Articole
30-03-2015

La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc evenimentul de lansare al noii platforme, Voliovesti, desfasurat in exclusivistul spatiu Italian Design&Architecture. Acesta a reprezentat nu numai un prilej de intalnire a personalitatilor si consumatorilor de lux, dar si instrumentul perfect pentru a admira creatiile brandurilor de moda partenere, de a descoperi multiple fatete ale designului, dar si de a testa o noua modalitate de a efectua cumparaturi, bazata pe dorintele clientilor.

 

Evenimentul a fost deschis in prezenta Altetei Sale Regale, Printul Paul al Romaniei, prin discursul Altetei Sale Regale, Printesa Lia a Romaniei, care a redefinit eleganta sustinand totodata talentul designerilor romani: „Pentru mine eleganta nu inseamna doar sa te imbraci cu stil pentru diferite ocazii, ci si eleganta interioara, a sufletului si responsabilitatea de a promova imaginea frumoasei noastre tari. Peste tot in lume, cand in mod inevitabil primesc un compliment pentru felul in care ma imbrac, ma simt onorata si mandra sa spun ca este opera unui designer roman. Ca membri ai Familiei Regale, misiunea si datoria noastra este sa promovam potentialul si adevarata eleganta a Romaniei. Iar moda si designul sunt doar doua elemente prin care acestea se manifesta.”

 

Silvia Cristescu, fashion editor si stilist al revistei Viva, alaturi de creativul makeup-artist, Ana Marin, au fost invitatii speciali ai serii care au raspuns intrebarilor invitatilor despre stil si designul frumusetii. Preparatele din celebrul pui de balta asigurate de Le OacOac Bistro, gama de vinuri premium selectata de Licorna Winehouse, cat si bomboanele raw dupa reteta Tanar si Sanatos au fuzionat perfect in atmosfera cu iz futurist specifica Italian Design&Architecture. De asemenea, Pure Cosmetics si Techir s-au alaturat ideii de a oferi o experienta aparte invitatilor, prin cadourile puse la dispozitia acestora.

 

„Ma bucur ca am lansat acest proiect pe o piata suprasaturata de oferte, dar care nu se potrivesc neaparat cerintelor locale. Voliovesti vine in intampinarea nevoilor celor pentru care timpul a devenit un lux, oferindu-le comoditatea inregistrarii unei dorinte vestimentare in mediul online, iar prin interactiunea cu brandurile partenere Voliovesti, adevarati cunoscatori ai industriei, dorinta lor va avea cele mai multe sanse de implinire, produsul final obtinut fiind cel mai potrivit si apropiindu-se chiar de unicitate.

 

Pe termen lung, platforma va fuziona luxul satisfacerii nevoilor particulare ale clientilor cu cerintele mondiale ale sustenabilitatii in moda” sustine Laura Borncamp, fondator Voliovesti, care adreseaza o invitatie deschisa brandurilor interesate sa i se alature.

Articole din aceasi categorie