Susținerea imunității este principalul motiv de consum al categoriei, iar criteriile care influențează alegerea sunt: recomandarea medicului, beneficiile produsului și ingredientele cât mai naturale
70% dintre români au consumat suplimente alimentare, iar 59% au folosit suplimente în perioada februarie-august 2020. Peste jumătate, respectiv 51% din totalul consumatorilor de suplimente alimentare din România au apelat la acestea pentru susținerea imunității și rezistența organismului, conform unui studiu de consumator solicitat de Secom și realizat de Kantar TNS România* în august 2020. Celelalte două motive pentru care adulții consumă suplimente alimentare sunt: pentru ameliorarea stării de oboseală sau de nervozitate și pentru obținerea de energie sau a unei stări de bine.
“Am solicitat acest studiu pentru că avem o preocupare constantă în a asculta și înțelege nevoile consumatorilor. Pandemia ne-a schimbat complet stilul de viață și ne-am dorit să aflăm cum s-au reflectat aceste schimbări și în cazul categoriei noastre, pentru a putea oferi consumatorilor noștri cele mai bune produse naturale adaptate nevoilor lor.“ a spus Andrei Dumitrașcu, Director de Marketing și Comunicare Secom.
Și în cazul categoriei de suplimente pediatrice, unde mama este principalul decident în 80% din cazuri, tot susținerea imunității, rezistenței organismului este principalul motiv care determină consumul de suplimente pentru copii. Acesta a fost menționat de 68% dintre utilizatoarele de suplimente, femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 ani și cu copii de la 0 la 10 ani. Celelalte motive de consum sunt: pentru a susține o dezvoltare armonioasă, conform vârstei sau când are carențe/un deficit ieșit la analize.
Potrivit aceluiași studiu, la nivelul întregului eșantion de respondenți se observă o atitudine preventivă față de sănătate. 60% dintre respondenți declară că doresc să se protejeze și să prevină din timp probleme de sănătate, iar 54% că vor să aibă un stil de viață echilibrat, atât fizic cât și psihic, atitudini diferențiate destul de bine la nivel de comportament în ceea ce privește consumul de suplimente alimentare.
Frecvența de consum în perioada menționată a crescut pentru 9% dintre consumatori din cauza pandemiei, în timp ce în 21% dintre cazuri putem vorbi de un consum regulat, periodic. Intenția de consum pe viitor e ridicată – 58% dintre respondenți declarând că vor continua să consume suplimente alimentare.
Aceeași abordare preventivă se remarcă și în cazul mamelor participante la studiu care au declarat în proporție de 62% că vor să își protejeze copiii și să prevină din timp eventualele probleme de sănătate ale acestora.
Astfel, și în rândul respondentelor cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 ani și cu copii de la 0 la 10 ani, 65% au oferit suplimente pediatrice în perioada februarie-august, frecvența de consum în rândul copiilor crescând, 10% dintre mame menționând că le-au oferit mult mai des din cauza pandemiei. Intenția de consum este ridicată, 62% dintre respondente declarând că le vor oferi și în viitor. Pediatrul și medicul specialist se diferențiază ca surse principale de informare pentru suplimentele pediatrice.
În cazul suplimentelor pentru adulți, principalele criterii care influențează alegerea sunt: recomandarea medicului, efectul/beneficiile produsului, conținutul de ingrediente cât mai naturale și recomandarea farmacistului.
“Ne bucurăm mult să vedem că românii au înțeles importanța prevenției pentru menținerea sănătății, că se informează temeinic și că aleg responsabil suplimente alimentare după criterii calitative. Calitatea superioară a stat dintotdeauna la baza procesului de selecție a portofoliului Secom, fiind principalul nostru diferențiator, argumentul cu care am câștigat încrederea consumatorilor și a mediului profesional. Secom are cea mai mare rată de retenție din categorie – 63%**, aceasta fiind o dovadă a calității produselor noastre la care consumatorii revin, odată ce le încearcă.
Portofoliul Secom include unele dintre cele mai avansate suplimente alimentare din lume. Produsele conțin ingrediente din surse naturale, studiate, certificate și brevetate la nivel global, au concentrații optime de substanțe active, biodisponibilitate crescută pentru a oferi consumatorilor noștri garanția siguranței și eficienței acestora”, a adăugat Andrei Dumitrașcu, Director de Marketing și Comunicare Secom.
Despre studiu
*Studiul a fost realizat de compania de cercetare Kantar TNS România în august 2020 la solicitarea Secom pentru a identifica schimbarea obiceiurilor de consum ale românilor în categoria de suplimente alimentare în perioada februarie-august 2020. La studiu au participat 2168 de adulți, din segmentul de vârstă 25-55 ani și femei din segmentul 18-24 ani, atât consumatori cât și non-consumatori de suplimente alimentare, cu studii superioare și liceale, din localități cu peste 50.000 de locuitori.
** Secom are cea mai mare rată de retenție din categorie – 63%, potrivit studiului de notorietate Secom realizat în noiembrie 2020 de 360 Insights.
Despre Secom
Secom® este trendsetter și lider de autoritate în soluții naturale de medicină integrativă. Compania este specializată în importul, promovarea și comercializarea de suplimente alimentare, ceaiuri și cosmetice naturale de înaltă calitate, cu ingrediente din surse naturale, studiate, certificate și brevetate la nivel global.
Secom® a fost printre primele companii care a adus fitoterapia științifică în România, introducând acum aproape 17 ani pe piața locală multe dintre ingredientele “inovatoare” disponibile astăzi, dar și concepte precum cel de medicină integrativă sau extract standardizat.
Portofoliul Secom® include peste 450 de produse naturale premium: 300 de suplimente alimentare, peste 40 de sortimente de ceaiuri și 130 de produse cosmetice de ultimă generație. În octombrie 2020 Secom a lansat Good Routine®, primul brand privat de suplimente alimentare din portofoliu.
Produsele Secom® sunt disponibile în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, pe www.secom.ro și în cele 13 magazine Secom® din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad și Oradea.
Suplimentele Secom® sunt naturale și originale, sunt realizate de producători internaționali renumiți, fiind administrate cu succes de zeci de ani la nivel mondial. Produsele Secom® conțin materie primă de calitate superioară, au concentrații optime de ingrediente active, au forme de prezentare ușor de administrat, permit eliberarea rapidă a substanțelor active în organism și oferă biodisponibilitate optimă.
Articole din aceasi categorie
- 59% dintre români au consumat suplimente alimentare în primele 6 luni ale pandemiei
- Secom doneaza o casa pentru a sarbatori mutarea intr-un sediu nou
- Ziua Mondiala a Creierului 2020
- Agenția Ideologiq, in parteneriat cu Asociatia Autism Voice, dezvolta proiectul Digital Therapy for Autism finantat de OMV Petrom
- Solidaritate, creativitate si conectare in vreme de Covid-19
- Celebrarea conectarii interumane este mai importanta ca niciodata
- Fundatia pentru SMURD, cu sprijinul LIDL Romania, da in folosinta 2 motociclete de interventie urbana in judetul Brasov
- XVision scaneaza pacientii suspecti de a fi infectati cu COVID-19 in doua laboratoare mobile din Bucuresti si Timisoara
- Rompetrol continua sa sprijine lupta impotriva pandemiei, prin Crucea Rosie Romana
- Criza provocata de coronavirus va duce industria locala de pharma la un maxim istoric in 2020
- Suport online gratuit pentru pacientii cu boli cronice. Medici pentru Romania lansează campania „Nu uitam de ceilalti”
- Asociatia Zi de bine continua campania #scutpentruspitale
- Rompetrol sprijina lupta impotriva COVID-19 in Romania
- Top Line a donat produse de 30.000 de euro campaniei de sprijinire a autoritatilor in lupta contra COVID-19
- Confindustria Romania raspunde in timp record la urgenta coronavirus
- Fundatia Estuar lanseaza o linie telefonica de suport psihologic pentru personalul medical, paramedical si sanitar
- MEDIjobs vine in sprijinul autoritatilor in contextul epidemiei de Coronavirus si a nevoii de specialisti medicali in spitalele din Romania
- Da aniversarii tale un [Alt] SENS!
- Prima aplicatie pentru radiografii pulmonare din Romania bazata pe inteligenta artificiala, introdusa intr-un spital din Romania
- Copiii, din ce in ce mai predispusi la alergiile alimentare
- Prezenta la medicul stomatolog pediatru in decurs de o ora de la traumatism creste sansa de reusita a tratamentului cu 50%
- 4,2 tone de plastic ajung zilnic din Dunare in Marea Neagra
- Sfaturi pentru masa de Paste: cum ar trebui sa serveasca romanii preparatele
- Semintele de chia, elixirul tineretii
- Experimente științifice distractive dedicate persoanelor cu deficiențe de auz și de vedere
- Bodyology: Femeia, eveniment de sănătate & wellbeing
- Productivitatea și sănătatea oamenilor sunt îmbunătățite prin intermediul design-ului biophilic al spațiilor
- BARZA lansează plasturii împotriva durerilor menstruale
- Primul showroom romanesc deschis pentru industria spa – Life Relax Wellness Concept
- Asigurarea de sanatate, starea de bine și femeile active
- Doneaza acum 2 euro pentru copiii cu autism! Trimite textul “Help” la 8846!
- Ziua Internationala a Familiei 2016 – Vieti sanatoase si viitor durabil
- A 6-a editie a Marsului si Crosului Casiopeea va avea loc pe 26 septembrie, in Parcul Izvor
- Marsul si Crosul Casiopeea, pentru a patra oara la Brasov
- Lucruri mici cu impact major asupra nivelului stresului
- Atuurile unei femei de succes: inteligenta, tenacitatea, charisma si...asigurarea de sanatate
- Programul de detoxifiere Iconic Detox – restart pentru o viata noua, la inceput de an
- Iconic Health by Camelia Sucu - un concept de nutritie sanatoasa pentru o viata frumoasa
- Combinatia eficienta pentru hidratarea pielii uscate
- Corporate health – de la “trend” la “must do”
- Speakeri renumiti te invata cum sa traiesti sanatos, la AtelierEle
- De ce dermato-cosmetice?
- Despre exfoliere
- Mai mult decat un zambet, promisiunea succesului
- Conferinta Nationala de Prevenire a Cancerului de Col Uterin ALEGE VIATA!
- Copiii au nevoie de expunere la soare
- Marsul si crosul impotriva cancerului la san, pe 31 mai, in Brasov. Invingatorii poarta roz!
- 5 retete de detoxifiere
- Noi descoperiri in medicina genetica: gena grasimii
- Afectiunile de care trebuie sa ne protejam primavara
- “Ce vor romanii in 2014?” ̶ o campanie despre sanatate si educatie sociala
- Infectii cauzate de antibiotice
- Importanta vitaminelor si mineralelor pentru organism
- Stresul poate declansa boli cardiace si diabet
- Clinici private de dermatologie, din Bucuresti
- Oferte de asigurari de sanatate pentru calatorii
- Testare gratuita a auzului pentru nou-nascuti si copii, la Marie Curie
- Sanador a deschis o noua sectie de chirurgie cardiaca. Investitia: 1 milion de euro
- Aplicatii pentru smartphone care te ajuta sa slabesti
- Solutii pentru eliminarea stresului
- GlykoLift – Sterge efectul timpului
- Tu te simti tanara. Pielea ta se simte la fel?
- Hidratarea pielii uscate, sensibile sau deshidratate a mainilor
- Celulele stem vegetale
- „SPF”, factor de sanatate si frumusete a pielii
- Vindecarea corpului si a mintii in timpul somnului
- Ce trebuie sa stii despre cancerul mamar si prevenirea acestuia
- Cum putem gestiona mai bine stresul (1)
- Cum putem gestiona mai bine stresul (2)
- Tot ce trebuie sa stii despre durerile la san
- Rasfat si Wellness la tine acasa: masaj cu pietre de jad incalzite de la CASA JAD
- Infertilitatea in Romania – intre aspect medical si social
- Sindromul ovarelor polichistice la femei - Simptome, efecte si tratamente
- Cel mai important test pentru femei - Testul Babes Papanicolau
- Cel mai important test pentru femei - Testul Papanicolau
- Ce stim despre planificare familiala in Romania?
- Eisberg – din punga direct in farfurie