Articole
11-05-2016

Manager Express da startul unei serii de workshop-uri destinate managerilor, antreprenorilor si freelancerilor. Luna de luna, vor fi organizate intalniri la ceas de seara, pentru a discuta si a pune in practica, alaturi de specialisti, solutii pentru dezvoltarea eficienta si sanatoasa a business-urilor voastre.

 

La aceasta prima editie, se va discuta despre content marketing dintr-o perspectiva adesea ignorata in procesul de planificare: forma si canal de distributie versus continut. Pe parcursul celor doua ore de workshop, veti avea ocazia sa inventariati instrumentele pe care le aveti la dispozitie in crearea de campanii de content pentru clienti si leaduri, veti discuta despre diferitele unghiuri de abordare, despre alegerea si sincronizarea canalelor de comunicare catre clienti si despre cum ii loializam pe acestia.

 

Workshop-ul va avea loc pe 19 mai, la sediul Youth Hub (Ion Neculce 74, etajul 3), incepand cu ora 19:00.

 

Responsabili pentru a oferi raspunsuri tuturor intrebarilor voastre despre content marketing vor fi doi speakeri. Primul dintre ei este Olivia Vereha, consultant online si colaborator Manager Express.

 

”Potrivit celor care ma cunosc, vorbesc mult despre ceea ce fac si putin despre cine sunt. Imi place sa cred ca acesta nu este un defect. Am studiat jurnalismul, dar, dupa 10 ani de media, pot sa spun ca sunt mai degraba pasionata de User Experience si de strategie decat de a fi un „geek” al cuvintelor. Astazi, ma gasiti la sectiunea de autori a mai multor reviste online si print sau predand cursuri de online Content Writing si de Web Usability. Imi plac site-urile bine facute, social media, continutul inteligent si imi petrec timpul liber ajutand micii si marii antreprenori sa faca lucruri frumoase in online. Detalii despre mine gasiti pe www.oliviavereha.ro si pe LinkedIn”.

 

Cel de-al doilea speaker va fi anuntat in curand.

 

Taxa de participare la prima editie a Buticului de idei este 110 lei (inclusiv TVA).

Ora de incepere: 19.00

Durata: 2 ore

 

Pentru inscrieri, va rugam sa completati formularul de aici: http://bit.ly/1qbO92B