,  in sectiunea dedicata: http://www.gpec.ro/competitia-magazinelor-online-2015-regulament/

Articole din aceasi categorie

Copyright: Femei in Afaceri 2019 | Termeni si conditii | Realizat de Concept24