Cristina Cornaci, Owner Avestis International

MEET THE WOMAN este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.

Nume si prenume: Cristina Cornaci
Functie: Owner Avestis International
Compania: Avestis International
Tema intalnirii: Cristina Cornaci, Owner Avestis International
Data: 13-12-2016

Dupa 7 ani de existenta, cu peste 250 de evenimente de business networking feminin, doua conferinte internationale, 100 de speakeri si mii de participante si un proiect European She decides, you succeed, organizatia Femei in Afaceri promoveaza mediul feminin de afaceri din Romania si ofera sprijin pentru dezvoltarea la nivel national si international antreprenoarelor, dar si specialistelor care lucreaza in companii in pozitii de middle si top management.

 

Marti, 13 decembrie 2016, de la ora 19:00, la sediul Ernst & Young Bucharest Tower Center, ne vom intalni cu Cristina Cornaci, Owner Avestis International, ce va aborda tema „Formalismul contractual, necesitate sau mijloc de constrangere a executarii obligatiilor?”.

 

UNDE?

Evenimentul va avea loc la sediul Ernst & Young: Bucharest Tower Center, etajul 22, Bulevardul Ion Mihalache, nr. 15-17, Sector 1, Bucuresti (harta: https://goo.gl/maps/krVWkXjPgQF2).

 
Va invitam sa aflati ce beneficii au membrele FEMEI IN AFACERI si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!

 

CRISTINA CORNACI
 

Absolventa a Facultatii de Drept si a Facultatii de Stiinte Economice, Cristina Cornaci are o experienta de 16 ani in consultanta juridica si fiscala, HR si management. Inca de la inceputul carierei sale a fost atrasa de experienta antreprenoriala, parcurgand mai multe proiecte, pentru a se desavarsi in domeniul consultantei legale si financiare, cu specializare distincta in recuperarea creantelor si a bunurilor de leasing. 

In 2010 a infiintat societatea Avestis International SRL, serviciile oferite adresandu-se unor companii ce fac parte din primul etalon de zece cele mai apreciate societati de leasing din Romania, dar si companii din diverse domenii de activitate: IT, vanzari, servicii, constructii, reparatii de utilaje, etc.

Tenace, studioasa, carismatica, Cristina Cornaci este un exemplu de business - woman, impunand cu succes societatea pe care o reprezinta intr-un domeniu extrem de concurential si restrictiv. Ceea ce o defineste in relatia cu clientii este seriozitatea si increderea pe care o acorda fiecarui colaborator, opiniile sale fiind transpuse in practica de acestia, datorita profesionalismului de care da dovada. Aplicatia deosebita pentru studiu, precum si experienta anterioara de lector, isi pun amprenta pe detaliile solutiilor oferite. 

Pentru a cunoaste si a mentine succesul in afaceri, a imbinat armonios atentia acordata clientilor cu cea adresata propriei echipe, in care investeste continuu, oferind intelegere si respect fiecarui membru al colectivului pe care il conduce.

In cativa ani, Cristina Cornaci a reusit sa impuna Avestis International SRL, o companie tanara, in elita pietei pe care activeaza si care acopera un domeniu de nisa in peisajul juridic romanesc, prin extindere la toate activitatile conexe recuperarii.

 

www.avestis.ro
 

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break si gustari incluse).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break si gustari incluse).

 

Inscrierile se fac la: membership@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111. Dupa confirmare, plata se face in contul organizatiei Femei in Afaceri: RO 58 BTRL 044 01 205 T 606 20XX deschis la Banca Transilvania, CIF 27192595. Dovada platii se va trimite prin e-mail la: membership@femei-in-afaceri.ro, insotita de urmatoarele informatii: numele dvs., compania, functia si date de contact.

 

BENEFICIILE PARTICIPARII LA EVENIMENT 

• Promovarea afacerii sau a domeniului in care activati

• Acces la informatii de business

• Contacte, parteneriate de afaceri si viitoare contracte 

 

ACCESUL LA EVENIMENT PRESUPUNE

• Plata taxei de participare la eveniment • Atitudine profesionista • Carti de vizita • Respectarea orei de incepere a evenimentului

 

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI

18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee + gustari

19:00 – Inceputul evenimentului

19:05 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are

20:20 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului

20:35 – Q&A

20:55 – Tombola cu premii oferite de parteneri

21:00 – Business Networking

 

PARTENERI

Ernst & Young Romania • ALISIA ENCO • Nomenius • Level Tour • EnRose • Fundatia Calea Victoriei 
 

Un eveniment sustinut de catre Ernst & Young Romania.
 

DESPRE FEMEI IN AFACERI

Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania si a desfasurat proiectul European She decides, you succeed.

Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 6 ani de existenta.